Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ik heb nog wel even een kort loopje gedaan. 3x1000p800. Op iets lagere intensiteit dan normaal. Taperen is
Het was heerlijk weer, maar ondanks lang-lang had ik het gewoon weer koud. Beentjes waren nog een beetje stijf doordat ik zondag na de Delftse Hout Loop niet even netjes gerekt en gestrekt heb.
Over dat laatste gesproken: ik hoop dat vanavond de uitslagen eens online komen. Niet dat ik een cijferfetisjist ben.
Op dinsdag 4 maart 2014 17:56 schreef Zwabberhark het volgende: Ik heb nog wel even een kort loopje gedaan. 3x1000p800. Op iets lagere intensiteit dan normaal. Taperen is
Het was heerlijk weer, maar ondanks lang-lang had ik het gewoon weer koud. Beentjes waren nog een beetje stijf doordat ik zondag na de Delftse Hout Loop niet even netjes gerekt en gestrekt heb.
Over dat laatste gesproken: ik hoop dat vanavond de uitslagen eens online komen. Niet dat ik een cijferfetisjist ben.
Ook deze totaal-niet-cijfer-fetisjist zit op de uitslagen te wachten
Blijkbaar taper ik toch ook een beetje. Donderdag borrel op stage Maar vanavond nog wel rennen, er staat een een of andere estafette op het programma die ik op papier niet begrijp, dus ben benieuwd.
Ik moet nog wel even een sportzonnebril halen deze week, want het is erg zonnig en mn Wayfarer loopt niet echt fijn. Net bij Bever gekeken, maar niet echt iets gevonden.
15x200 gedaan! Was wel leuk, alleen is de batterij van mijn horloge op dus niet zo handig met de telefoon in mijn hand. Ik vond dat ik best wel hard ging, maar toen bedacht ik me dat ik nog niet eens 3km op snelheid liep als je alles bij elkaar optelt En dan valt het wel weer mee..
Ook deze totaal-niet-cijfer-fetisjist zit op de uitslagen te wachten
Ik denk dat het wat langer duurt omdat de foto's van de nummers 1, 2 en 3 erbij gezet worden (wilde gok).
Ik wou trouwens dat ik al veel eerder begonnen was met hardlopen. Ik heb ooit (2007) gefietst door Kyoto (formaat kinderfiets, knieën kwamen boven het stuur uit) over de stoep. Dat is daar normaal, want er zijn geen fietspaden. Van tempel naar tempel. Maar hoe cool was het geweest om dat hardlopend gedaan te hebben? Die GPS-data zou heel tof geweest zijn. Iemand gaat nu opmerken dat dat ook op de fiets had gekund, maar ik deed destijds helemaal niets aan sport (behalve kijken) en had nog nooit gehoord van GPS-horloges.
Vanochtend bij het naar het werken zowaar eens het van tevoren bedachte tempo aan kunnen houden, ongeveer 5 min/km. Wel vrij vlot weer last van zere benen, geen idee wat dat nu weer is. Toch wat te weinig rust, of iets met voeding? Ik heb wel het idee dat ik iets later op de dag iets lekkerder loop dan zo heel vroeg.
En ik heb besloten om volgende week donderdag toch maar met het 5 km loopje in Zwolle mee te doen. Het lijkt me volslagen flauwekul voor de Roparun, maar onze trainer (die heel serieus is, en wil dat we trainings- en voedingsschema's invullen en opsturen, en 20 minuten warmlopen en rekken voor alles wat je doet) lijkt het wel handig om te kijken "waar we staan als team". Ik zie het dan maar vooral als een leuke kans om te kijken hoe hard ik 5 km kan lopen...
It has to mean something Could never mean more than a sacrifice
Ik denk dat het wat langer duurt omdat de foto's van de nummers 1, 2 en 3 erbij gezet worden (wilde gok).
Ik wou trouwens dat ik al veel eerder begonnen was met hardlopen. Ik heb ooit (2007) gefietst door Kyoto (formaat kinderfiets, knieën kwamen boven het stuur uit) over de stoep. Dat is daar normaal, want er zijn geen fietspaden. Van tempel naar tempel. Maar hoe cool was het geweest om dat hardlopend gedaan te hebben? Die GPS-data zou heel tof geweest zijn. Iemand gaat nu opmerken dat dat ook op de fiets had gekund, maar ik deed destijds helemaal niets aan sport (behalve kijken) en had nog nooit gehoord van GPS-horloges.
Whehe ik heb precies hetzelfde gedaan, maar dan in 2006. Erg tof om daar te fietsen. Hardlopen was ook leuk geweest, maar had ik minder gezien Ze hebben wel in grote steden georganiseerde loopjes, met extra info over de steden.