quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
'Ja' betekent 'misschien'.
'Nee' betekent 'misschien'.
En 'misschien' betekent Nee.
We zijn niet zo moeilijk hoor.
Wil je het me leren?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
en ''ja ik bel/app/overig je nog wel om een keer af te spreken'' betekend neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
Oke, ik geef het even tijd, als het me niet lukt, stuur ik u wel een PM.quote:
Je hebt niet echt goed opgelet hè?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:43 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Oke, ik geef het even tijd, als het me niet lukt, stuur ik u wel een PM.
Mooie naam heb je trouwens.
Hier gaat het al mis, mijn vriend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:43 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Oke, ik geef het even tijd, als het me niet lukt, stuur ik u wel een PM.
Mooie naam heb je trouwens.
Ja, dat kan ik wel.. Ook zeg ik wel eens fijne avond..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoe moeizaam gaat het communiceren dan? Kun je een gesprek voeren over koetjes en kalfjes? Kun je "hoi, dank je, fijne dag verder" tegen een kassameisje zeggen?
aldus meneer Bierensteinquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Al
[..]
Al eens eerst de fles aan de mond gezet en het daarna geprobeerd?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je hebt niet echt goed opgelet hè?
Slijmbal
Sorry, maar ik ben hetero?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Al eens eerst de fles aan de mond gezet en het daarna geprobeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |