ik bel dan ook en probeer toch af te dingen, als ze er niet in mee gaan :ja, met jullie valt niet te praten"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net als die Telsell "als u binnen een kwartier belt dan..." Alsof ze daar weten wanneer die reclame op de tv komt
Laat je je menselijkheid achter je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
liften eten slapen dat is waar ik me mee bezig houd, ik ben onderweg en er is niemand die me tegenhoudt
weaboo is toch een blank persoon die zich als japanner voordoet? complete obsessie voor de cultuur etcquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:19 schreef Klokov het volgende:
Wat zijn Weaboos en wat is sf4?
SF4= Street Fighter 4?
Weaboos = ???
weeaboo
A game whereby the one who is caught saying the word weeaboo must be chained to a pipe and paddled by all around him/her. Those with the paddles must chant weeaboo until the paddling is finished and the one chained to a pipe is released.
Person 1: "If we waste anymore time on 'weeaboo,' we'll be bankrupt by the end of the month!"
Person 2: "Did somebody just say 'Weeaboo?' 'cause I think I just heard someone say 'Weeaboo.'"
Person 3, 4, 5, and 6: "WEE-A-BOO! WEE-A-BOO!"
Wtf, waarom zou je weeaboo roepen?
Hahahaha. Ken je die dubs van Billy Mays?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
billy mays is een god!!
That 19.95 bill includes free shipping!!
Party like it's $19.95
[ afbeelding ]
Roekeloos, bekkiez en deepthroatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
geld drugs bitches dat ik waar ik me mee bezig houd, ik ben onderweg en er is niemand die me tegenhoudt
weissman weiss
dat zei je laatstquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:19 schreef Beach het volgende:
[..]
dat gaat nog net
niet dat ik dat overigens heb
sws, over 11 maanden half mens half robotquote:
classicquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Roekeloos, bekkiez en deepthroat
Je moet weer even kruipen als het niet loopt
#hef #bundy #HVT
drugs en alcohol zijn mijn succesformule. Daar hoef je geen excel voor op te starten. Werkt altijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tja, daarom moet je ook werken in een systeem..
splittesten(A/B/C etc) met diverse profielen van jezelf die andere foto's/texten/bericht hebben om zo data te verzamelen en te zien welke het beste converteert tot een gewenst resultaat.
Vrouwen zijn mensen, mensen zijn schapen, ons onbewuste brein handelt voor een groot gedeelte van de mensen hetzelfde... dus er is een "gouden formule" te vinden .. mits je maar genoeg data verzamelt. Sla die data op in een excel sheet, geef iedere actie van een vrouw een nummer/letter... en werk vervolgens met percentages daarin. Na een paar weken intensief testen ga je duidelijke resultaten zien.
dus dima ^^
Dat doe ik gratis voor mn gym broedersquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beter crowdfunden we een bootcamp bij PUA-henk voor hem
true, dat is ook mijn methode... boerenaanpak noem ik dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef fathank het volgende:
[..]
drugs en alcohol zijn mijn succesformule. Daar hoef je geen excel voor op te starten. Werkt altijd.
Als manlet zijnde kan je ook niet veel andersquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef fathank het volgende:
[..]
drugs en alcohol zijn mijn succesformule. Daar hoef je geen excel voor op te starten. Werkt altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwaar emo zwaar gestoord
google maar op coldnessinmyheart ze legt gewoon haar bovenbeen bot bloot
****ZWAAR DISTURBING*****Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als manlet zijnde kan je ook niet veel anders
Yuri van Gelder deed t ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Paar mensen bij mij in de gym zuipen/snuiven zich ook plat, wel sterk en buff.Probeer niks goed te praten though.
Neem aan dat de spoilerpic dan nog erg gematigd isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:47 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ben nog nooit ergens onpasselijk van geraakt op het internet, maar na het googlen van haar heb ik het voor elkaar gekregen
ja dat zijn dichte wonden..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Neem aan dat de spoilerpic dan nog erg gematigd is
ja man,quote:
Sick. Ik sla over.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja dat zijn dichte wonden..
wat ik net heb gezien , kan je niet voorstellen dat iemand dat zich vrijwillig bij bewustzijn bij zichzelf doet... gewoon letterlijk de femur zichtbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |