abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137373222
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:07 schreef b4kl4p het volgende:
Iedereen is afhankelijk van elkaar. Het is wachten totdat iemand op de grote rode knop durft te drukken. Putin is er al als een echte psycho overheen aan het aaien, de rest van de wereld kijkt toe en durft niet in de buurt te komen.
Exactly. En het is te hopen dat het wat rustiger wordt zodat het glaasje weer over de rode knop kan...
pi_137373266
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:08 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ze moeten ook niet te taai zijn natuurlijk. Mooi rondborstig rood vlees. En ze zijn ernstig anti Rusland. Dat is dan op zich wel weer charnant
Ze fokken fantastisch mooie paarden en het stoofvlees is geweldig daar.
pi_137373293
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:12 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ze fokken fantastisch mooie paarden en het stoofvlees is geweldig daar.
Bleh... Kom niet aan met paarden :{w Al genoeg van gezien in m'n leven. Stoofvlees kan ik hier ook niet over klagen hoor *O*
  dinsdag 4 maart 2014 @ 10:13:58 #104
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_137373296
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:46 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Daarom roept Kiev nu ook al heel de wereld op tot militaire steun. En Kiev zit niet alleen aan Rusland gebonden maar ook aan de EU. En beide partijen vechten een machtspelletje uit over Oekraine. Het is te hopen dat het loopt zoals jij stelt. Maar zodra er 1 schot gelost gaat worden zie ik de EU/NATO ingrijpen en dan wordt het maar hopen dat het binnen Oekraine blijft en zonder veel bloedvergieten.

Verder hoeft het geweld niet te komen vanuit Kiev. Tot nu toe proberen de Russen zonder geweld de Oekrainse basisen over te nemen. Maar dat gaat geen maanden duren. Ook een eventueel referendum zie ik niet erkend worden door Kiev. Ik vrees er dus voor dat Rusland eerder op een gewapend conflict aanstuurt dan Kiev
Die internationale steun gaat er écht niet komen. Niet vanuit de NAVO. Je moet niet onderschatten dat Rusland een kernmacht is, oorlogen met kernmachten beginnen, ik kan even niets verzinnen wat linker is om te doen - behalve dan misschien een kerncentrale op een breuklijn van tektonische plaat bouwen.
Mocht Oekraïne een schot lossen, en nogmaals, dat zou echt zelfmoord zijn, dan stoot Rusland door naar Kiev. Het Westen zal vol afgrijzen reageren, maar zal niet militair ingrijpen. Daar zijn de risico te groot voor, en de belangen te klein. Daarnaast kan Moskou ook op steun van Peking rekeningen in deze kwestie. Het is dus te hopen voor Oekraïne dat Kiev het verstandigste doet, namelijk, inbinden.

quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:48 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Wanneer Oekraine nog als zelfstandige staat verder wil zullen ze concessies moeten doen qua grondgebied dat is wel duidelijk.
Gaat de Navo er wat aan doen? Denk het niet.
Precies.
Als ik nu in Kiev het voor het zeggen had, zou ik een redden wat er te redden valt politiek voeren. Zover ik kan inschatten is Rusland niet van plan heel Oekraïne in te lijven. Wat er nu rest is het Oostelijke deel, waar én een groot deel van de bevolking tegen je is én een grootmacht het op je voorzien heeft. Dat is zelfmoord.
Wat Oekraïne naar mijn mening moet doen, is accepteren dat het de Krim en waarschijnlijk meer gebieden in het Oosten, kwijt is. Militairen terug trekken in overleg met Moskou. Dan is er weliswaar veel grondgebied verloren, maar het is even niet anders. Daarna kan Kiev eens zien of het de economie weer op de rails kan krijgen, en verder gaan met het gebied dat ze overhouden. Een andere optie is er niet.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  dinsdag 4 maart 2014 @ 10:16:30 #105
378023 Wotte
wotte!?
pi_137373351
Ben ik nou de enige die het niet helemaal snapt wat daar gebeurd ? Ik snap dat de russen daar een strategische basis hebben en poetin z'n invloed in z'n achtertuin niet wil verliezen. Maar waarom staan daar een stel Europarlementaires te schreeuwen op een podium over democratie en dat ze oekranië bij de EU moet dit dat. Hypocriet als fuck, we mogen hier niet eens een referendum hebben over de EU, de EU in zijn huidige vorm is allesbehalve democraties gekozen, zeg maar gerust door onze strot gedouwt. Waarom hebben wij in de EU in godsnaam nog meer behoefte aan falliete lidstaten, dat snap ik niet ? De EU en de VS gooien naar mijn idee alleen maar meer olie op het vuur, en ik vraag me af wat voor belang wij erbij hebben ?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 10:16:48 #106
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_137373356
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!!!!111

doei.
#FreeHat
pi_137373398
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die internationale steun gaat er écht niet komen. Niet vanuit de NAVO. Je moet niet onderschatten dat Rusland een kernmacht is, oorlogen met kernmachten beginnen, ik kan even niets verzinnen wat linker is om te doen - behalve dan misschien een kerncentrale op een breuklijn van tektonische plaat bouwen.
Mocht Oekraïne een schot lossen, en nogmaals, dat zou echt zelfmoord zijn, dan stoot Rusland door naar Kiev. Het Westen zal vol afgrijzen reageren, maar zal niet militair ingrijpen. Daar zijn de risico te groot voor, en de belangen te klein. Daarnaast kan Moskou ook op steun van Peking rekeningen in deze kwestie. Het is dus te hopen voor Oekraïne dat Kiev het verstandigste doet, namelijk, inbinden.

Ik zie dit meer als een herhaling van de historie ten tijden van de Cuba crisis. Ook toen werd er landje pik gespeeld over de rug van een 3e land. En toen hebben we dichter tegen een horror scenario gestaan dan ooit. En omdat er op dit moment alleen maar steeds hardere taal uitgekraamt wordt door beide partijen zie ik de situatie tot hetzelfde kookpunt stijgen. We kunnen hierover in visie/mening verschillen natuurlijk.

Daar komt bij dat als de Russen inderdaad doorstoten naar Kiev ik me af ga vragen wat de houding van de NATO hierin gaat zijn. Die kunnen bijna niet anders dan troepen gaan plaatsen in Polen, Hongarije etc. En dan wordt het echt feest...
pi_137373447
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ik zie dit meer als een herhaling van de historie ten tijden van de Cuba crisis. Ook toen werd er landje pik gespeeld over de rug van een 3e land. En toen hebben we dichter tegen een horror scenario gestaan dan ooit. En omdat er op dit moment alleen maar steeds hardere taal uitgekraamt wordt door beide partijen zie ik de situatie tot hetzelfde kookpunt stijgen. We kunnen hierover in visie/mening verschillen natuurlijk.

Daar komt bij dat als de Russen inderdaad doorstoten naar Kiev ik me af ga vragen wat de houding van de NATO hierin gaat zijn. Die kunnen bijna niet anders dan troepen gaan plaatsen in Polen, Hongarije etc. En dan wordt het echt feest...
Als ze doorstoten naar Kiev, en vervolgens buiten de landsgrenzen van de Oekraine verder gaan, dan pas breekt de pleuris uit.
pi_137373464
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:16 schreef Wotte het volgende:
Ben ik nou de enige die het niet helemaal snapt wat daar gebeurd ? Ik snap dat de russen daar een strategische basis hebben en poetin z'n invloed in z'n achtertuin niet wil verliezen. Maar waarom staan daar een stel Europarlementaires te schreeuwen op een podium over democratie en dat ze oekranië bij de EU moet dit dat. Hypocriet als fuck, we mogen hier niet eens een referendum hebben over de EU, de EU in zijn huidige vorm is allesbehalve democraties gekozen, zeg maar gerust door onze strot gedouwt. Waarom hebben wij in de EU in godsnaam nog meer behoefte aan falliete lidstaten, dat snap ik niet ? De EU en de VS gooien naar mijn idee alleen maar meer olie op het vuur, en ik vraag me af wat voor belang wij erbij hebben ?
http://www.washingtonpost(...)b1709222c_story.html
pi_137373470
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:13 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Precies.
Als ik nu in Kiev het voor het zeggen had, zou ik een redden wat er te redden valt politiek voeren. Zover ik kan inschatten is Rusland niet van plan heel Oekraïne in te lijven. Wat er nu rest is het Oostelijke deel, waar én een groot deel van de bevolking tegen je is én een grootmacht het op je voorzien heeft. Dat is zelfmoord.
Wat Oekraïne naar mijn mening moet doen, is accepteren dat het de Krim en waarschijnlijk meer gebieden in het Oosten, kwijt is. Militairen terug trekken in overleg met Moskou. Dan is er weliswaar veel grondgebied verloren, maar het is even niet anders. Daarna kan Kiev eens zien of het de economie weer op de rails kan krijgen, en verder gaan met het gebied dat ze overhouden. Een andere optie is er niet.
In Kiev zullen ze nog even tegensputteren en wanner ze dan zien dat er weinig te verwachten valt van de Navo dan is er inderdaad nog de optie van het referendum zodat alle gebieden zelf kunnen bepalen waar ze bij willen horen of is dat te democratisch?
pi_137373512
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als ze doorstoten naar Kiev, en vervolgens buiten de landsgrenzen van de Oekraine verder gaan, dan pas breekt de pleuris uit.
Ik zie het niet gebeuren dat VS/EU/NATO zomaar over z'n kant laat gaan dat Rusland even doorstoot naar Kiev.

Maar laten we dat aannemen. Dan nog krijg je enorme spanningen vooral in Polen die een hele fijne historie hebben met Rusland en echt niet zitten te wachten om Oekraine als een "buffer" kwijt te zijn
  dinsdag 4 maart 2014 @ 10:27:22 #112
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_137373560
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

De vergelijkingen met de periode van de Koude Oorlog, vind ik persoonlijk nog wat te ver gaan. Toen was het echt Oost tegen West, met een reële dreiging van een kernoorlog. Tegenwoordig zijn Oost en West ook afhankelijk van elkaar, zijn er meer internationale organen en zijn het dus niet meer twee aparte blokken. Dat is meer vervlochten geworden. Daardoor vermoed ik dat de kans op het uitbreken van de pleuris, wat kleiner is geworden. Maar niet uitgesloten natuurlijk.

