Je laat me denken aan mijn nicht uit Turkije, zij vond 10 minuten lopen naar het winkelcentrum al genoeg lichaamsbeweging XDquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweet niet meer. Eerste 2 weken ging ik dood. echt dood. Hijgen en alles.![]()
Nu easy peasy no shit. Betekent dit trouwens dat ik ook beter kan hardlopen?
Mattie, ik fiets elke dag een uur en 3 x in de week dwingt mijn collega mij tot een wandeling als het niet regent... Scheelt 400 kcl minstens.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je laat me denken aan mijn nicht uit Turkije, zij vond 10 minuten lopen naar het winkelcentrum al genoeg lichaamsbeweging XD
Hoelang doe je dit nu allemaal al?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mattie, ik fiets elke dag een uur en 3 x in de week dwingt mijn collega mij tot een wandeling als het niet regent... Scheelt 400 kcl minstens.
Sinds januari.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoelang doe je dit nu allemaal al?
Oké, probeer te matigen in je eten. Dus niet gaan crashen en vreten om de zoveel tijd, want daar ben jij goed in.quote:
Sorun ordaquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, probeer te matigen in je eten. Dus niet gaan crashen en vreten om de zoveel tijd.
:[quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan moet je iets langzamer fietsen.
Havermoutpannekoekjes? Vertelquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorun ordaIk eet wanneer ik zin heb. Dat kan varieren van dagen niet eten naar proppen om de half uur.
Ik ga morgen maar weer eens beginnen met goed opletten. Ga als ontbijt maar weer aan de havermoutpannekoekjes
Nog een banaan/appel hiero.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bitcvh maak het niet erger dan het is!
Had vorige x dit recept gebruiktquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Havermoutpannekoekjes? Vertel
Maal je de havermout? Ik ga er ook een banaan in prakken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had vorige x dit recept gebruikt
100 gram havermout
200 ml (soja)melk
1 ei
snufje zout en kaneel:
Ik heb er wel wat suiker ingemikt
Oh ja, wel even malen in je blenderquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maal je de havermout? Ik ga er ook een banaan in prakken.
Zondag even doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja, wel even malen in je blender
Hallo doe recept dan. Ik wil heel weinig suiker toevoegen. Wil ook overstappen op Stevia..quote:
Je moet wel even goed opletten welke stevia je koopt. Niet die in de supermarkt halen, daar zat echt 4 procent Stevia in ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hallo doe recept dan. Ik wil heel weinig suiker toevoegen. Wil ook overstappen op Stevia..
Als je dat wil doen, graag. Ik heb alleen recepten gevonden waar je dan het dubbele aan suikers moet toevoegen en daar geen zin in.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet wel even goed opletten welke stevia je koopt. Niet die in de supermarkt halen, daar zat echt 4 procent Stevia in ofzo![]()
Stevia is wel vies trouwens.
ik ga zoeken naar dat recept en post het straks. Geen idee meer hoe het moet
Stevia kan ik niet meer drinken sinds mensen daar ricin in stoppen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik vind aspartaam toch wel beter smaken dan stevia.Vooral stevia van AH huismerk is vies. Natrena valt nog wel mee, maar het smaakt echt heel anders.
Gatver Natrena.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik vind aspartaam toch wel beter smaken dan stevia.Vooral stevia van AH huismerk is vies. Natrena valt nog wel mee, maar het smaakt echt heel anders.
De rest is alhier te vinden:quote:After buying the Mayflower in 2004, developer brothers Arthur and Will Zeckendorf were required to buy out the rent-stabilized tenants before they could raze the building. The last remaining holdouts settled in the million-dollar range, but one Herbert Sukenik, 73, wouldn't budge. Will Zeckendorf describes Sukenik as "a nightmare. Hugely intelligent, a Ph.D., unmarried, embittered, a loner, disconnected from society, and too smart for his own good. " Here's an excerpt from House of Outrageous Fortune that reveals how one isolated old man with nothing to lose turned a shabby little apartment into $17 million:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |