Ik zit er echt mee ja..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weinig, denk ik zo.
GC / Leren communiceren met vrouwen
Ik denk dat een oudere vrouw je met huid en haar opvreet. Die zitten echt niet te wachten op onervaren broekies. Doe eerst iets aan die slechte communicatie skills van je.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:37 schreef JongVoorOuder het volgende:
Weinig, heb nooit een vriendinnetje gehad?
Alleen als vrienden..
Maar op werk en communicatie met vrouwen, gaat ook niet vloeiend.. Meestal laat ik collega's naar de vrouwen gaan, vinden ze meestal leuk.. Maar helaas durf ik dat niet..
Misschien kan ze het me leren?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat een oudere vrouw je met huid en haar opvreet. Die zitten echt niet te wachten op onervaren broekies. Doe eerst iets aan die slechte communicatie skills van je.
Noem eens een pluspunt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:47 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik ben alles, behalve een "lekker ding"...
Vrouwen vragen ook om een beetje zelfvertrouwen denk ik...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:47 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik ben alles, behalve een "lekker ding"...
Misschien moet je Lady Chatterley's Lover niet constant herlezen.quote:
Heb volle lippen? Lange wimpers?quote:
Ik weet het echt niet? Misschien met een mooie auto komen rijden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet je Lady Chatterley's Lover niet constant herlezen.
Even serieus: hoe denk je dat met je niet bestaande communicatie skills aan te pakken? En waar?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:50 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Heb volle lippen? Lange wimpers?
En mijn tong/lippen zijn nog maagd..
Dus nooit gezoend?
volle lippen? lange wimpers?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:50 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Heb volle lippen? Lange wimpers?
En mijn tong/lippen zijn nog maagd..
Dus nooit gezoend?
Heb je die?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:50 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet? Misschien met een mooie auto komen rijden?
Misschien je niet opstellen als een onzeker mietjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:50 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet? Misschien met een mooie auto komen rijden?
Niet hele mooie/dure, maar gewoon normaal zakelijk..quote:
merk en model?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:52 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Niet hele mooie/dure, maar gewoon normaal zakelijk..
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:52 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Niet hele mooie/dure, maar gewoon normaal zakelijk..
Ik wil van jou zijn..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, je verkoopt jezelf niet, hoor!
Liever niet..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke pakketjesbezorger!
Ik heb wel geleerd..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verder zie ik nog weinig toegevoegde waarde.
Ja, da's geheid scoren, hoor!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd..
Dat je nooit tegen een dame moet zeggen, hoe "oud" ze is..
Maar je vraagt, "hoe 'jong' ben je".
Toch?
Dus mijn vraag, hoe jong ben je?
Dat is pas als ze boven de 30-35 isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd..
Toch?
Samen in de douch met de zon naar ons gericht zoenen..quote:
Noteert: Is slecht in Engels.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Samen in de douch met de zon naar ons gericht zoenen..
Staat onder je nick..
Lijkt me een mooie ervaring.
Het is Freaking out.. Je hebt het verkeerd geschreven..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef Phreakingout het volgende:
Wat is deze
TS ga terug naar je Lego. Dit wordt helemaal niets zo..
Ik denk dat dat de grap is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Het is Freaking out.. Je hebt het verkeerd geschreven..
Moest grinnikenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd..
Toch?
+1quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:04 schreef MCH het volgende:
Veel succes.![]()
http://lmgtfy.com/?q=Hoe+vind+ik+een+cougar%3F
Hier ook iemand met een oudere vriendin. Ik ben 29 en zij 38 maar men schat haar snel op 30 en qua gedrag/ervaring/interesses/ect verschillen we amper.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:27 schreef Saleu het volgende:
Met zo'n extreem leeftijdsverschil heb ik geen ervaring, maar ik heb ook een vriendin die een stuk ouder is. Ik heb hier een hele positieve ervaring mee.
Mijn vriendin is 28 en ik ben zelf 22. Toen ik 18 was heb ik haar leren kennen en al snel werd het een relatie. Dit is mijn eerste vriendin. Ook al is ze 6 jaar ouder, het klikte gewoon direct. Het grote verschil tussen ons was wel dat zij al 2 jaar werkte toen we mekaar leerden kennen, terwijl ik nu nog steeds student ben.
Na ruim een jaar zijn we gaan samenwonen en nog steeds gaat onze relatie vlekkeloos en we zijn zelfs bezig met ons eerste kindje.
Of zo'n groot leeftijdsverschil als wat jij hierboven aangeeft gaat werken betwijfel ik wel, maar je ziet wel dat een oudere vriendin/vrouw geen probleem hoeft te zijn.
Als je maar betaald pik. Alles (bijna dan) is mogelijk als je maar betaaldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:34 schreef JongVoorOuder het volgende:
Hallo,
Ik ben een jongeman van 22, maar zijn er ook vrouw van max 50, die relaties aandurven met een jongeman tussen de 20 a 25? Is dat mogelijk?
Ik heb me daar altijd over gefantaseerd namelijk, een relatie met een oudere dame aangaan, mede omdat zij meer ervaringen hebben, dan wat ik heb...
Groetjes!
Jezus man waar zitten je ballen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:27 schreef Saleu het volgende:
Met zo'n extreem leeftijdsverschil heb ik geen ervaring, maar ik heb ook een vriendin die een stuk ouder is. Ik heb hier een hele positieve ervaring mee.
Mijn vriendin is 28 en ik ben zelf 22. Toen ik 18 was heb ik haar leren kennen en al snel werd het een relatie. Dit is mijn eerste vriendin. Ook al is ze 6 jaar ouder, het klikte gewoon direct. Het grote verschil tussen ons was wel dat zij al 2 jaar werkte toen we mekaar leerden kennen, terwijl ik nu nog steeds student ben.
Na ruim een jaar zijn we gaan samenwonen en nog steeds gaat onze relatie vlekkeloos en we zijn zelfs bezig met ons eerste kindje.
Of zo'n groot leeftijdsverschil als wat jij hierboven aangeeft gaat werken betwijfel ik wel, maar je ziet wel dat een oudere vriendin/vrouw geen probleem hoeft te zijn.
LOL.quote:
robijn48, waarom deze nieuwe naam?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
LOL.
Nee hoor, ik heb geen zin in een onervaren knul, mijn vriend heeft voldoende ervaring in bed; heeft ook een relatie van 3 jaar achter de rug.
Een jongeman 'iets' (lees; seksueel) leren is zeer zeker niet mijn ding. Maar er zullen genoeg oudere vrouwen zijn die dat wel leuk vinden. Ik denk alleen niet dat dat het type vrouwen zijn die ook echt een relatie willen. Meer voor FWB.
Nee hoor. Financieel kan het omdat mijn vriendin al 6 jaar werkt. Ik ben na dit jaar afgestudeerd, dus ik heb binnenkort ook een inkomen. We zijn al 4 jaar bij mekaar, wonen al 3 jaar samen en het gaat perfect. Zij heeft er nu ook de leeftijd voor. Ik ben nog jong, maar voel me niet te jong om vader te worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:43 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Jezus man waar zitten je ballen?
22, srudent en al bezig met een kindje, slechte zaak.
Een oudere vrouw die graag iemand heeft ervaring gaat überhaupt niets beginnen met een "broekie", ik zie dus niet wat het probleem is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat een oudere vrouw je met huid en haar opvreet. Die zitten echt niet te wachten op onervaren broekies. Doe eerst iets aan die slechte communicatie skills van je.
Ik volg je niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:44 schreef theunderdog het volgende:
Een oudere vrouw die graag iemand heeft ervaring gaat überhaupt niets beginnen met een "broekie", ik zie dus niet wat het probleem
Je zei dat een oudere vrouw een broekie als ts met huid en haar op zal vreten.quote:
Vandaar ook de zin erna ... Die zitten echt niet te wachten op onervaren broekies.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef theunderdog het volgende:
Je zei dat een oudere vrouw een broekie als ts met huid en haar op zal vreten.
Maar een oudere vrouw zal nooit iets beginnen met een broekie als ts. Ts hoeft zich dus nergens zorgen om te maken en kan gewoon de fok-autist blijven .
Ahja, maar ik zie alweer dat ts een troll is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar ook de zin erna ... Die zitten echt niet te wachten op onervaren broekies.
Ik maak me al lang geen illusies meer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:51 schreef theunderdog het volgende:
Ahja, maar ik zie alweer dat ts een troll is.
Je goedbedoelde advies was dus weer volkomen zinloos.
Nee oke, maar ik bedoelde gewoon dat jij een 'oudere vrouw' (daar bedoel ik geen oma mee hehe) bent met een 'lekker jong ding'quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
LOL.
Nee hoor, ik heb geen zin in een onervaren knul, mijn vriend heeft voldoende ervaring in bed; heeft ook een relatie van 3 jaar achter de rug.
Een jongeman 'iets' (lees; seksueel) leren is zeer zeker niet mijn ding. Maar er zullen genoeg oudere vrouwen zijn die dat wel leuk vinden. Ik denk alleen niet dat dat het type vrouwen zijn die ook echt een relatie willen. Meer voor FWB.
Klopt. Ik ben 43 en mijn vriend is 29. Maar wij hebben een echte relatie, niet alleen voor de seks. En ik moet er dus niet aan denken om met een maagd het bed te moeten delen die van mij 'iets leren' wil.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee oke, maar ik bedoelde gewoon dat jij een 'oudere vrouw' (daar bedoel ik geen oma mee hehe) bent met een 'lekker jong ding'
Precies dit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
Lijkt mij persoonlijk helemaal niks, ik heb liever mannen van mijn eigen leeftijd of ouder.
Maar zeg nooit nooit, je hebt nou eenmaal niet echt in de hand op wie je verliefd wordt. (of van wie je geil wordt)
Als het puur voor de seks is; je ziet die man voor het eerst en daarna zal je hem nooit meer zien. Heb je dan liever een jong (20+) afgetraind lijf of het uitgezakte lijf van een bierdrinkende kantoorpik van 50?quote:
Ik ben zelf nog maar 24, wil zeker iemand van mijn eigen leeftijd of ouder, niet jonger.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als het puur voor de seks is; je ziet die man voor het eerst en daarna zal je hem nooit meer zien. Heb je dan liever een jong (20+) afgetraind lijf of het uitgezakte lijf van een bierdrinkende kantoorpik van 50?
Ik 5 jaar geleden ook niet hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:01 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog maar 24, wil zeker iemand van mijn eigen leeftijd of ouder, niet jonger.
Maar goed, ik val dan ook niet onder de doelgroep waar het in dit topic over gaat.
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ik later wel een jong broekie wil.
Tja.. een papzak van 24 is ook niets natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:02 schreef Copycat het volgende:
Jong is niet per se gelijk aan afgetraind. En in het geval van TS is het eerder gelijk aan sukkelig onhandig en inadequaat. Dat merk je ook in de uitstraling.
Gelukkig vindt mijn omgeving incl. mijn vriend mij lief. En heeft mijn vriend een heerlijk afgetraind lijf.quote:
Voel je niks van tijdens een nachtje seks zonder verplichtingen.quote:
Nou meid toch, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Gelukkig vindt mijn omgeving incl. mijn vriend mij lief. En heeft mijn vriend een heerlijk afgetraind lijf.
De relaties en de ONSjes lopen hier kennelijk nogal door elkaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voel je niks van tijdens een nachtje seks zonder verplichtingen.
Heb ik me laten vertellen.
Only on FOK!quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:08 schreef Lienekien het volgende:
De relaties en de ONSjes lopen hier kennelijk nogal door elkaar.
Ik werd hierheen gelokt door het geroffel op een paar ongetwijfeld nog zeer pronte borstjes voor een 40+-dame.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Only on FOK!
En dan met name in R&P.
Het gaat over relaties toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als het puur voor de seks is; je ziet die man voor het eerst en daarna zal je hem nooit meer zien. Heb je dan liever een jong (20+) afgetraind lijf of het uitgezakte lijf van een bierdrinkende kantoorpik van 50?
Misschien moet ze daar dan een carrière in vinden ... Is die wèl succesvol.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik werd hierheen gelokt door het geroffel op een paar ongetwijfeld nog zeer pronte borstjes voor een 40+-dame.
Er een boek over schrijven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet ze daar dan een carrière in vinden ... Is die wèl succesvol.
Dat laatste is natuurlijk heel belangrijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Gelukkig vindt mijn omgeving incl. mijn vriend mij lief. En heeft mijn vriend een heerlijk afgetraind lijf.
Wel op de d-tjes en t-tjes letten.quote:
Nee toch!quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel op de d-tjes en t-tjes letten.
Maar ik begrijp het dus goed dat Ouder1 Robijn is? Not new and improved.
Ik lees het hier en las het ook al in een eerder topic. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik de gelijkenis ook niet echt zie. Robijn was imo minder irritant aanwezig.quote:
Die kwam ik in ieder geval veel minder geregeld tegen in mij favo forums.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lees het hier en las het ook al in een eerder topic. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik de gelijkenis ook niet echt zie. Robijn was imo minder irritant aanwezig.
Afgetraind lijf?quote:
Volhoudertje is het.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Afgetraind lijf?
Het komt in de beste families voor.
Die winnen vaak de jackpot.quote:
En die had je waarschijnlijk ook nog graag bij je gehad.quote:
Oh ja!quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:29 schreef Lienekien het volgende:
En die had je waarschijnlijk ook nog graag bij je gehad.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |