Gewoon doen, doe ik ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil niet rennen met al mijn vet
Je gaat het pas spontaan aan je benen merken na paar maanden en 14 km is niet genoeg. Het moet naar 20 km.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik merk zelf niets eigenlijk.
Sinds ik gestopt ben met roken val ik niet af. Sinds ik mee eet met anderen val ik helemaal niet meer af. Dus misschien niet meer eten wat anderen eten en beginnen met roken
Dat hangt van de intensiteit af.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
Neuh...
Fiets uur per dag. Is genoeg toch?
Je laat me denken aan mijn nicht uit Turkije, zij vond 10 minuten lopen naar het winkelcentrum al genoeg lichaamsbeweging XDquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweet niet meer. Eerste 2 weken ging ik dood. echt dood. Hijgen en alles.![]()
Nu easy peasy no shit. Betekent dit trouwens dat ik ook beter kan hardlopen?
Mattie, ik fiets elke dag een uur en 3 x in de week dwingt mijn collega mij tot een wandeling als het niet regent... Scheelt 400 kcl minstens.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je laat me denken aan mijn nicht uit Turkije, zij vond 10 minuten lopen naar het winkelcentrum al genoeg lichaamsbeweging XD
Hoelang doe je dit nu allemaal al?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mattie, ik fiets elke dag een uur en 3 x in de week dwingt mijn collega mij tot een wandeling als het niet regent... Scheelt 400 kcl minstens.
Sinds januari.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoelang doe je dit nu allemaal al?
Oké, probeer te matigen in je eten. Dus niet gaan crashen en vreten om de zoveel tijd, want daar ben jij goed in.quote:
Sorun ordaquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, probeer te matigen in je eten. Dus niet gaan crashen en vreten om de zoveel tijd.
:[quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je iets langzamer fietsen.
Havermoutpannekoekjes? Vertelquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorun ordaIk eet wanneer ik zin heb. Dat kan varieren van dagen niet eten naar proppen om de half uur.
Ik ga morgen maar weer eens beginnen met goed opletten. Ga als ontbijt maar weer aan de havermoutpannekoekjes
Nog een banaan/appel hiero.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bitcvh maak het niet erger dan het is!
Had vorige x dit recept gebruiktquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Havermoutpannekoekjes? Vertel
Maal je de havermout? Ik ga er ook een banaan in prakken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had vorige x dit recept gebruikt
100 gram havermout
200 ml (soja)melk
1 ei
snufje zout en kaneel:
Ik heb er wel wat suiker ingemikt
Oh ja, wel even malen in je blenderquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maal je de havermout? Ik ga er ook een banaan in prakken.
Zondag even doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja, wel even malen in je blender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |