Hahah.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind hem een saaie seksloze uitstraling hebben...
hij ziet er uit als een ginger, vandaar die uitstralingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind hem een saaie seksloze uitstraling hebben...
Piñoquote:
Ik ben er bang voor.quote:
De senseo komt daar uit de bomenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
koffie? op een onbewoond eiland? wat een luxe.
Senseo is geen koffie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De senseo komt daar uit de bomen
en de 220V hangt daar aan de lianen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De senseo komt daar uit de bomen
nog 15min en dan crazy stupid love op net 5 (film) en nog 75min tot ik heb het nog nooit gedaanquote:
Je zal maar moeten schijtenquote:
Jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje melig hiervanOp een schommel gezeten
Of tamponsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:14 schreef FokR het volgende:
Ze zal over een maand wel lekker behaard zijn of zou je op dat eiland scheermesjes kunnen kopen?
moeten ze een maand op dat eiland zitten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:14 schreef FokR het volgende:
Ze zal over een maand wel lekker behaard zijn of zou je op dat eiland scheermesjes kunnen kopen?
Piemels in beeld en dan is het al gauw goed voor Corrie he.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje melig hiervanOp een schommel gezeten
Joh, zij wil iets serieuzer.. dan komt dat drukke schijtlollige korpsballetje eropeens aan.. en met zn 2en werkt dat wel, maar toen peter jan rens kwam toen viel het heel erg op wat voor kneus het isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:13 schreef Cynix ® het volgende:
Lief de tafel gedekt. Schattig....
Die kan het wel vergeten dus.
Ach ja ik ben niet zoveel meer gewendquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Piemels in beeld en dan is het al gauw goed voor Corrie he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |