Ik zit er echt mee ja..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weinig, denk ik zo.
GC / Leren communiceren met vrouwen
Ik denk dat een oudere vrouw je met huid en haar opvreet. Die zitten echt niet te wachten op onervaren broekies. Doe eerst iets aan die slechte communicatie skills van je.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:37 schreef JongVoorOuder het volgende:
Weinig, heb nooit een vriendinnetje gehad?
Alleen als vrienden..
Maar op werk en communicatie met vrouwen, gaat ook niet vloeiend.. Meestal laat ik collega's naar de vrouwen gaan, vinden ze meestal leuk.. Maar helaas durf ik dat niet..
Misschien kan ze het me leren?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat een oudere vrouw je met huid en haar opvreet. Die zitten echt niet te wachten op onervaren broekies. Doe eerst iets aan die slechte communicatie skills van je.
Noem eens een pluspunt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:47 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik ben alles, behalve een "lekker ding"...
Vrouwen vragen ook om een beetje zelfvertrouwen denk ik...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:47 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik ben alles, behalve een "lekker ding"...
Misschien moet je Lady Chatterley's Lover niet constant herlezen.quote:
Heb volle lippen? Lange wimpers?quote:
Ik weet het echt niet? Misschien met een mooie auto komen rijden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet je Lady Chatterley's Lover niet constant herlezen.
Even serieus: hoe denk je dat met je niet bestaande communicatie skills aan te pakken? En waar?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:50 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Heb volle lippen? Lange wimpers?
En mijn tong/lippen zijn nog maagd..
Dus nooit gezoend?
volle lippen? lange wimpers?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:50 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Heb volle lippen? Lange wimpers?
En mijn tong/lippen zijn nog maagd..
Dus nooit gezoend?
Heb je die?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:50 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet? Misschien met een mooie auto komen rijden?
Misschien je niet opstellen als een onzeker mietjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:50 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet? Misschien met een mooie auto komen rijden?
Niet hele mooie/dure, maar gewoon normaal zakelijk..quote:
merk en model?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:52 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Niet hele mooie/dure, maar gewoon normaal zakelijk..
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:52 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Niet hele mooie/dure, maar gewoon normaal zakelijk..
Ik wil van jou zijn..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, je verkoopt jezelf niet, hoor!
Liever niet..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke pakketjesbezorger!
Ik heb wel geleerd..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verder zie ik nog weinig toegevoegde waarde.
Ja, da's geheid scoren, hoor!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd..
Dat je nooit tegen een dame moet zeggen, hoe "oud" ze is..
Maar je vraagt, "hoe 'jong' ben je".
Toch?
Dus mijn vraag, hoe jong ben je?
Dat is pas als ze boven de 30-35 isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd..
Dat je nooit tegen een dame moet zeggen, hoe "oud" ze is..
Maar je vraagt, "hoe 'jong' ben je".
Toch?
Dus mijn vraag, hoe jong ben je?
Samen in de douch met de zon naar ons gericht zoenen..quote:
Noteert: Is slecht in Engels.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Samen in de douch met de zon naar ons gericht zoenen..
Staat onder je nick..
Lijkt me een mooie ervaring.
Het is Freaking out.. Je hebt het verkeerd geschreven..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef Phreakingout het volgende:
Wat is deze
TS ga terug naar je Lego. Dit wordt helemaal niets zo..
Ik denk dat dat de grap is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:05 schreef JongVoorOuder het volgende:
[..]
Het is Freaking out.. Je hebt het verkeerd geschreven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |