Die mini-mozzarella van koemelk? Die zijn idd niet lekker. Mozzarella moet imo van buffelmelk worden gemaakt, zoals die van de Italiaanse week van vorige week. Die vond ik weer erg lekker. Ik heb geloof ik in totaal vier emmertjes gekocht ... En opgegetenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:56 schreef JohnB52 het volgende:
Straks die mozzarellabolletjes uitproberen!
4 emmers? thats insanequote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die mini-mozzarella van koemelk? Die zijn idd niet lekker. Mozzarella moet imo van buffelmelk worden gemaakt, zoals die van de Italiaanse week van vorige week. Die vond ik weer erg lekker. Ik heb geloof ik in totaal vier emmertjes gekocht ... En opgegeten.
Emmertjes ... En bij nader inzien waren het er drie ...quote:
als het maar lekker is meidquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Emmertjes ... En bij nader inzien waren het er drie ...
De broodjes en pasta's Caprese hebben hier veelvuldig op het menu gestaan.
My name is Copycat, I'm a mozzarella di bufala addict.
Nee die balletjes die je in de friteuse moest doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die mini-mozzarella van koemelk? Die zijn idd niet lekker. Mozzarella moet imo van buffelmelk worden gemaakt, zoals die van de Italiaanse week van vorige week. Die vond ik weer erg lekker. Ik heb geloof ik in totaal vier emmertjes gekocht ... En opgegeten.
Ah okay, gelukkig frituur ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:00 schreef JohnB52 het volgende:
Nee die balletjes die je in de friteuse moest doen.
Ach, iemand moest t proberen...
Wij 2quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
liggen die schnitzels in de diepvries?
Ik vind ze wel knap vet. Bak ze daarom in de oven met bakpapier eronder en dep ze daarna nog af, dan zijn ze prima.quote:
goede tipquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:47 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik vind ze wel knap vet. Bak ze daarom in de oven met bakpapier eronder en dep ze daarna nog af, dan zijn ze prima.
Bij mij gewoon weer op de vertrouwde plek. In de koeling ergens bij de kwark en kaas, naast de tapenade. In transparante ronde bakjes.quote:
Thanks! Morgen eens kijkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:00 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mij gewoon weer op de vertrouwde plek. In de koeling ergens bij de kwark en kaas, naast de tapenade. In transparante ronde bakjes.
Net ook op!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:35 schreef Dragonberry het volgende:
Caesar salade is lekker. De kip die erin zit smaakt in ieder geval veel beter dan in menig andere salade die ik heb gegeten..
Ik vond het bij de kokosversie zo jammer dat de vulling zo vloeibaar is, gelei-achtig. ik had liever wat meer de bounty-vulling gehad, wat stevigerquote:Op maandag 10 maart 2014 15:42 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag voor et eerst Schogetten chocolade gehaald, en de cocus-smaak is prima te doen. Ergh zachte vulling, maar vind het denk ik lekkerder dan Bounty.
Edit: Hazelnoot ook primaDit wordt mijn nieuwe keus voor betaalbare repen
![]()
Ik vind het nog niet storend. Nu ik er wat meer heb gegeten merk je wel dat de smaak wat 'heftig' is, maar of dat de chocolade of de cocos is, ben ik nog niet helemaal uit. Misschien iets TE zoet.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:49 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik vond het bij de kokosversie zo jammer dat de vulling zo vloeibaar is, gelei-achtig. ik had liever wat meer de bounty-vulling gehad, wat steviger
Oh ik vind dat zachte juist wel lekkerquote:Op maandag 10 maart 2014 15:49 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik vond het bij de kokosversie zo jammer dat de vulling zo vloeibaar is, gelei-achtig. ik had liever wat meer de bounty-vulling gehad, wat steviger
Dat vind ik van die kip in de zakken nasi en bami. Die is erg lekker. Alleen daarom koop ik zulke zakken. (Ook omdat het bijzonder makkelijk is tijdens een avonddienst, en er geen kantine meer aanwezig is, maar dit terzijde)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:35 schreef Dragonberry het volgende:
Caesar salade is lekker. De kip die erin zit smaakt in ieder geval veel beter dan in menig andere salade die ik heb gegeten..
Da's een duur grammetjequote:Op maandag 10 maart 2014 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief vind de toetje van loetje kwark/citroensmaak heerlijk, lekkerder dan Mono aardbeien/kwark en roze koekenkwark.
Aardbeien, 99 cent voor gram, ze zijn nog niet echt lekker maar goed te doen
morgen gelijk bellen en klagenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:31 schreef zakschijt het volgende:
Die stokbroodjes met pepperoni hebben ze nooit meer hier (Den Haag) bij de lidl.... Alleen met olijf of naturel....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ga morgen weer kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
In Enschede lag er nog een doos of 30
Heb er ook 2 liggen
Ja, deze week toevallig wel. Ik zag gisteren nog een pallet met zakken van 20 liter staan.quote:
Yes, 99 cent per zakquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, deze week toevallig wel. Ik zag gisteren nog een pallet met zakken van 20 liter staan.
Dat was twee weken geleden bij mij ook zo. Maar inmiddels ligt het er weerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:16 schreef Sicstus het volgende:
Mijn favo was de hummus, maar die was bij ons (Delft) ineens 'niet meer leverbaar'...weet iemand of hij er al weer is?
inderdaad!quote:Op maandag 10 maart 2014 15:49 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Je kan er ook mee golfenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:08 schreef Pandaplint het volgende:
Deze Green curry Noodles vond ik trouwens ook heel goed te eten.
[ afbeelding ]
lidl heeft anders wel de allerlekkerste zoethouttheequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week weer de pindakaas in de aanbieding; 99 cent per pot ipv 1,49. Helaas alleen de normale variant.
Prijzen aldi en lidl schelen trouwens wel hoor. Lidl is met de thee bijvoorbeeld een stuk duurder dan de aldi. Aldi heeft ook meer smaken zoals appelthee, ontspanning, energie etc.
Lidl wordt sowieso steeds ietsjes duurder. Een simpel product als gewone Cornflakes kan je beter van AH Basic halen. Iets van 1,70 1,90 per kilo (ook al duurder geworden!) en bij de Lidl betaal je minimaal 2 euro voor 850 gram. Veel dingen lijkt Lidl goedkoper maar is het niet als je het vergelijkt met AH Basic / Jumbo Euromerk. Al voert AH ook flink wat prijswijzigingen door laatste tijd: http://www.inprijsverhoog(...)rt-heijn/24-02-2014/quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:32 schreef Yi-Long het volgende:
De dozen tissues zijn trouwens duurder geworden, van 1 euro naar 1,09
Zoethoutthee drink ik sowieso niet. Krijg het mijn bek niet door.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lidl heeft anders wel de allerlekkerste zoethouttheeen aldi niet
Bij de AH is de calve volgende week ook in de bonus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week weer de pindakaas in de aanbieding; 99 cent per pot ipv 1,49. Helaas alleen de normale variant.
Prijzen aldi en lidl schelen trouwens wel hoor. Lidl is met de thee bijvoorbeeld een stuk duurder dan de aldi. Aldi heeft ook meer smaken zoals appelthee, ontspanning, energie etc.
Klopt, maar Calve is 350 gram, Lidl 500. Dus 1 kilo voor 1,98 volgende week en Calve is 2,32 voor 700 gram. En Lidl kwam tweede uit de test vorig jaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Bij de AH is de calve volgende week ook in de bonus.
Maar van pindakaas vind ik dat je alleen Calvé kunt nemenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, maar Calve is 350 gram, Lidl 500. Dus 1 kilo voor 1,98 volgende week en Calve is 2,32 voor 700 gram. En Lidl kwam tweede uit de test vorig jaar
In pindakaas van Lidl is suiker toegevoegdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, maar Calve is 350 gram, Lidl 500. Dus 1 kilo voor 1,98 volgende week en Calve is 2,32 voor 700 gram. En Lidl kwam tweede uit de test vorig jaar
punt is wel dat er bij Ah basic vaak echt Bagger in zit en dat dat bij Aldi (en wss ook lidl) wel wat beter isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lidl wordt sowieso steeds ietsjes duurder. Een simpel product als gewone Cornflakes kan je beter van AH Basic halen. Iets van 1,70 1,90 per kilo (ook al duurder geworden!) en bij de Lidl betaal je minimaal 2 euro voor 850 gram. Veel dingen lijkt Lidl goedkoper maar is het niet als je het vergelijkt met AH Basic / Jumbo Euromerk. Al voert AH ook flink wat prijswijzigingen door laatste tijd: http://www.inprijsverhoog(...)rt-heijn/24-02-2014/
Nee hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 09:25 schreef Probability het volgende:
[..]
In pindakaas van Lidl is suiker toegevoegd
Te lui voor een foto maar er staat 'Dit product bevat enkel van nature aanwezige suikers' op het etiket.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:40 schreef alors het volgende:
Hier gaan we niet uitkomen, tijd voor een etiketfoto.
Xxl pot 85% pinda's. Bij de ingrediënten geen suiker te vinden maar onder koolhydraten wel 5,4g suiker.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:40 schreef alors het volgende:
Hier gaan we niet uitkomen, tijd voor een etiketfoto.
Als dat zo is zijn er idd geen suikers toegevoegd.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Te lui voor een foto maar er staat 'Dit product bevat enkel van nature aanwezige suikers' op het etiket.
Die eet ik dan ook nietquote:Op zondag 16 maart 2014 12:08 schreef larry_flynt het volgende:
In de chips van de Lidl zit ook suiker...
5,4 gram is te verwaarlozen.quote:
Ik weet toevallig dat Calvé de samenstelling van de gewone en met stukjes gaat veranderen. De ongezonde toegevoegde vetten gaan eruit (die in de US verboden zijn). De gewone variant zal straks alleen nog maar uit pinda's, plantaardige olie en zout bestaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:41 schreef Holyme het volgende:
Laat ik hier nou toevallig zowel Lidl als Calvé hebben staan, allebei met stukjes noot (en allebei prima te eten als je het mij vraagt).
Ingrediënten zijn praktisch hetzelfde op het etiket en bij allebei in deze volgorde: pinda's 81% (geroosterd bij Lidl), plantaardige olie, dextrose, plantaardig vet, zout. Dus beide bevatten dextrose voor degenen die het iets boeit.
En de spek knabbels, ook van de Deense weken.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:27 schreef sieske het volgende:
dia kaneelbroodjes zijn lekker heb ik pas gemerkt..
Deze zijn echt verschrikkelijk. Had in twee dagen de halve zak leeg en toen maar aan mijn moeder gegeven omdat ik geen zelfcontrole heb.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef CrashO het volgende:
Ze hebben weer pepperdrops![]()
Vandaag weer 10 zakjes gehaald. Morgen maar weer terug![]()
[ afbeelding ]
Halen het niet bij de orginele Tyrkisk peber maar zijn goedkoop en te krijgen zonder gare import
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef Onnozelaar het volgende:
Deze zijn echt verschrikkelijk. Had in twee dagen de halve zak leeg en toen maar aan mijn moeder gegeven omdat ik geen zelfcontrole heb.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb hier intussen een zak of 40 liggen in de kast
40? Wtfquote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb hier intussen een zak of 40 liggen in de kast
Ja lekker zeker! Maar 40 is wel veelquote:Op zondag 16 maart 2014 21:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat spul is lekker. En maar 1x in de 52 weken tekoop(buiten het importeren voor teveel geld)
Koek bakken met suiker? ;-)quote:Op zondag 16 maart 2014 21:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat is dat toch met dat suiker gezeik in dit topic? Eens in de zoveel maanden komt er weer een koekenbakker langs die gaat zitten zeuren over suiker, aspartaam of andere stoffen die in ergens in zouden zitten. Open dan een nieuw topic ofzo, als het je zo dwarszit.
Maar het is wel lekkere thee (de Earl Grey). Die van de AH ken ik niet, ook maar eens proberen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:14 schreef zakschijt het volgende:
Thee bij Lidl is ook teringduur..... 75 cent voor een pakje.... Van Euroshopper (ja nog geen AH Basic van gezien) 20 cent geloof ik?
O ik vind dat zoete gewoon niet zo lekker van de pindakaas van de Lidlquote:Op zondag 16 maart 2014 21:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat is dat toch met dat suiker gezeik in dit topic? Eens in de zoveel maanden komt er weer een koekenbakker langs die gaat zitten zeuren over suiker, aspartaam of andere stoffen die in ergens in zouden zitten. Open dan een nieuw topic ofzo, als het je zo dwarszit.
ze zijn er pas vanaf donderdagquote:Op maandag 17 maart 2014 10:57 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben mooie portemonnees in de folder staanHopen dat ze er Donderdag nog zijn
Ohja zie hetquote:
Die is 20+ dus dat kan kloppen als je normaal 45+ gewend bent te eten.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:32 schreef JohnB52 het volgende:
Vanochtend de smeerkaas van de Lidl getest, maar die is niet lekker, te dun en een waterig smaakje.
Volgende x maar weer de normale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |