quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:35 schreef gelly het volgende:
Oh, ik dacht dat dat standaard was , die broodjes. Van Lenneplaan toch ?
hier valt het wel mee met de groente.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:18 schreef theKiD het volgende:
Hier wel. Maar ik heb dr nog nooit iets gehaald. alhoewel het wel erg verleidelijk ruikt![]()
Ik snap alleen niet waarom ze zo goed bekend staan om hun groenten. Vind dat tot nu toe erg tegenvallen. (Al is het bij AH en jumbo ook niet erg veel beter. Mss een slechte oogst)
Hopelijk ook snel in Emmen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Bartjebart het volgende:
Die bakkerij wordt in steeds meer winkels toegevoegd.
Yeah, wat gaan ze dan zoal verkopen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgende week Spaanse week trouwens. Ik vind het echt geweldig handig dat ze de folder voor volgende week vaak al hebben liggen.
Natuurlijk wijnen een aantal prefabdingen zoals tortilla's, chorizospiesjes voor op de bbq, etc. Ik heb de folder alweer weggegooid maar ik heb manchego, met ansjovis gevulde olijven, verse geitenkaas, geroosterde amandelen en gazpacho op mijn lijst gezet. En het magere rundergehakt is ook in de aanbieding.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Yeah, wat gaan ze dan zoal verkopen?
gewoon bij de turk?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:42 schreef gijsman het volgende:
Vorige week hadden ze in de griekse week oa gezouten zonnebloem pitten.
Weet iemand waar ze nog meer verkrijgbaar zijn? kan ze in de AH of Jumbo niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |