Dat lijkt me dan weer geen best idee. Nog nooit op jezelf hebben gewoond en dan direct samen gaan wonen, recipe for disasterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:43 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Na mijn studie - dan ben ik 23 - wil ik graag direct gaan samenwonen met mijn vriendin
Dit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer geen best idee. Nog nooit op jezelf hebben gewoond en dan direct samen gaan wonen, recipe for disaster
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:44 schreef CherryOnTop het volgende:
18 - 20, dan is het wel tijd om op eigen benen te leren staan vind ik.
Dat klinkt wel erg passief 'wanneer de situatie het toelaat'. Of je het leuk vindt of niet, op een gegeven moet je gewoon op eigen benen leren staan en als je werkt of studeert laat de situatie dat over het algemeen wel toe.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:46 schreef Cockwhale het volgende:
Wanneer de situatie dat toelaat. Wil je daar per se een cijfer op plaatsen?
Alleen vanuit mijn kant of vanuit beide kanten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:44 schreef CherryOnTop het volgende:
Dat lijkt me dan weer geen best idee. Nog nooit op jezelf hebben gewoond en dan direct samen gaan wonen, recipe for disaster
Ja, dat wordt nog wat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen, helaas.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou, mijn ouders en grootouders woonde ook niet op zichzelf voordat ze samengingen inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:03 schreef Wootism het volgende:
Bij mij niet hoor.
Gewoon een relatie hebben met een goede verstandhouding en dat samenwonen gaat vanzelf.
Hoezo, vroeger deed Men niet andersquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Mijn ouders en grootouders gingen direct samen, zonder op zichzelf te hebben gewoondquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:44 schreef CherryOnTop het volgende:
Lijkt mij juist makkelijker ook, gelijk taakverdeling en je mist niks aan het alleen wonen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Mijn ouders en grootouders gingen direct samen, zonder op zichzelf te hebben gewoond
en waarom vinden anderen van wel? omdat de rest het ook roept.... stelletje schapenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat boeit het wat anderen een acceptabele leeftijd vinden. Gewoon uit huis gaan wanneer jij je daar goed bij voelt. Zal me echt aan mijn reet roesten wat mensen van mij vinden nu ik 22 ben en thuis woon. Gezeik over wat je wel en niet zou moeten omdat je een bepaalde leeftijd hebt, heb ik niks mee op.
Of tot je ouders je weg willen hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:06 schreef rival het volgende:
Tot wanneer jij weg wilt.
Fuck die cijfertjes die andere mensen hier geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |