quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
'Ja' betekent 'misschien'.
'Nee' betekent 'misschien'.
En 'misschien' betekent Nee.
We zijn niet zo moeilijk hoor.
Wil je het me leren?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
en ''ja ik bel/app/overig je nog wel om een keer af te spreken'' betekend neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
Oke, ik geef het even tijd, als het me niet lukt, stuur ik u wel een PM.quote:
Je hebt niet echt goed opgelet hè?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:43 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Oke, ik geef het even tijd, als het me niet lukt, stuur ik u wel een PM.
Mooie naam heb je trouwens.
Hier gaat het al mis, mijn vriend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:43 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Oke, ik geef het even tijd, als het me niet lukt, stuur ik u wel een PM.
Mooie naam heb je trouwens.
Ja, dat kan ik wel.. Ook zeg ik wel eens fijne avond..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoe moeizaam gaat het communiceren dan? Kun je een gesprek voeren over koetjes en kalfjes? Kun je "hoi, dank je, fijne dag verder" tegen een kassameisje zeggen?
aldus meneer Bierensteinquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Al
[..]
Al eens eerst de fles aan de mond gezet en het daarna geprobeerd?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je hebt niet echt goed opgelet hè?
Slijmbal
Sorry, maar ik ben hetero?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Al eens eerst de fles aan de mond gezet en het daarna geprobeerd?
A zo.. Ja, maar drink niet.. Rook ook niet..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]hij bedoelt dat lullen met een wuuf wat makkelijker gaat als je aangeschoten bent
Wat een saaie lul ben je eigelijk ook hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:47 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
A zo.. Ja, maar drink niet.. Rook ook niet..
Pff.
Daar kunnen we dus al stappen gaan maken!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:47 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Pff.
Ik zie ruimte voor verbeteringquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:47 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Pff.
Ja, natuurlijk.. Heb een account bij xhamster...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ben je daar wel zeker van?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:49 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.. Heb een account bij xhamster...
Doe mij eerst maar een lieve vrouw, die mij maagdelijkheid wilt ontnemen..quote:
Homo's hebben dat ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:49 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik vraag niet wat ze doet, maar hoe ze eruit ziet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:51 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Doe mij eerst maar een lieve vrouw, die mij maagdelijkheid wilt ontnemen..
Dan zie ik wel verder.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:49 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Al eens bij een meisje in de auto gezeten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:51 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Dan zie ik wel verder.
probeer het eens hierquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:51 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Dan zie ik wel verder.
Lieve dame, ze mag langer dan mij zijn ben 1.73.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:52 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik vraag niet wat ze doet, maar hoe ze eruit ziet.
Dit vraag ik met een reden, dus beschrijf haar karakter en uiterlijk dankje![]()
Nee, nooit.. Altijd tijdens rijles..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Al eens bij een meisje in de auto gezeten?
Dat kan ik niet maken man, het is je zus.. Beetje respect..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:54 schreef darkmond het volgende:
Wil je mijn zus? Is 21...Heb er nog een mocht de eerste je niet willen
Dan word de markt wel heel erg kleinquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:54 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Dat kan ik niet maken man, het is je zus.. Beetje respect..
Je bent een te aardig type denk ik, met een te week hartje...I ...AM...SPARTAAA!!! Zeg dat 200x en je voelt je een eckte eckte man.quote:
Al overwogen om te betalen voor de liefde?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:54 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Dat kan ik niet maken man, het is je zus.. Beetje respect..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |