Hallo doe recept dan. Ik wil heel weinig suiker toevoegen. Wil ook overstappen op Stevia..quote:
Je moet wel even goed opletten welke stevia je koopt. Niet die in de supermarkt halen, daar zat echt 4 procent Stevia in ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hallo doe recept dan. Ik wil heel weinig suiker toevoegen. Wil ook overstappen op Stevia..
Als je dat wil doen, graag. Ik heb alleen recepten gevonden waar je dan het dubbele aan suikers moet toevoegen en daar geen zin in.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet wel even goed opletten welke stevia je koopt. Niet die in de supermarkt halen, daar zat echt 4 procent Stevia in ofzo![]()
Stevia is wel vies trouwens.
ik ga zoeken naar dat recept en post het straks. Geen idee meer hoe het moet
Stevia kan ik niet meer drinken sinds mensen daar ricin in stoppen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik vind aspartaam toch wel beter smaken dan stevia.Vooral stevia van AH huismerk is vies. Natrena valt nog wel mee, maar het smaakt echt heel anders.
Gatver Natrena.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik vind aspartaam toch wel beter smaken dan stevia.Vooral stevia van AH huismerk is vies. Natrena valt nog wel mee, maar het smaakt echt heel anders.
De rest is alhier te vinden:quote:After buying the Mayflower in 2004, developer brothers Arthur and Will Zeckendorf were required to buy out the rent-stabilized tenants before they could raze the building. The last remaining holdouts settled in the million-dollar range, but one Herbert Sukenik, 73, wouldn't budge. Will Zeckendorf describes Sukenik as "a nightmare. Hugely intelligent, a Ph.D., unmarried, embittered, a loner, disconnected from society, and too smart for his own good. " Here's an excerpt from House of Outrageous Fortune that reveals how one isolated old man with nothing to lose turned a shabby little apartment into $17 million:
Die ga ik nu kijken, tot over een uurtjequote:Op woensdag 5 maart 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT VOND JE VAN PLL OMG IK HEB NET GEKEKEN WTF
Ik weet niet meer wat ik moet denken, helemaal verward.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die ga ik nu kijken, tot over een uurtje
Shit hequote:Op woensdag 5 maart 2014 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op zich niet vreemd... Een hond (of een ander huisdier) is onderdeel van het gezin. Je brengt meer tijd door met je huisdier dan met je opa.
Als het echt zo is zoals ze het nu voorstellen valt het mij toch wat tegen, had iets spannenders verwacht...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet denken, helemaal verward.
Je UI ziet eruit als iets wat Triggershot zou hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef nadiyaa het volgende:
Hmm Hmm Sekerim benim of of o nazini yerim...
Everybody loves mama June.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je UI ziet eruit als iets wat Triggershot zou hebben.
Ik denk het niet. Ik heb niet echt iets met Candan Erçetin (hoewel ze een paar oude liedjes niet slecht zingt).quote:
Preparing to configure debate. Please do not turn off your computer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Error 404: Argument was not found.
Pkunzip Bir.zip *.* C:quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Preparing to configure debate. Please do not turn off your computer.
ik moest vooral glimlachen bij 'onderdeel van het gezin' spoken like a true tattaquote:
Vond de scène in de slaapkamer wel eng.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als het echt zo is zoals ze het nu voorstellen valt het mij toch wat tegen, had iets spannenders verwacht...
quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik moest vooral glimlachen bij 'onderdeel van het gezin' spoken like a true tatta
of ik ben gewoon butthurt omdat ik geen huisdier(en) heb gehad![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Niet om de leegte van Salem op te vullen, dat kán niet. Alle huisdieren hebben immers hun eigen karakter en zijn uniek, net als kinderen. Dat geldt eigenlijk voor ieder levend organisme.
Nou Che_, je bent maar een mens. Ik geef je wel wat water en brood, klaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:27 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Oglum, het is maar een kat. Geef hem wat vlees en chocomel, laat em wat trucjes doen en klaar.
Jij zegt op z'n minst nog zinnige dingen (waar ik het niet altijd mee eens ben..), Che_ niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:46 schreef Stimorol- het volgende:
Syl, hoe voelt het als ik niet de enige bitch ben die je uitlacht oh hel toelacht om bepaalde dingen?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:57 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie een koffiezetapparaat thuis? En dan bedoel ik dus een Senseo en een Nespresso en zo.
Mijn vraag is specifiek gericht aan Turken. Ik ben niet geïnteresseerd in zo'n apparaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:00 schreef Stimorol- het volgende:
Je hebt er een topic over. Vraag het daar?
Ik doelde niet zo zeer op hem. Meer op een ander die anderen terecht stelt en blijkbaar zelf ook vage opmerkingen maakt..quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij zegt op z'n minst nog zinnige dingen (waar ik het niet altijd mee eens ben..), Che_ niet.
Ik ga hem halen zodra ik geld heb. Het Is lekker als je vaak koffie Drinkt. Meesten drinken thee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn vraag is specifiek gericht aan Turken. Ik ben niet geïnteresseerd in zo'n apparaat.
Ik besefte net dat ik zo'n apparaat weinig/niet tegenkom bij Turken. Wilde polsen of dat ook klopt.
Ik heb in een ver verleden een Senseo-geval gehad. Mijn moeder wilde het geen plek geven in de keuken, dus moest ik 'm altijd eerst uit de kast tevoorschijn halen wanneer ik het wilde gebruiken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn vraag is specifiek gericht aan Turken. Ik ben niet geïnteresseerd in zo'n apparaat.
Ik besefte net dat ik zo'n apparaat weinig/niet tegenkom bij Turken. Wilde polsen of dat ook klopt.
Ik begrijp je niet. Dat kan aan mij liggen, want ik heb namelijk nog geen koffie op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doelde niet zo zeer op hem. Meer op een ander die anderen terecht stelt en blijkbaar zelf ook vage opmerkingen maakt..
Je voelt mn steken onder water niet. Nep Turk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Dat kan aan mij liggen, want ik heb namelijk nog geen koffie op.
Hmmh, bijna alle Turken waarbij ik thuis ben geweest heeft een senseo of dolce gusto. Heb ze nog niet gezien met nespresso..quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |