KLB-syndroom, Braddie lijdt er ook aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog maar 300 miljoen keer gezegd.
Waarom doet Dima dit niet gewoon?
Tjah, zo'n beeldscherm is natuurlijk lekker veilig. Real life sociale interactie is hardstikke eng. Dan liever fappen op gifjes van vrouwen aan de andere kant van de wereld. Je steekt je lul toch niet voor je lol in zo'n warme vochtige brievenbus. Rechterhand is veel fijner, vrouwen kunnen gewoon niet aftrekken zoals je zelf kunt) heb ik. Wel eens gehoord)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog maar 300 miljoen keer gezegd.
Waarom doet Dima dit niet gewoon?
die costanza droomquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:55 schreef dreamerbulk het volgende:
MISC on tv now
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160510411
we famous now
Haha yw, ja gaat prima.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja toch, ben op m'n grind. Thanx voor de curvy plaatjes. Met jou dan?
vertel?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Drinky het volgende:
Godver, opgelicht op marktplaats. Verdiende loon om op die kankersite iets proberen te kopen
Ik ga morgen bellen, iets op internet besteld en ze zijn al meer dan een week te laat met leverenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Drinky het volgende:
Godver, opgelicht op marktplaats. Verdiende loon om op die kankersite iets proberen te kopen
Lolquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Drinky het volgende:
"Everything that happens to us is for our complete benefit"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Drinky het volgende:
haha, nee, teveel mensen ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:11 schreef Klokov het volgende:
Ik bedoelde sneaky een foto schieten, dat is wat anders dan benaderen
Betaald maar niks geleverd, komt marktplaats daarna heel blij aanzetten dat ze al klachten in het verleden over die gast hadden ontvangen en dat ze nu pas zijn account hebben geblokkeerdquote:
ik werp mij altijd op als ervaren prive trainer, als je vragen hebt, roep maar, ik heb tig jaren ervaring. als ze mij dan de leeftijd vragen, dan zeg ik : 18 jaar + xx ervaring, hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:08 schreef Curlbrah het volgende:
Sap, ben vanavond je droomvrouw in de sportschool tegen gekomen. Blond, knap gezicht en een -enorm- groot achterwerk.
wilde met d'r gaan praten toen ze lief naar me lachte en "hoi" zei maar toch maar niet gedaan.
schrijf jij toevallig pua e-books?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik werp mij altijd op als ervaren prive trainer, als je vragen hebt, roep maar, ik heb tig jaren ervaring. als ze mij dan de leeftijd vragen, dan zeg ik : 18 jaar + xx ervaring, hahaha
klopt ja van die onderste hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Klokov het volgende:
Misc on tv
Schijnt dat deze vent ook een account had op MISC voordat dit op tv kwam:
nopequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
schrijf jij toevallig pua e-books?
misschien een idee dan!quote:
Wel mooi dat die die gast van Tosh ook flamedquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt ja van die onderste haha
therage is gebanned lol
Wow, regel haar nummer de volgende keer "voor een vriend van me" lol.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:08 schreef Curlbrah het volgende:
Sap, ben vanavond je droomvrouw in de sportschool tegen gekomen. Blond, knap gezicht en een -enorm- groot achterwerk.
wilde met d'r gaan praten toen ze lief naar me lachte en "hoi" zei maar toch maar niet gedaan.
Precies dit. En ik ga er zelf ook heen om te trainen, niet om chicks te hossele.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:10 schreef Curlbrah het volgende:
tbh Benader ik nooit vrouwen in de gym, de meesten komen gewoon om rustig te trainen. niet om elke keer aan de kop gezeken te worden.
Nee nog nooit gedaan, ik vind datingsites gay.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:13 schreef Klokov het volgende:
Sap, kijk je wel eens op datingsites voor volslanke mensen?(idem Weissman)
meest snelle manier voor een fuckdate met een "normaal" persoon naar eigen wens hehequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee nog nooit gedaan, ik vind datingsites gay.
Ik vraag het me af. Lijkt me dat iedere 6/10 dagelijks minimaal 38 mailtjes moet doorwerken. Moet ze je maar net aanstaan in dr eerste indruk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
meest snelle manier voor een fuckdate met een "normaal" persoon naar eigen wens hehe
tja, daarom moet je ook werken in een systeem..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Lijkt me dat iedere 6/10 dagelijks minimaal 38 mailtjes moet doorwerken. Moet ze je maar net aanstaan in dr eerste indruk.
ik doe alleen maar van die mobility wods van kelly starlett etc.. meestal heupen/hamstrings gerelateerdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Klokov het volgende:
Zijn er flexibiliteitsoefeningen die jullie op offdays doen? Ik wil om en om kracht en flexibiliteit + grip gaan trainen.
Nee dat niet. Sowieso is online daten niet mijn ding. Ben MsMessy dan ook op een fok-meet tegen gekomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:13 schreef Klokov het volgende:
Sap, kijk je wel eens op datingsites voor volslanke mensen?(idem Weissman)
die sigquote:
Doe de groeten aan Sap daarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee dat niet. Sowieso is online daten niet mijn ding. Ben MsMessy dan ook op een fok-meet tegen gekomen.
Ik zit wel op een BBW-forum, als je daar wat mee kan
wow ik ben gewoon deel van jullie relatie gewordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef Ethanolic het volgende:
Iedere x als ik een Asian in de gym zie, tik ik JB aan en fluister ik in haar oor: 'Seto'.Cant help it.
ja leuk he!!1quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef seto het volgende:
[..]
wow ik ben gewoon deel van jullie relatie geworden
ben blij dat ik zo'n positieve impact heb
Nu nog trio regelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef seto het volgende:
[..]
wow ik ben gewoon deel van jullie relatie geworden
ben blij dat ik zo'n positieve impact heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |