Ja die heb in ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Mini bavarois had ik in mango en framboos (zo'n klein glaasje met speculoos). Was best lekker
Dat klinkt echt heel smerigquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:14 schreef Szlie het volgende:
Nieuwe favoriet hier! Je hebt van die Gouda 50+ kazen in een witte verpakking met allerlei smaken. De chili is echt goddelijk! Lekker scherp en kaassmaak plus -textuur.
Tja, als je niet van scherp houdt, afblijven. Eet er dan helemaal niemand kaas met pepertjes, sambal of anderszins pittig?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Szlie het volgende:
Eet er dan helemaal niemand kaas met pepertjes, sambal of anderszins pittig?
Ze hebben ook gebraden kalkoen met kastanjesmaak chips.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:16 schreef friekin_ het volgende:
Heeft iemand de brie en cranberry chips al geprobeerd? Ik durf niet goed
Ik vind scherp wel oké, maar niet bij kaas horenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Szlie het volgende:
[..]
Tja, als je niet van scherp houdt, afblijven. Eet er dan helemaal niemand kaas met pepertjes, sambal of anderszins pittig?
Hihi! Horizon verbreden kan nooit kwaadquote:Op woensdag 18 december 2013 08:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik vind scherp wel oké, maar niet bij kaas horenMaar misschien probeer ik het binnenkort wel een keertje.
Een connaisseur!quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:57 schreef CrashO het volgende:
[..]Dat is lekkaaah
Ik doe amper een week met een pot chutney
Kaas met mango-chutney, of sambal badjak of sriracha
of die kleine turkse pepertjes.
Hebben ze hier nooit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:16 schreef friekin_ het volgende:
Heeft iemand de brie en cranberry chips al geprobeerd? Ik durf niet goed
verse jus 0,5l uit de koeling is wel erg lekker!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:50 schreef gijsman het volgende:
de jus d orange is geen aanrader na 2 slokken de inhoud van het pak door de gootsteen gegooid
Jawel, sambalkaas, hmmmmquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Szlie het volgende:
[..]
Tja, als je niet van scherp houdt, afblijven. Eet er dan helemaal niemand kaas met pepertjes, sambal of anderszins pittig?
Dan zul jij dit wel geweldig vindenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:52 schreef Szlie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
verse jus 0,5l uit de koeling is wel erg lekker!
Das heul geen kaas dude.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan zul jij dit wel geweldig vinden
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Vers sap ja
quote:Op woensdag 18 december 2013 13:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan zul jij dit wel geweldig vinden
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]