Ik hoop daarom dat Kiev het enige verstandige doet, wat ze kunnen doen. Dat is redden wat er te redden valt, want zoals ik al eerder zei, ik vermoed dat niet dat Rusland erop uit is om heel Oekraïne in te lijven. Die kans is ook wat groter, want Kiev weet dat het geen militaire steun zal krijgen en dat strijden tegen én een vijandige lokale bevolking én een supermacht zinloos is. Zeker als er alleen verouderd wapentuig is, de troepenmacht weet ik veel hoeveel kleiner is, en de staatskas nagenoeg leeg.
En ook Poetin weet natuurlijk dat hij niet té ver kan gaan. Op een echte clash tussen de NAVO en Rusland zit ook hij niet te wachten. Dat zou een strijd van ongekende schaal zijn, waar niemand wint en niemand baat bij heeft. Maar zo ver is het echt nog lang niet.
pi_137373684
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:27 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

De vergelijkingen met de periode van de Koude Oorlog, vind ik persoonlijk nog wat te ver gaan. Toen was het echt Oost tegen West, met een reële dreiging van een kernoorlog. Tegenwoordig zijn Oost en West ook afhankelijk van elkaar, zijn er meer internationale organen en zijn het dus niet meer twee aparte blokken. Dat is meer vervlochten geworden. Daardoor vermoed ik dat de kans op het uitbreken van de pleuris, wat kleiner is geworden. Maar niet uitgesloten natuurlijk.

Ik hoop daarom dat Kiev het enige verstandige doet, wat ze kunnen doen. Dat is redden wat er te redden valt, want zoals ik al eerder zei, ik vermoed dat niet dat Rusland erop uit is om heel Oekraïne in te lijven. Die kans is ook wat groter, want Kiev weet dat het geen militaire steun zal krijgen en dat strijden tegen én een vijandige lokale bevolking én een supermacht zinloos is. Zeker als er alleen verouderd wapentuig is, de troepenmacht weet ik veel hoeveel kleiner is, en de staatskas nagenoeg leeg.
En ook Poetin weet natuurlijk dat hij niet té ver kan gaan. Op een echte clash tussen de NAVO en Rusland zit ook hij niet te wachten. Dat zou een strijd van ongekende schaal zijn, waar niemand wint en niemand baat bij heeft. Maar zo ver is het echt nog lang niet.
Amerika roept al Rusland volledig Economisch te blokkeren en Rusland dreigt zelf voorzienend te worden. Zoals Eend112 hier eerder heeft gepost. Dit scenario is dus al een heel stuk dichterbij helaas.

Het vestandigste is inderdaad om de Krim gewoon te laten gaan. Maar dat kan Kiev principieel gewoon niet laten gebeuren. Dan hebben ze het risico dat heel het land uitelkaar valt. Ze zullen dus kosten wat het kost voet bij stuk houden.

Rusland had de Krim economisch moeten proberen toe te eigenen door alles wat los en vast zit op te kopen. Deze spierballen actie vraagt gewoon om problemen en toont een kortzichtige visie vanuit Rusland die mij zorgen baart.

Je zou kunnen stellen dat Amerika eventueel baat heeft bij een conflict mocht het zonder nukes blijven. Dat zou een mooie boost voor de economie zijn. Die zitten als 3e partij op rozen zonder dat hun landgrenzen in gevaar zijn en ondertussen wel lekker olie op het vuur gooien onderandere door Kerry
  dinsdag 4 maart 2014 @ 10:44:08 #114
378023 Wotte
wotte!?
pi_137373945
quote:
Oftewel Oekraïne is een gas knooppunt, daar draait dit politieke machtsspelletje om als ik het goed begrijp. Aangezien Oekraïne politiek al jaren instabiel is, en een groot deel van de bevolking uit etnische russen bestaat. Waardoor Poetin een legitiem excuus heeft om onder het mom van russen beschermen, de controle kan behouden over de gaspijpen richting de EU. En omdat toenadering richting de EU meer kansen bied op een stoeltje bij de NAVO waardoor die strategische basis die voor de Russen belangrijk is onmogelijk word.

Aan de andere kant wil de EU graag de controle over de gasleidingen ook behouden en spelen ze over de rug van Oekraïne een redelijk gevaarlijk politiek machtsspelletje als ik het goed begrijp.
pi_137374140
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:33 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Amerika roept al Rusland volledig Economisch te blokkeren en Rusland dreigt zelf voorzienend te worden. Zoals Eend112 hier eerder heeft gepost. Dit scenario is dus al een heel stuk dichterbij helaas.

Het vestandigste is inderdaad om de Krim gewoon te laten gaan. Maar dat kan Kiev principieel gewoon niet laten gebeuren. Dan hebben ze het risico dat heel het land uitelkaar valt. Ze zullen dus kosten wat het kost voet bij stuk houden.

Rusland had de Krim economisch moeten proberen toe te eigenen door alles wat los en vast zit op te kopen. Deze spierballen actie vraagt gewoon om problemen en toont een kortzichtige visie vanuit Rusland die mij zorgen baart.

Je zou kunnen stellen dat Amerika eventueel baat heeft bij een conflict mocht het zonder nukes blijven. Dat zou een mooie boost voor de economie zijn. Die zitten als 3e partij op rozen zonder dat hun landgrenzen in gevaar zijn en ondertussen wel lekker olie op het vuur gooien onderandere door Kerry
ik zag op twitter anders wel wat gepaniek van amerikanen door een russisch oorlogs/spionageschip bij cuba een paar dagen geleden, en er schijnen ook schepen vanuit iran onderweg te zijn. Rusland schijnt zijn invloed in Venezuela/zuid-amerika te verstevigen. En de houding van Obama speelt hem wat parten, bijv dat filmpje van Palin dat opgedoken is, waarin ze verwachtte dat hij een te slappe houding zou hebben bij de buitenlandse politiek vs Rusland.
pi_137374149
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:44 schreef Wotte het volgende:

[..]

Oftewel Oekraïne is een gas knooppunt, daar draait dit politieke machtsspelletje om als ik het goed begrijp. Aangezien Oekraïne politiek al jaren instabiel is, en een groot deel van de bevolking uit etnische russen bestaat. Waardoor Poetin een legitiem excuus heeft om onder het mom van russen beschermen, de controle kan behouden over de gaspijpen richting de EU. En omdat toenadering richting de EU meer kansen bied op een stoeltje bij de NAVO waardoor die strategische basis die voor de Russen belangrijk is onmogelijk word.

Aan de andere kant wil de EU graag de controle over de gasleidingen ook behouden en spelen ze over de rug van Oekraïne een redelijk gevaarlijk politiek machtsspelletje als ik het goed begrijp.
Ja, beide partijen zijn gewoon over de rug van Oekraine een krachtmeting aan het doen die veel gevaar met zich meebrengt. Ik vind dat beide partijen zich onbehoorlijk gedragen. Maar de Russen zijn zelf zo stom geweest om de Krim te schenken aan Oekraine en de militaire basis daar te houden 60 jaar lang. Getuigt niet echt van politieke doortastendheid
pi_137374271
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:52 schreef poemojn het volgende:

[..]

ik zag op twitter anders wel wat gepaniek van amerikanen door een russisch oorlogs/spionageschip bij cuba een paar dagen geleden, en er schijnen ook schepen vanuit iran onderweg te zijn. Rusland schijnt zijn invloed in Venezuela/zuid-amerika te verstevigen. En de houding van Obama speelt hem wat parten, bijv dat filmpje van Palin dat opgedoken is, waarin ze verwachtte dat hij een te slappe houding zou hebben bij de buitenlandse politiek vs Rusland.
Lijkt mij allemaal beetje ver gezocht op dit moment...
pi_137374425
Zoveel mensen zijn er daar toch niet dood gegaan. Als je kijkt naar Irak, Afghanistan enzo dan valt dit allemaal wel mee m.i. Wat grote woorden van een aantal leiders en het waait straks wel over. Niks geen serieuze dreiging van een wereldoorlog.
pi_137374517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:

Maar de Russen zijn zelf zo stom geweest om de Krim te schenken aan Oekraine en de militaire basis daar te houden 60 jaar lang. Getuigt niet echt van politieke doortastendheid
Dat was een dronken Croetsjov die zelf uit Oekraine kwam.
Poetin is zo'n figuur die dat weleens ff gaat rechtzetten. Hik.
pi_137374592
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:03 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Zoveel mensen zijn er daar toch niet dood gegaan. Als je kijkt naar Irak, Afghanistan enzo dan valt dit allemaal wel mee m.i. Wat grote woorden van een aantal leiders en het waait straks wel over. Niks geen serieuze dreiging van een wereldoorlog.
Dit kun je niet vergelijken met Irak, Afgahnistan vanwege de ligging van het land. Het is geen ver van ons bed show meer, maar letterlijk aan de grens van Europa. Ook spelen hier compleet andere motieven mee dan in Irak, Afghanistan.

Bleef het maar bij woorden. De ene actie/daad volgt de andere op in rap tempo...
pi_137374654
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Dat was een dronken Croetsjov die zelf uit Oekraine kwam.
Poetin is zo'n figuur die dat weleens ff gaat rechtzetten. Hik.
Dat is inderdaad het probleem ja... Putin die eigenlijk al lang niet meer zoveel macht zou moeten kunnen hebben... Was geen echt slimme zet van Gorbachev toen
pi_137374664
Een nieuwe dag met wellicht nieuwe ontwikkelingen.

Tijd om alles weer te volgen. :7
Copthorne 2.0
pi_137374742
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:09 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Dit kun je niet vergelijken met Irak, Afgahnistan vanwege de ligging van het land. Het is geen ver van ons bed show meer, maar letterlijk aan de grens van Europa. Ook spelen hier compleet andere motieven mee dan in Irak, Afghanistan.

Bleef het maar bij woorden. De ene actie/daad volgt de andere op in rap tempo...
De grens van Europa is natuurlijk wel erg snel oostwaarts opgeschoven, het zal mij eerlijk gezegd een biet zijn wat die Russen doen.
pi_137374748
Ze mogen Oekraine hebben van mij hoor. Kost de EU toch alleen maar geld en we krijgen er niks voor terug. Maar wat van belang is voor het westen, dat ze willen laten zien dat ze voor elkaar opkomen. Maar stiekem boeit het ze niks alles draait om geld.
pi_137374783
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef schvvmert het volgende:

[..]

De grens van Europa is natuurlijk wel erg snel oostwaarts opgeschoven, het zal mij eerlijk gezegd een biet zijn wat die Russen doen.
Niet alleen de Europese grenzen maar ook de NATO landen. Je moet niet vergeten dat volgens mij alle buurlanden van Oekraine NATO lid zijn en mocht er dus enige agressie vanuit Rusland naar een van die landen gaan zitten we automagisch in een wereldoorlog *O*
pi_137374803
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef terrorsjaak het volgende:
Ze mogen Oekraine hebben van mij hoor. Kost de EU toch alleen maar geld en we krijgen er niks voor terug. Maar wat van belang is voor het westen, dat ze willen laten zien dat ze voor elkaar opkomen. Maar stiekem boeit het ze niks alles draait om geld.
Nu nog een keer goed lezen wat je hebt geschreven. Je spreekt jezelf tegen... Eerst zeg je dat het niks oplevert en dan zeg je dat ze het doen voor het geld...
pi_137374823
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef terrorsjaak het volgende:
Daarom kan Poetin gewoon zijn gang gaan en dan wordt het vervolgens diplomatiek geregeld met wat stoere taal om het klootjesvolk tevreden te houden.
pi_137374851
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:16 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Daarom kan Poetin gewoon zijn gang gaan en dan wordt het vervolgens diplomatiek geregeld met wat stoere taal om het klootjesvolk tevreden te houden.
Henk & Ingrid willen oorlog hoor. Die vinden dat maar slap als er geluld wordt en geen daden
pi_137374913
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:17 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Henk & Ingrid willen oorlog hoor. Die vinden dat maar slap als er geluld wordt en geen daden
Dan woon je verkeerd in Europa, daar is het lullen tot kunst verheven.
pi_137374966
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Lijkt mij allemaal beetje ver gezocht op dit moment...
blijkbaar hebben ze toch het gevoel dat het dichterbij komt dan Oekraïne alleen.
Ik kan er in het gewone nieuws weinig over vinden, alleen dit http://tablet.terra.com/a(...)LD2000000dc6eb0aRCRD Waarin een minister op de terugreis van china naar venezuela bij Poetin langsgaat om contracten te tekenen. Ze zien elkaar wel als strategische partners.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:22:43 #131
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137374977
Gen oorlog graag.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137374985
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:22 schreef Spongeboss het volgende:
Gen oorlog graag.
Rassenoorlog?
Wie dit leest is een lezer van dit.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:23:14 #133
419250 Spongeboss
pi_137374996
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:22 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Rassenoorlog?
Ook niet... Heb daar geen zin in.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137375044
Rusland is 1 grote corrupte bende met veel geld.
Al die staten erom heen die vroeger bij USSR hoorde, met welk land gaat het goed?
pi_137375052
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:19 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Dan woon je verkeerd in Europa, daar is het lullen tot kunst verheven.
En jij schaart mij onder de Henk & Ingrid van deze samenleving? :'(
pi_137375095
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

En jij schaart mij onder de Henk & Ingrid van deze samenleving? :'(
Je moet het niet zo persoonlijk opvatten, het was een domme opmerking, die maakt elke mens weleens, zelfs presidenten en koningen.
pi_137375127
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:24 schreef schvvmert het volgende:
Al die staten erom heen die vroeger bij USSR hoorde, met welk land gaat het goed?
Oost-Duitsland vooral
pi_137375142
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:26 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Je moet het niet zo persoonlijk opvatten, het was een domme opmerking, die maakt elke mens weleens, zelfs presidenten en koningen.
Koningen horen bier te gaan drinken met Putin _O_
pi_137375188
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:27 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Oost-Duitsland vooral
Dat is nog steeds het zorgenkindje bij onze oosterburen, de welvaart is daar nog wat ongelijker verdeeld dan in NL.
pi_137375250
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:29 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Dat is nog steeds het zorgenkindje bij onze oosterburen, de welvaart is daar nog wat ongelijker verdeeld dan in NL.
Jazeker. Maar ik vind het daar relatief wel goed gaan. Zeker als je het afzet tegen Polen / Hongarije, Tsjechie
pi_137375349
Op zich is de Westerse wereld wel grappig, de politici moeten zich in allerlei bochten wringen om de boel recht te lullen
Ondertussen wordt het systeem heftig misbruikt en wanneer er hier een bank omvalt in het spelletje dan redden we die gewoon want laten omvallen kan niet meer, daar zijn ze te groot voor.
Ondertussen wordt op de betaalrekening waar je eigen hard verdiende geld opstaat gewoon een maandbedrag gerekend en ontsnappen kan niet meer.
Lang leve iedereen die Cash wil afschaffen, dat is precies de natte droom van Overheid, Banken, Verzekeraars, Datamining.
pi_137375509
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:15 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Nu nog een keer goed lezen wat je hebt geschreven. Je spreekt jezelf tegen... Eerst zeg je dat het niks oplevert en dan zeg je dat ze het doen voor het geld...
Het draait het westen om geld. Oekraïne kost veel geld dus maakt het het westen niet veel uit bedoel ik ermee.
pi_137375533
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:16 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik denk wat er gebeurt
pi_137375631
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:43 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Het draait het westen om geld. Oekraïne kost veel geld dus maakt het het westen niet veel uit bedoel ik ermee.
Je mag het volgende even lezen:
http://www.washingtonpost(...)b1709222c_story.html
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:49:33 #145
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_137375668
colobololoren _O-
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:52:46 #146
419250 Spongeboss
pi_137375734
Mijn love-boat doet het goed :D
pi_137375838
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:49 schreef Leafeon672 het volgende:
colobololoren _O-
Ik cobololoroor ringeloor nooit aan de Russen
pi_137376010
St Petersburg ligt toch ook in Rusland? Nou dan zijn het toffe mensen.
pi_137376032
Kiev is een kut stad.
pi_137376056
Was daar niet iets met Tsjernobyl in de buurt?
pi_137376157
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:52 schreef Spongeboss het volgende:
Mijn love-boat doet het goed :D
Ik mis eigenlijk selfies maken met de Russiche militairen in de poll _O_
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:09:24 #152
419250 Spongeboss
pi_137376176
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:08 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ik mis eigenlijk selfies maken met de Russiche militairen in de poll _O_
Ja maar ik denk niet dat veel daarvoor gaan. Vanuit hier....
pi_137376220
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:09 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja maar ik denk niet dat veel daarvoor gaan. Vanuit hier....
De Russen komen naar je toe deze zomer _O_
pi_137376243
quote:
11.00 uur: Kremlin krabbelt terug
Het Kremlin krabbelt inmiddels terug aangaande het eventueel laten vallen van de dollar als reservemunt.

Adviseur van de president Sergei Glazyev gaf vanmorgen aan dat de Russen de dollar zouden inwisselen voor een andere munt en ook leningen die nog bij Amerikaanse banken openstaan niet meer zou betalen, mocht het tot Westerse sancties gaan komen.

het Kremlin stelt nu dat Glazyev 'zijn persoonlijke mening' uitte en niet namens de regering of vanuit zijn functie als presidentsadviseur sprak.
Het gaat weer lekker allemaal ^O^
pi_137376392
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

De Russen komen naar je toe deze zomer _O_
Wanneer je 1x in een all in hotel bent geweest met Russen erin dan ga je daar niet meer heen.
pi_137376429
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:16 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Wanneer je 1x in een all in hotel bent geweest met Russen erin dan ga je daar niet meer heen.
Europa wordt een groot all in hotel / resort voor de Russen *O*
pi_137376469
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Europa wordt een groot all in hotel / resort voor de Russen *O*
Ze zijn al begonnen met voetbalclubs.
pi_137376492
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:18 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ze zijn al begonnen met voetbalclubs.
Half Amsterdam is ook al opgekocht door Russen en Chinezen :')
pi_137376564
Onwillekeurig moet ik dan toch weer aan Rinus Michels denken met zijn: "Voetbal is oorlog"
pi_137376654
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Half Amsterdam is ook al opgekocht door Russen en Chinezen :')
De snackbars zijn in Chinese handen, waar zitten de Russen precies dan?
pi_137376731
Ik heb een handige garage maar dat zijn Armeniërs, die zijn ook niet zo dol op Russen en Turken.
pi_137376760
Zo is het altijd wat.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:26:32 #163
383434 Ffukkie-slim
Den enige echte
pi_137376792
Ik ben bang :@
hoihallo
pi_137376817
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:24 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb een handige garage maar dat zijn Armeniërs, die zijn ook niet zo dol op Russen en Turken.
http://www.parool.nl/paro(...)-huizenprijzen.dhtml

http://www.quotenet.nl/Nieuws/De-Russen-komen!-20021
pi_137376928
quote:
Ik vind dat wel een goede ontwikkeling, zo komen we van die brakke huizen af met fundering die nog wat aandacht nodig heeft in de komende jaren.
pi_137376974
1 noord-zuid lijntje en er stort al van alles zowat in.
pi_137377513
quote:
'Gewapende machtsgreep'
In Oekraïne heeft een gewapende machtsgreep plaatsgevonden, een staatsgreep die ongrondwettelijk is. Rusland behoudt zich het recht voor alle middelen aan te wenden om Russen in Oekraïne te beschermen. Dat heeft de Russische president Vladimir Poetin dinsdag gezegd.

Hoewel het parlement van Oekraïne legitiem is, is de huidige waarnemend president, Oleksandr Toertsjinov, dat niet, aldus Poetin. De verdreven president Viktor Janoekovitsj is de ware leider van Oekraïne, zei hij.

Poetin zei te hopen dat hij niet op militaire wijze hoeft in te grijpen in het oosten van Oekraïne. Kritiek uit het Westen over het Russische handelen van de afgelopen dagen wuifde de president weg. Je kunt ook je vraagtekens plaatsen bij de legitimiteit van westers ingrijpen in Irak, Afghanistan en Libië, zei hij.

Het was voor het eerst dat Poetin in het openbaar sprak sinds de vlucht van Janoekovitsj uit Kiev.
Je zou bijna denken dat het een stand-up comedian is :D Volgens mij is de reging begonnen met een gewapend conflict tegen zijn eigen burgers...
pi_137377729
quote:
-De gebeurtenissen in Kiev waren een ongrondwettelijke coup
-De voormalige president Janoekovitsj heeft geen politieke toekomst en werd door Rusland opgevangen omdat hij met de dood bedreigd werd
Als het allemaal ongrondwettelijk was, waarom dan geen politieke toekomst meer voor Janoekovitsj :')

quote:
-Russische troepen hebben niet deelgenomen aan operaties op de Krim
:')

quote:
-Rusland denkt er niet over om de Krim te annexeren
Laten we het hopen

quote:
-De Westerse sanctiedreigementen zijn contraproductief
Uiteraard. Beide partijen gaan hier last van hebben

quote:
-De acties van Rusland in Oekraïne zijn in overeenstemming met internationale wetgeving
Wist niet dat er in Rusland andere internationale wegeving is :?

quote:
-Rusland zal de uitkomst van de komende presidentsverkiezingen in Oekraïne niet accepteren als 'de huidige terreur' doorzet
Welke terreur? :D
pi_137378563
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Als het allemaal ongrondwettelijk was, waarom dan geen politieke toekomst meer voor Janoekovitsj :')

[..]

[..]

Laten we het hopen

[..]

Uiteraard. Beide partijen gaan hier last van hebben

[..]

Wist niet dat er in Rusland andere internationale wegeving is :?

[..]

Welke terreur? :D
Wat een heerlijke fantast is het ook. Poetin kan schijnbaar net zo goed feiten bedenken dan dat wij dat al jaren doen.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_137378855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:28 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Wat een heerlijke fantast is het ook. Poetin kan schijnbaar net zo goed feiten bedenken dan dat wij dat al jaren doen.
Jarenlange training.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:45:49 #171
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_137379166
Saakashvili: Russian military ready to act CNN
pi_137379661
VS geeft Oekraïne 1 miljard dollar steun

Ondertussen is de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, John Kerry, in de Oekraïense hoofdstad Kiev aangekomen om daar de politieke en economische steun van de VS te benadrukken.

De Verenigde Staten gaan een steunpakket ter waarde van een miljard dollar beschikbaar stellen voor Oekraïne. Dat zeggen bronnen bij het Witte Huis.

Het pakket bevat ook training aan medewerkers van de Oekraïense nationale bank, het ministerie van Financiën en verkiezingswaarnemers.

De bronnen maakten daarnaast bekend dat de sancties tegen Rusland waarschijnlijk deze week bekend worden gemaakt.

Bron: Volkskrant.nl
Copthorne 2.0
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:02:03 #173
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_137379798
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:04 schreef schvvmert het volgende:
Kiev is een kut stad.
*kutstad
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:02:56 #174
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_137379831
OMG RUSSISCHE TANKS KOMEN NU NEDERLAND BINNEN GEREDEN :o :o :o!!!!
pi_137380198
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:58 schreef Copthorne het volgende:
VS geeft Oekraïne 1 miljard dollar steun

Ondertussen is de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, John Kerry, in de Oekraïense hoofdstad Kiev aangekomen om daar de politieke en economische steun van de VS te benadrukken.

De Verenigde Staten gaan een steunpakket ter waarde van een miljard dollar beschikbaar stellen voor Oekraïne. Dat zeggen bronnen bij het Witte Huis.

Het pakket bevat ook training aan medewerkers van de Oekraïense nationale bank, het ministerie van Financiën en verkiezingswaarnemers.

De bronnen maakten daarnaast bekend dat de sancties tegen Rusland waarschijnlijk deze week bekend worden gemaakt.

Bron: Volkskrant.nl
De aloude USA truc, met bijgedrukte dollars strooien.
pi_137382075
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:02 schreef Leafeon672 het volgende:
SNEL STROOI ZOUT!
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:20:34 #177
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_137382207
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:02 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat? :')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_137382664
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef schvvmert het volgende:
Wordt onderhand ook tijd om wat meer miljarden richting Syrië te sturen. Desnoods doet Nederland dat. Gewoon een paar % vd pensioenpot en Rusland is Assad kwijt ^O^
pi_137382775
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wordt onderhand ook tijd om wat meer miljarden richting Syrië te sturen. Desnoods doet Nederland dat. Gewoon een paar % vd pensioenpot en Rusland is Assad kwijt ^O^
Al die onrust in de wereld gaat wel erg veel kosten, daar moet eerst ff over vergaderd worden.
Het volk pikt ook niet alles.
pi_137382887
quote:
12s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:39 schreef schvvmert het volgende:
Al die onrust in de wereld gaat wel erg veel kosten, daar moet eerst ff over vergaderd worden.
Het volk pikt ook niet alles.
Dat is waar. Eigenlijk hebben wij nu een sterke leider ala Balkenende nodig, ééntje met een VOC-mentaliteit. Als Rusland het door de VS hernieuwde precedent aangrijpt om een land te mogen bezetten, dan zie ik geen reden om de kans het oud Hollandse handelen niet aan te grijpen
pi_137383046
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat is waar. Eigenlijk hebben wij nu een sterke leider ala Balkenende nodig, ééntje met een VOC-mentaliteit. Als Rusland het door de VS hernieuwde precedent aangrijpt om een land te mogen bezetten, dan zie ik geen reden om de kans het oud Hollandse handelen niet aan te grijpen
Balkenende moest steeds zijn pasje laten zien om binnen te komen op een wereldtop.
Weet niet of dat nu een goed voorbeeld is van daadkracht?
pi_137384860
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 06:54 schreef spierbal het volgende:
Lijkt mij wel mooi.

Ik kan cod ghost noch battlefield 4 niet betalen.
_O-
pi_137385748
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:43 schreef LelijKnap het volgende:
sterke leider ala Balkenende
pi_137385853
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Op zich wel slim, door de devaluatie die gepaard gaat met dat miljard wordt hun staatsschuld minder waard.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_137386098
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 06:54 schreef BadSnoopy het volgende:

[..]

Wat ga je met dat blik bruine bonen doen? Gooien naar de vijand?
_O-
pi_137386645
quote:
Door De Redactie • dinsdag 4 maart 2014

Het carnaval op de Krim is weer van start gegaan. Volgens CNN is het dit jaar drukker dan andere jaren. Duizenden feestgangers zijn verkleed als Russische infanterist of tank.
http://www.speld.nl/2014/(...)s-bij-carnaval-krim/
pi_137386740
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 06:54 schreef spierbal het volgende:
Lijkt mij wel mooi.

Ik kan cod ghost noch battlefield 4 niet betalen.
Wil je ghost van mij overnemen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:11:23 #188
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_137387451
quote:

[..]

Dat is politiek dansje, dat hoort erbij. Poetin zal heus niet direct inbinden, omdat het Westen dreigt met sancties. Poetin is bezig met te laten zien dat Rusland een wereldmacht is, en veel van Russische aanwezigheid op de Krim is niets meer dan machtsvertoon. Feit blijft dat de situatie van de Koude Oorlog heel anders was. Toen was de Sovjet Unie (COMECON) echt een apart blok tegenover de NAVO. Dat is in de loop der jaren veranderd. Wederzijdse belangen zijn groter geworden door globalisering. Europa is weliswaar voor 25% afhankelijk van Russisch gas, de Europese inkomsten van alleen gas bedragen ook 5% van het BNP van Rusland. Zowel Rusland als Europa zijn dus zeer afhankelijk van elkaar. Maar dreigende oorlogstaal hoort er nu eenmaal bij.

Ook de VS heeft absoluut geen baat bij een escalatie van het conflict. Zodra het daar escaleert, al blijft het zonder kernwapens, zal de gehele wereldeconomie daar last van gaan krijgen. Ook de beurzen in de VS. Een oorlog is nu eenmaal heel schadelijk voor de beurs, een oorlog op grote schaal - Rusland tegen Europa - is een ramp, ook voor de VS, al zijn landsgrenzen niet direct in gevaar. Met andere woorden, geen enkele partij heeft baat bij een escalatie, en dat zal er ook echt niet komen. Feit blijft wel dat Europa lange tijd zich vergist heeft in Poetin. Als puntje bij paaltje komt heeft Poetin laten zien dat hij politiek heel anders tegen de wereld kijkt dan Europa.
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 18:34:51 #189
375570 crew  Cyan9
pi_137388118
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:24 schreef schvvmert het volgende:
De baltische staten doen het zeker niet slecht.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_137392275
Rusland valt Den haag binnen, we geven ons gelijk over.

dinsdag 4 maart 2014 @ 23:01:30 #191
419250 Spongeboss
pi_137400245
  woensdag 5 maart 2014 @ 03:05:22 #192
420688 Khazad-dum
You shall not pass
pi_137404196
quote:

[..]

Bij de Krim zal het niet blijven. De Krim kan een strategische plek worden voor Rusland om nog meer in te nemen. De vraag is of een Rusland dat zich uitbreid wel te tolereren is. Wat mij betreft mag dat pas gebeuren als een een pro-democratische revolutie in Rusland heeft plaatsgevonden.
  woensdag 5 maart 2014 @ 03:45:03 #193
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_137404276
Wel belachelijk dat we voor het geringste Amerika achterna rennen als dat weer eens een klein militair onmachtig land binnenvalt om zijn olie, en we bij dit soort conflicten Rusland gewoon laten begaan :') Zo zie je maar weer waar de prioriteiten liggen als het om oorlog gaat :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_137409558
Heey jongens! Nog interessante ontwikkelingen vandaag? :)
Copthorne 2.0
  Forum Admin woensdag 5 maart 2014 @ 12:04:24 #195
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_137409849
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:51 schreef Copthorne het volgende:
Heey jongens! Nog interessante ontwikkelingen vandaag? :)
Ik had een soort van nucleair akkefietje vandaag, ik zou de heren wc op de tweede verdieping mijden de rest van de dag.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_137409955
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 03:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wel belachelijk dat we voor het geringste Amerika achterna rennen als dat weer eens een klein militair onmachtig land binnenvalt om zijn olie, en we bij dit soort conflicten Rusland gewoon laten begaan :') Zo zie je maar weer waar de prioriteiten liggen als het om oorlog gaat :')
Wat hebben wij gedaan toen Amerika Irak binnenviel dan?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137410095
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:09 schreef eend112 het volgende:

[..]

Wat hebben wij gedaan toen Amerika Irak binnenviel dan?
Wij zaten in de "Coalition of the Willing" 8-) En ja, dat was net zo stoer als het klinkt *O*
pi_137410139
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:15 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Wij zaten in de "Coalition of the Willing" 8-) En ja, dat was net zo stoer als het klinkt *O*
Schijnheilig hè
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_137410151
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik had een soort van nucleair akkefietje vandaag, ik zou de heren wc op de tweede verdieping mijden de rest van de dag.
Ik ga een vergelijkbaar akkefietje hebben na de pauze. :D Hopelijk zullen mijn collega's niet omkomen in de stank. O-)
Copthorne 2.0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')