Kut. But what's newquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry babe, mn lichaam zegt nee maar ik moet doorgaan.FOK! is een uitlaatklep op dit moment even. En jij was de enige die actief was en makkelijk schieten etc.
Niks persoonlijks,
.
Hoe gaat het met jou?
kOM LATEN WE een clubje oprichten voor mensen die niet een lelijk gezicht hebben maar horen in het gesticht. hihaho ik ben zo'n dichter hequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kut. But what's new![]()
Schiet maar raak, kan t wel hebben
Hoe weet je dat ik geen lelijk gezicht heb en rijp ben voor het gesticht?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kOM LATEN WE een clubje oprichten voor mensen die niet een lelijk gezicht hebben maar horen in het gesticht. hihaho ik ben zo'n dichter he
geen idee, aannamesquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik geen lelijk gezicht heb en rijp ben voor het gesticht?
Er gewoon niet aan denken. Niet met lege maag boodschappen doen. Geen comfortfood eten. Veel drinken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik moet echt gezonder eten.....Hoe doen jullie dat.
Mweh, mijn lichaam is er niet geschikt voor. Ik fiets tegenwoordig elke dag een uurtje. 14 km in totaal.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er gewoon niet aan denken. Niet met lege maag boodschappen doen. Geen comfortfood eten. Veel drinken.
Jij ging tegelijkertijd met mij hardlopen, hoe is dat nu?
Merk je iets aan je benen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mweh, mijn lichaam is er niet geschikt voor. Ik fiets tegenwoordig elke dag een uurtje. 14 km in totaal.
Ik moet beter eten, maar snap niet zo goed hoe dat moet
Ik merk zelf niets eigenlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij..
Zijn ze niet strakker?
Ik heb nooit last gehad van het vreten na stoppen met roken. En je zou wel iets moeten merken aan je benen..quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik merk zelf niets eigenlijk.
Sinds ik gestopt ben met roken val ik niet af. Sinds ik mee eet met anderen val ik helemaal niet meer af. Dus misschien niet meer eten wat anderen eten en beginnen met roken
Heb wel betere conditie. Het viel mij vandaag op dit ik zonder te hijgen 30 minuten fiets en het ook niet meer warm heb.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nooit last gehad van het vreten na stoppen met roken. En je zou wel iets moeten merken aan je benen..
Je kan ook je 'meals preppen'. Kook gewoon voor 2-3 dagen, dan eet je minder slechte dingen. Daarnaast is inspiratie zoeken op Internet ook heel steunend.
Kaaskoppen fietsen graag. Stimorol fietst graag. Dus Stimorol is een kaaskop.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
OMG, dacht vanmorgen zelfs wat een fijne ochtend om te fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga ook fietsen vanaf morgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
OMG, dacht vanmorgen zelfs wat een fijne ochtend om te fietsen.
Dan moet je iets langzamer fietsen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik ga ook fietsen vanaf morgen.
Maar dan kom ik zo bezweet aan en dan moet ik nog werken.
Oh lord je lijkt mij welquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik ga ook fietsen vanaf morgen.
Maar dan kom ik zo bezweet aan en dan moet ik nog werken.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kaaskoppen fietsen graag. Stimorol fietst graag. Dus Stimorol is een kaaskop.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.True...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook wanneer je denkt "ik kan met gemak sneller". Sneller fietsen zonder vermoeid te raken kan, maar je komt dan bezweet aan op je bestemming.quote:
Ik zweet niet meer. Eerste 2 weken ging ik dood. echt dood. Hijgen en alles.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ook wanneer je denkt "ik kan met gemak sneller". Sneller fietsen zonder vermoeid te raken kan, maar je komt dan bezweet aan op je bestemming.
Je bent te dik. Val af!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb afgelopen drie dagen elke morgen moeten sprinten van de bus naar de trein, ik was dood en nu doen mn scheenbenen pijn.Daarnaast ook al die dagen veel gelopen.
Wat gebeurt er nu met mn benen jfm? Heb ik aids?
Je conditie is verbeterd, het hardlopen zal dus makkelijker gaan. Houd er rekening mee dat je lichaam (met name de spieren en gewrichten) op een andere manier belast met hardlopen, dus RUSTIG opbouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu easy peasy no shit. Betekent dit trouwens dat ik ook beter kan hardlopen?
Ik wil niet rennen met al mijn vetquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je conditie is verbeterd, het hardlopen zal dus makkelijker gaan. Houd er rekening mee dat je lichaam (met name de spieren en gewrichten) op een andere manier belast met hardlopen, dus RUSTIG opbouwen.
Gewoon doen, doe ik ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil niet rennen met al mijn vet
Je gaat het pas spontaan aan je benen merken na paar maanden en 14 km is niet genoeg. Het moet naar 20 km.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik merk zelf niets eigenlijk.
Sinds ik gestopt ben met roken val ik niet af. Sinds ik mee eet met anderen val ik helemaal niet meer af. Dus misschien niet meer eten wat anderen eten en beginnen met roken
Dat hangt van de intensiteit af.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
Neuh...
Fiets uur per dag. Is genoeg toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |