ik denk dat veel mensen williams Mercedes doen jaquote:
De rest heb ik de goedkoopste gepakt. 7 miel over.quote:
Als je die neemt kun je ook alleen nog maar troep erbij nemenquote:
quote:Ik heb helemaal geen punten gekregen, waarom?
Er zijn twee mogelijkheden. De onderdelen die jij in je team gestopt hebt hebben geen punten verdiend met hun prestaties; of je had geen geldig team aan het begin van de ronde: je mist nog onderdelen of de verdeling was niet juist.
Verleidelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
De rest heb ik de goedkoopste gepakt. 7 miel over.
quote:
Je was net een beetje bijgekomenquote:
Ik twijfel nogquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je was net een beetje bijgekomen
Kom je er uit? Samenstellen team?
Ik weet niet of ik nog veel moet gaan sleutelen of juist zo laten, eerste ingevingen en zoquote:
Dat weet je pas zeker na de racequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog veel moet sleutelen.
Aan het einde van het seizoenquote:
Dat weet ik wel zeker, ik wil niet het hele seizoen doen met een Marussia/Sauber combi met Caterham en FI coureurs.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Over het hele seizoen gezien kan ik je garanderen dat je nog genoeg moet sleutelen
Tenzij ze het heel goed doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, ik wil niet het hele seizoen doen met een Marussia/Sauber combi met Caterham en FI coureurs.
Kamikaze Kobayashi?quote:
Behalve dan dat een Vettel veel en veel te duur isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:43 schreef Meike26 het volgende:
Goede balans in de waarden, puik werk van de organisators
Eerder Jules Bianchi. Ferrari motor is in de basis goed, kan ook wel eens erg gaan verrassen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kamikaze Kobayashi?
Tja misschien gaat hij verrassen.
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Eerder Jules Bianchi. Ferrari motor is in de basis goed, kan ook wel eens erg gaan verrassen.
Wie nu Vettel wil snap ik sowieso nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Behalve dan dat een Vettel veel en veel te duur is
De tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kamikaze Kobayashi?
Tja misschien gaat hij verrassen.
hij is de regerend wereldkampioen en Red Bull heeft het in de afgelopen jaren goed gedaan, dus dan wordt hij niet zomaar op een mindere winter afgerekend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Behalve dan dat een Vettel veel en veel te duur is
Caterham motor ja? Je hebt nogal vertrouwen in de Renaultquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
De rest heb ik de goedkoopste gepakt. 7 miel over.
Nee, maar omgekeerd gebeurd wel. Williams heeft een slecht seizoen achter de rug, maar wordt nu op basis van de wintertesten wel hoog ingeschaald.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij is de regerend wereldkampioen en Red Bull heeft het in de afgelopen jaren goed gedaan, dus dan wordt hij niet zomaar op een mindere winter afgerekend.
we kennen het probleem en er zal iets aan gedaan worden, maar op welke termijn kan ik je helaas niet zeggen. Het vergt enige devcapaciteit om het voor elkaar te krijgen en dat is ook de reden waarom het nu nog niet gelukt is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:37 schreef Nattekat het volgende:
Fix die layout nou
Ik kan niks op mijn mobiel;
[ afbeelding ]
De positie van de footer heb ik aangepast en op m'n Android-tablet getest en op een iOS device. Het teammanagement werkt daar ook op, alleen niet zo elegant als op een desktop.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:37 schreef Nattekat het volgende:
Fix die layout nou
Ik kan niks op mijn mobiel;
[ afbeelding ]
Topquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:11 schreef zoem het volgende:
[..]
De positie van de footer heb ik aangepast en op m'n Android-tablet getest en op een iOS device. Het teammanagement werkt daar ook op, alleen niet zo elegant als op een desktop.
vooral de prestaties van de wintertest als ik kijk naar de williams onderdelenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:41 schreef Peterselieman het volgende:
De prijzen van de onderdelen bewegen sowieso gedurende het seizoen al mee met de prestaties tot een max van 15% onder of boven het beginbedrag.
Bij het vaststellen van de prijzen van de onderdelen denk ik dat we een mooie balans hebben gevonden, kijkend naar de afgelopen jaren en de prestaties van deze winter.
Hulk ook!quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik zet in op Magnussen![]()
Zelf schat ik de Hulk wel hoger in, maar Magnussen heeft beschikking over een Mercedes-motor
Ik had het over dat Vettel het duurst is. Dat is geen mooie balans met afgelopen winterquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:41 schreef Peterselieman het volgende:
Bij het vaststellen van de prijzen van de onderdelen denk ik dat we een mooie balans hebben gevonden, kijkend naar de afgelopen jaren en de prestaties van deze winter.
Oja potver! Om de één of andere reden zit ik er mee in mijn hoofd dat FI met Ferrari-motoren rond gaat rijden...quote:
zet je hem toch niet in je teamquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had het over dat Vettel het duurst is. Dat is geen mooie balans met afgelopen winter
Wat dacht je ervan dat niemand die in zn team zet pannenkoekquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zet je hem toch niet in je team
Komt er ook eentje achterquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan dat niemand die in zn team zet pannenkoek
[ afbeelding ]
11 miel te kort, dus dat kan heel niet eens
Ik denk ook dat ik op Magnussen in ga zetten, of Bottas ? Of misschien Williams en dan 'mindere' coureurs nemen ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef Rossdale het volgende:
Zelf schat ik de Hulk wel hoger in, maar Magnussen heeft beschikking over een Mercedes-motor
Ja dat is leuk en dat wil ik op zich ook wel doen, maar wat nu als Massa uitvalt en Magnussen gaat knallen? Dan kan je nogal een verschilletje maken. Denk dat zo'n 60 tot 70 procent op Williams/Massa gaat zitten? Zomaar een gokje?. Natuurlijk verlies je er ook mee als Massa wel gaat, met andere woorden, ik weet het nog niet wat ik ga doen. Twijfel twijfel.quote:
Wat als Caterham en Koba knallen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja dat is leuk en dat wil ik op zich ook wel doen, maar wat nu als Massa uitvalt en Magnussen gaat knallen? Dan kan je nogal een verschilletje maken. Denk dat zo'n 60 tot 70 procent op Williams/Massa gaat zitten? Zomaar een gokje?. Natuurlijk verlies je er ook mee als Massa wel gaat, met andere woorden, ik weet het nog niet wat ik ga doen. Twijfel twijfel.
Meike26, is de diva-subleague er al?quote:
Hülkenberg heeft ook een Mercedes-motor met z'n Force Indiaquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef Meike26 het volgende:
Ik vind het teveel koffiedik kijken. Ik wacht tot de vrije trainingen van volgende week wel.
Nu even de subleague opzetten voor de Racingdiva's
Edit : Sub RacingDiva's is geoepend![]()
+1!quote:
Nope. Weg met die manlui!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef k_man het volgende:
Is die Diva's league alleen bedoeld voor dames? Of mag bijv. Weltschmertz ook meedoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Retorische vraag?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef k_man het volgende:
Hebben we eigenlijk ook weer dezelfde strafpunten als vorige jaren? Ik vind dat altijd zo'n goed systeem!
Have fun!quote:
Can anyone join( van de vrouwen dan)? Ik hou mij graag aanbevolen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef Meike26 het volgende:
Ik vind het teveel koffiedik kijken. Ik wacht tot de vrije trainingen van volgende week wel.
Nu even de subleague opzetten voor de Racingdiva's
Edit : Sub RacingDiva's is geoepend![]()
PM verstuurd..quote:Op maandag 10 maart 2014 17:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Can anyone join( van de vrouwen dan)? Ik hou mij graag aanbevolen.
Net uitgetest maar ik kom 1 miljoen te kort hóórquote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef Fer het volgende:
Voor wie het nog niet weet, alles Marussia en Magnussen zou ook kunnen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef Fer het volgende:
Voor wie het nog niet weet, alles Marussia en Magnussen zou ook kunnen.
Ik ookquote:Op maandag 10 maart 2014 18:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Net uitgetest maar ik kom 1 miljoen te kort hóór
Dat is die wel hoor.quote:
in combinatie met de afgelopen seizoenenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:11 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen dan? Je gaat toch niet zeggen op basis van een wintertest?
Er worden altijd coureurs en teams op een prikbord opgehangen en dan wordt er met pijltjes tegenaan gegooid. Elk pijltje is een miljoen waard. Zo wordt de ranglijst opgemaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:05 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom zijn de kosten voor de coureurs wel op de ranglijst van vorig jaar gebaseerd maar de motoren en chassis niet ? Dit ruikt naar complete willekeur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |