SNEL STROOI ZOUT!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:02 schreef Leafeon672 het volgende:
OMG RUSSISCHE TANKS KOMEN NU NEDERLAND BINNEN GEREDEN![]()
![]()
!!!!
Wat?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:02 schreef Leafeon672 het volgende:
OMG RUSSISCHE TANKS KOMEN NU NEDERLAND BINNEN GEREDEN![]()
![]()
!!!!
Wordt onderhand ook tijd om wat meer miljarden richting Syrië te sturen. Desnoods doet Nederland dat. Gewoon een paar % vd pensioenpot en Rusland is Assad kwijtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef schvvmert het volgende:
De aloude USA truc, met bijgedrukte dollars strooien.
Al die onrust in de wereld gaat wel erg veel kosten, daar moet eerst ff over vergaderd worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wordt onderhand ook tijd om wat meer miljarden richting Syrië te sturen. Desnoods doet Nederland dat. Gewoon een paar % vd pensioenpot en Rusland is Assad kwijt
Dat is waar. Eigenlijk hebben wij nu een sterke leider ala Balkenende nodig, ééntje met een VOC-mentaliteit. Als Rusland het door de VS hernieuwde precedent aangrijpt om een land te mogen bezetten, dan zie ik geen reden om de kans het oud Hollandse handelen niet aan te grijpenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:39 schreef schvvmert het volgende:
Al die onrust in de wereld gaat wel erg veel kosten, daar moet eerst ff over vergaderd worden.
Het volk pikt ook niet alles.
Balkenende moest steeds zijn pasje laten zien om binnen te komen op een wereldtop.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is waar. Eigenlijk hebben wij nu een sterke leider ala Balkenende nodig, ééntje met een VOC-mentaliteit. Als Rusland het door de VS hernieuwde precedent aangrijpt om een land te mogen bezetten, dan zie ik geen reden om de kans het oud Hollandse handelen niet aan te grijpen
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:54 schreef spierbal het volgende:
Lijkt mij wel mooi.
Ik kan cod ghost noch battlefield 4 niet betalen.
Op zich wel slim, door de devaluatie die gepaard gaat met dat miljard wordt hun staatsschuld minder waard.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De aloude USA truc, met bijgedrukte dollars strooien.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:54 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Wat ga je met dat blik bruine bonen doen? Gooien naar de vijand?
http://www.speld.nl/2014/(...)s-bij-carnaval-krim/quote:Door De Redactie • dinsdag 4 maart 2014
Het carnaval op de Krim is weer van start gegaan. Volgens CNN is het dit jaar drukker dan andere jaren. Duizenden feestgangers zijn verkleed als Russische infanterist of tank.
Wil je ghost van mij overnemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:54 schreef spierbal het volgende:
Lijkt mij wel mooi.
Ik kan cod ghost noch battlefield 4 niet betalen.
Dat is politiek dansje, dat hoort erbij. Poetin zal heus niet direct inbinden, omdat het Westen dreigt met sancties. Poetin is bezig met te laten zien dat Rusland een wereldmacht is, en veel van Russische aanwezigheid op de Krim is niets meer dan machtsvertoon. Feit blijft dat de situatie van de Koude Oorlog heel anders was. Toen was de Sovjet Unie (COMECON) echt een apart blok tegenover de NAVO. Dat is in de loop der jaren veranderd. Wederzijdse belangen zijn groter geworden door globalisering. Europa is weliswaar voor 25% afhankelijk van Russisch gas, de Europese inkomsten van alleen gas bedragen ook 5% van het BNP van Rusland. Zowel Rusland als Europa zijn dus zeer afhankelijk van elkaar. Maar dreigende oorlogstaal hoort er nu eenmaal bij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:33 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Amerika roept al Rusland volledig Economisch te blokkeren en Rusland dreigt zelf voorzienend te worden. Zoals Eend112 hier eerder heeft gepost. Dit scenario is dus al een heel stuk dichterbij helaas.
Het vestandigste is inderdaad om de Krim gewoon te laten gaan. Maar dat kan Kiev principieel gewoon niet laten gebeuren. Dan hebben ze het risico dat heel het land uitelkaar valt. Ze zullen dus kosten wat het kost voet bij stuk houden.
Rusland had de Krim economisch moeten proberen toe te eigenen door alles wat los en vast zit op te kopen. Deze spierballen actie vraagt gewoon om problemen en toont een kortzichtige visie vanuit Rusland die mij zorgen baart.
Je zou kunnen stellen dat Amerika eventueel baat heeft bij een conflict mocht het zonder nukes blijven. Dat zou een mooie boost voor de economie zijn. Die zitten als 3e partij op rozen zonder dat hun landgrenzen in gevaar zijn en ondertussen wel lekker olie op het vuur gooien onderandere door Kerry
De baltische staten doen het zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:24 schreef schvvmert het volgende:
Rusland is 1 grote corrupte bende met veel geld.
Al die staten erom heen die vroeger bij USSR hoorde, met welk land gaat het goed?
Bij de Krim zal het niet blijven. De Krim kan een strategische plek worden voor Rusland om nog meer in te nemen. De vraag is of een Rusland dat zich uitbreid wel te tolereren is. Wat mij betreft mag dat pas gebeuren als een een pro-democratische revolutie in Rusland heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:33 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Het vestandigste is inderdaad om de Krim gewoon te laten gaan. Maar dat kan Kiev principieel gewoon niet laten gebeuren. Dan hebben ze het risico dat heel het land uitelkaar valt. Ze zullen dus kosten wat het kost voet bij stuk houden.
Ik had een soort van nucleair akkefietje vandaag, ik zou de heren wc op de tweede verdieping mijden de rest van de dag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:51 schreef Copthorne het volgende:
Heey jongens! Nog interessante ontwikkelingen vandaag?
Wat hebben wij gedaan toen Amerika Irak binnenviel dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 03:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wel belachelijk dat we voor het geringste Amerika achterna rennen als dat weer eens een klein militair onmachtig land binnenvalt om zijn olie, en we bij dit soort conflicten Rusland gewoon laten begaanZo zie je maar weer waar de prioriteiten liggen als het om oorlog gaat
Wij zaten in de "Coalition of the Willing"quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat hebben wij gedaan toen Amerika Irak binnenviel dan?
Schijnheilig hèquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:15 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Wij zaten in de "Coalition of the Willing"En ja, dat was net zo stoer als het klinkt
Ik ga een vergelijkbaar akkefietje hebben na de pauze.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik had een soort van nucleair akkefietje vandaag, ik zou de heren wc op de tweede verdieping mijden de rest van de dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |