quote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Karaktermoord op Aad, RIP.
Eerder hebben Johan en Hugo al Gullit geliquideerd.
Die man is zijn dignity kwijt. Triest.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Juffrouw eerste klas.
Europees en wereldvoetballer van het jaar, maar zo eindig je wanneer je door Johan en Hugo kapot wordt gemaakt in DWDD.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die man is zijn dignity kwijt. Triest.
Wachten is de sleutel.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:21 schreef habitue het volgende:
Kan iemand mij het geheim verklappen hoe ik die MP4 link kan vinden?
Ik wacht al 22 minuten en 35 seconden.quote:
Kan ook via gemistdownloader: http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/quote:Op maandag 3 maart 2014 22:21 schreef habitue het volgende:
Kan iemand mij het geheim verklappen hoe ik die MP4 link kan vinden?
eensquote:Op maandag 3 maart 2014 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
Goed showtje, had t op voorhand niet verwacht, maar ze lezen vast mee, geen overdreven aanprijzen van Hugo's boekje, en was gewoon prima gast.
JUICHEN LANGS DE LIJN! JUICH MAAR LEKKER MEE JA LOWIETJE VINDT DAT FIJN!quote:
http://www.debetweters.nl/quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef Ties02 het volgende:
Top gast die Hugo
beetje tegengas, mag vaker langskomen
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ce1-157313318f30.mp4
waarom denk je dat ze haar precies op die stoel hebben gezetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die kwam ook gewoon puur om op tv te komen
Moest gedwongen met haar vriendin mee die d'r naast zit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 06:16 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die kwam ook gewoon puur om op tv te komen
Waar is haar gouden appeltje?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:16 schreef Intellectueel het volgende:
Wat een stel hitsige pubers toch in dit topic. Een meisje dat qua beoordeling nauwelijks de 7 passeert wordt hier opgehemeld alsof Helena van Troje daar op die stoel zat.
Men overweegt haar tegen haar wil te ontvoeren. Het wordt tijd dat de VI hoolies weer eens een vuist maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:16 schreef Intellectueel het volgende:
Wat een stel hitsige pubers toch in dit topic. Een meisje dat qua beoordeling nauwelijks de 7 passeert wordt hier opgehemeld alsof Helena van Troje daar op die stoel zat.
Overigens topshow. Borst mag vaker langskomen. Ook lekker dat Genee al gauw doorhad dat Borst niet met zich laat spelen.
Dankuquote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ce1-157313318f30.mp4
Studio neus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hugo Borst... sinds hij weg is bij studio neus is dat programma geen kut meer aan
Jij bent echt een debiel met je studio neus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hugo Borst... sinds hij weg is bij studio neus is dat programma geen kut meer aan
Zo jongens waar zullen we het eens over hebben.... Ajax? Zeg het maar....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent echt een debiel met je studio neus.
Ik las al zoiets ja. Maar ik val niet op vrouwenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooral letten op het tvsletje met de getuite lipjes linksachter (voor de kijker rechts) Genee
Oh. Nou het was sowieso vermakelijk hoe ze daar zat te soppen omdat er een paar camera's op haar gericht waren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las al zoiets ja. Maar ik val niet op vrouwen
Ik ga er op lettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh. Nou het was sowieso vermakelijk hoe ze daar zat te soppen omdat er een paar camera's op haar gericht waren.
Nog wat gesloopt gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |