Die ga ik nu kijken, tot over een uurtjequote:Op woensdag 5 maart 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT VOND JE VAN PLL OMG IK HEB NET GEKEKEN WTF
Ik weet niet meer wat ik moet denken, helemaal verward.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die ga ik nu kijken, tot over een uurtje
Shit hequote:Op woensdag 5 maart 2014 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op zich niet vreemd... Een hond (of een ander huisdier) is onderdeel van het gezin. Je brengt meer tijd door met je huisdier dan met je opa.
Als het echt zo is zoals ze het nu voorstellen valt het mij toch wat tegen, had iets spannenders verwacht...quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet denken, helemaal verward.
Je UI ziet eruit als iets wat Triggershot zou hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef nadiyaa het volgende:
Hmm Hmm Sekerim benim of of o nazini yerim...
Everybody loves mama June.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je UI ziet eruit als iets wat Triggershot zou hebben.
Ik denk het niet. Ik heb niet echt iets met Candan Erçetin (hoewel ze een paar oude liedjes niet slecht zingt).quote:
Preparing to configure debate. Please do not turn off your computer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Error 404: Argument was not found.
Pkunzip Bir.zip *.* C:quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Preparing to configure debate. Please do not turn off your computer.
ik moest vooral glimlachen bij 'onderdeel van het gezin' spoken like a true tattaquote:
Vond de scène in de slaapkamer wel eng.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als het echt zo is zoals ze het nu voorstellen valt het mij toch wat tegen, had iets spannenders verwacht...
quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik moest vooral glimlachen bij 'onderdeel van het gezin' spoken like a true tatta
of ik ben gewoon butthurt omdat ik geen huisdier(en) heb gehad![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Niet om de leegte van Salem op te vullen, dat kán niet. Alle huisdieren hebben immers hun eigen karakter en zijn uniek, net als kinderen. Dat geldt eigenlijk voor ieder levend organisme.
Nou Che_, je bent maar een mens. Ik geef je wel wat water en brood, klaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:27 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Oglum, het is maar een kat. Geef hem wat vlees en chocomel, laat em wat trucjes doen en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |