alhoewel enigszins de verkeerde partij wel een goed idee om zo'n evenement aan te grijpen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:29 schreef GotC het volgende:
Oh en ook de politiek gebruikt hardlopen voor stemmen
http://d66denhaag.nl/actu(...)stad-city-pier-city/
Hoe een hoge dunk heb jij van hardlopers? Er zijn er zo ongeveer 1 miljoen in Nederland. Hardlopers zijn vrij gemiddeld. Van laag tot hoog opgeleid, van bewust tot onbewust van hun omgeving.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alhoewel enigszins de verkeerde partij wel een goed idee om zo'n evenement aan te grijpen.
Ik heb het idee dat hardlopers ook vaker sociaal en/of politiek bewust zijn wat en van hun heen en in hun samenleving gebeurt
als ik dit forum als gemiddelde neem dan zijn het over het algemeen goed opgeleide mensen die weten wat er te koop is in de wereld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hoe een hoge dunk heb jij van hardlopers? Er zijn er zo ongeveer 1 miljoen in Nederland. Hardlopers zijn vrij gemiddeld. Van laag tot hoog opgeleid, van bewust tot onbewust van hun omgeving.
Ik loopjog wel degelijk om overtollige kilo's kwijt te raken. Gaat overigens redelijk goed nu.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
daarbij moet ik wel zeggen dat heel veel mensen waar ik mee hardloop het allemaal zien als een sport en niet als een manier om wat overtollige kilo's kwijt te raken en misschien iets meer gedreven zijn dan "de joggers"
Lekker hoor, bekertjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:58 schreef Ynske het volgende:
Geen nieuwe broek maar wel een fijn jasjes/shirt ding
[ afbeelding ]
Meteen maar aangetrokken thuis en om de vijver gegaan. Al de hele dag kon ik mezelf erop verheugen.
Welliswaar langzaam begonnen, maar de laatste 3 km t snelste voor mijn doen gelopen. Nog niet eerder dit gehaald.
Trots, en voel me heerlijk
http://www.endomondo.com/workouts/303882352/14423489
Lol, volens Endomondo heb ik een nat pak gehaalddat was toch echt niet zo
Check, en om lekkerder over t hockeyveld te gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik loopjog wel degelijk om overtollige kilo's kwijt te raken. Gaat overigens redelijk goed nu.
neemt niet weg dat je behoorlijk gedreven bent...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik loopjog wel degelijk om overtollige kilo's kwijt te raken. Gaat overigens redelijk goed nu.
Dat zegt wel wat over de koppigheid van die overtollige kilo'squote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
neemt niet weg dat je behoorlijk gedreven bent...
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat over de koppigheid van die overtollige kilo's
Die kwam bij mij prematuur...een jaar of 14 te vroeg. Hopelijk krijg ik m nu na 8 jaar onder controlequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
pas maar op als je die koppige "40'ers reserveband" krijg...die is helemaal niet weg te lopen
Ik ook en om mijn conditie beter te krijgenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Dus dikke mensen zijn niet gedreven?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
daarbij moet ik wel zeggen dat heel veel mensen waar ik mee hardloop het allemaal zien als een sport en niet als een manier om wat overtollige kilo's kwijt te raken en misschien iets meer gedreven zijn dan "de joggers"
Totaal niet! En ze hebben ook van politiek geen kaas gegeten Kluizenaar. Dat je het maar weet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dus dikke mensen zijn niet gedreven?
Ik ook. En ik woon ook nog eens in een Vogelaarswijk /kansloosverlorenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Jeetje wat erg voor je. Dat is dubbelop!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook. En ik woon ook nog eens in een Vogelaarswijk /kansloosverloren
Niet mijn woorden proberen te verdraaien Mossel!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Totaal niet! En ze hebben ook van politiek geen kaas gegeten Kluizenaar. Dat je het maar weet.
Mijn hele leven is veranderd, en het is een onderdeel geworden van mij. Maar kon hem niet laten liggenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Niet mij woorden proberen te verdraaien Mossel!
Ik denk dat De Kluis heeft aangetoond hoe gedreven hij is.
Mijn rondje van vanavond was toch ook wel een moetje omdat ik niet uit wil dijenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik krijg vaak mensen op de stoep die door het arbeidsburo gestuurd zijn omdat ze moeten solliciteren, niet eens de moeite nemen om zijn bijv. een beetje representatief te kleden voordat ze langs komen en bij de gedachte alleen al dat ze aan het werk zouden moeten worden ze al moe, laat staan als ze daarnaast ook nog eens zouden moeten gaan hardlopen.... of kantinedienst draaien bij een sportclubquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mijn hele leven is veranderd, en het is een onderdeel geworden van mij. Maar kon hem niet laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |