KLB-syndroom, Braddie lijdt er ook aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog maar 300 miljoen keer gezegd.
Waarom doet Dima dit niet gewoon?
Tjah, zo'n beeldscherm is natuurlijk lekker veilig. Real life sociale interactie is hardstikke eng. Dan liever fappen op gifjes van vrouwen aan de andere kant van de wereld. Je steekt je lul toch niet voor je lol in zo'n warme vochtige brievenbus. Rechterhand is veel fijner, vrouwen kunnen gewoon niet aftrekken zoals je zelf kunt) heb ik. Wel eens gehoord)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog maar 300 miljoen keer gezegd.
Waarom doet Dima dit niet gewoon?
die costanza droomquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:55 schreef dreamerbulk het volgende:
MISC on tv now
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160510411
we famous now
Haha yw, ja gaat prima.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja toch, ben op m'n grind. Thanx voor de curvy plaatjes. Met jou dan?
vertel?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Drinky het volgende:
Godver, opgelicht op marktplaats. Verdiende loon om op die kankersite iets proberen te kopen
Ik ga morgen bellen, iets op internet besteld en ze zijn al meer dan een week te laat met leverenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Drinky het volgende:
Godver, opgelicht op marktplaats. Verdiende loon om op die kankersite iets proberen te kopen
Lolquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Drinky het volgende:
"Everything that happens to us is for our complete benefit"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Drinky het volgende:
haha, nee, teveel mensen ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:11 schreef Klokov het volgende:
Ik bedoelde sneaky een foto schieten, dat is wat anders dan benaderen
Betaald maar niks geleverd, komt marktplaats daarna heel blij aanzetten dat ze al klachten in het verleden over die gast hadden ontvangen en dat ze nu pas zijn account hebben geblokkeerdquote:
ik werp mij altijd op als ervaren prive trainer, als je vragen hebt, roep maar, ik heb tig jaren ervaring. als ze mij dan de leeftijd vragen, dan zeg ik : 18 jaar + xx ervaring, hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:08 schreef Curlbrah het volgende:
Sap, ben vanavond je droomvrouw in de sportschool tegen gekomen. Blond, knap gezicht en een -enorm- groot achterwerk.
wilde met d'r gaan praten toen ze lief naar me lachte en "hoi" zei maar toch maar niet gedaan.
schrijf jij toevallig pua e-books?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik werp mij altijd op als ervaren prive trainer, als je vragen hebt, roep maar, ik heb tig jaren ervaring. als ze mij dan de leeftijd vragen, dan zeg ik : 18 jaar + xx ervaring, hahaha
klopt ja van die onderste hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Klokov het volgende:
Misc on tv
Schijnt dat deze vent ook een account had op MISC voordat dit op tv kwam:
nopequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
schrijf jij toevallig pua e-books?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |