Ze had diazepam voor haar rugquote:
Ja raar hequote:Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef Ransjih het volgende:
ik verbaas me elke keer weer over het heldere beeld op tv in vergelijking met de streams
Dat ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef Ransjih het volgende:
ik verbaas me elke keer weer over het heldere beeld op tv in vergelijking met de streams
Ja lachuh of nietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
Andrea die een ander een komediant noemt
Charlotte is zelf een halve junk.quote:
Maar hoe kan dat dan, waren er dan geen technische problemen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef pullup het volgende:
Oh we krijgen beelden van tijdens die lock te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duh, dat is het hele doel van zo'n streamlock, zodat ze mensen naar die pathetische uitzending op die campingzender kunnen lokken.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef pullup het volgende:
Maar of het Real overkomt?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Er komt wel steeds meer sensatie in het program
Dit. Waarom neemt Ruud die pil in godsnaam in als hij dat schijnbaar helemaal niet wil omdat hij hem later weer uitspuwt?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef mangalie het volgende:
Toch ook dom dat ze zomaar medicijnen aannemen en slikken zonder er over na te denken?
Lotte wil gewoon wiet roken, zuipen en pillen slikken, dat is haar Utopia.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Lot over Isa: "Wat een naar kind." Nee, Charlotte, jíj bent een naar kind.
Bewaard voor de uitzending kennelijk, zijn de kijkcijfers dalende?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef Urb het volgende:
Krijgen we toch nog met Vanes aan het stokske te zien, toen die 'storing' was
Stopte in zijn mond omdat hij keelpijn had, maar hij vond er een rare smaak aaan zitten dus vandaar dat hij hem weer uitspuugdequote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit. Waarom neemt Ruud die pil in godsnaam in als hij dat schijnbaar helemaal niet wil omdat hij hem later weer uitspuwt?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef mangalie het volgende:
Ik vind Charlot nog bijna erger dan Andrea..Ook die bezemmepper actie erbij en dit alles..
Daarom kijk ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef pullup het volgende:
Ssstquote:
Daar gaat Aike niet over .quote:Op maandag 3 maart 2014 19:48 schreef Urb het volgende:
Aike moest eens weten, die heeft meemaals laten weten dat ze niet wil dat het gedoe met Andrea gebruikt word voor sensatie TV :x
Het was 's nachts en hij was half aan het slapen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit. Waarom neemt Ruud die pil in godsnaam in als hij dat schijnbaar helemaal niet wil omdat hij hem later weer uitspuwt?
Nee joh, ik heb toen ook niets kunnen zien.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
SsstAnders krijgen we die ellende de hele tijd
Dan is het helemaal bizar dat het pillenvrouwtje nog langs kwam.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het was 's nachts en hij was half aan het slapen.
Oeh, dan loer ik ook even mee.quote:
lot wil dan ook later net als Andrea worden he...quote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef mangalie het volgende:
Ik vind Charlot nog bijna erger dan Andrea..Ook die bezemmepper actie erbij en dit alles..
Daarom juistquote:Op maandag 3 maart 2014 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb toen ook niets kunnen zien.
Inderdaad... Zou hier wel gepast zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:50 schreef livvie het volgende:
[..]
Maar Andrea noemt hij geen vuile k** .... toch wel slap van hem
Fijn dat ze het ondertitelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, dan loer ik ook even mee.
Goed voor de kijkcijfers, dat wel.
En de cliffhanger kan ik ook al bedenken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was IBIPIFEN, aldus de oud-doktersassistente
Volgens Ruud was het geen ipuufen!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was IBIPIFEN, aldus de oud-doktersassistente
Godsammequote:
Kom op zeg. Je weet toch hoe ze opereert?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef Ransjih het volgende:
ojee de verkeerde gegeven
krijg bijna medelijden met andrea
Die ruzie met Vanessa heb ik niet gezienquote:Op maandag 3 maart 2014 19:54 schreef Copycat het volgende:
Welke beelden waren eigenlijk van een streamlock?
Dit heb ik al niet meer gezien.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:54 schreef Copycat het volgende:
Ik wel.quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:54 schreef Copycat het volgende:
Me toquote:
Vanaf dat Vanessa de waarheid begon te roepen ongeveer..quote:Op maandag 3 maart 2014 19:54 schreef Copycat het volgende:
Dat was volgens mij echt een storing. Ik heb alles kunnen zien.quote:
Geen Anton en geen Oscar.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
Nee, een Oscar gaat 'm niet worden voor Andrea.
Oh ja, ik kon toen gewoon meekijken.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef Disana het volgende:
Het was trouwens geen streamlock maar een storing.
Dus geen streamlock. Die zou iedereen dan hebben.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef Dotteke het volgende:
O was idd een streamlock bij een paar mensen dat klopt
Vele hebben toen getikt in de COS
Sorry storingquote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus geen streamlock. Die zou iedereen dan hebben.
Ze kunnen zo'n storing ook in scene zetten. Simpel als wat. Ik vind het in ieder geval veel te toevallig.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus geen streamlock. Die zou iedereen dan hebben.
Ik voorspel dat dat de cliffhanger is.quote:
Ja ... En dat doen ze dan bij slechts een aantal streamers, niet bij iedereen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef asini het volgende:
Ze kunnen zo'n storing ook in scene zetten. Simpel als wat. Ik vind het in ieder geval veel te toevallig.
Denk nou eens na. Waarom zouden ze een beperkt aantal streamers afsluiten?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef asini het volgende:
[..]
Ze kunnen zo'n storing ook in scene zetten. Simpel als wat. Ik vind het in ieder geval veel te toevallig.
Ik had gewoon beeld en ik was niet de enige.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef asini het volgende:
Alleen als je geen streamwisselde he, anders was het gameover.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, ik kon toen gewoon meekijken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja ... En dat doen ze dan bij slechts een aantal streamers, niet bij iedereen.
Ik had geen beeld meer, dus waarschijnlijk echt storing.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had gewoon beeld en ik was niet de enige.
Of het stokslobberenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dat de cliffhanger is.
Het is een complot om Nederland in beweging te krijgen!quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:01 schreef Miek37 het volgende:
Mag ik op je kist gaan zitten, ja als ze erin ligt!
Een lulhannes van een arts.quote:
of slechte acteur?quote:
welneequote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef Ransjih het volgende:
denken jullie dan dat dit een groot toneelstuk is van andrea? ik denk dat ze echt van t padje is wat betreft anton en gedoe
Dat mens spoort niet echt nietquote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef Ransjih het volgende:
denken jullie dan dat dit een groot toneelstuk is van andrea? ik denk dat ze echt van t padje is wat betreft anton en gedoe
Is ze duidelijk, vandaar de verwondering over de diagnose van de arts..quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef Ransjih het volgende:
ach nee joh, gevalletje aandacht tekort stoornis en gevoel voor melodrama dat gemixt met egoisme en zelfdestructief gedrag en moet ik nog even doorgaan?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef Ransjih het volgende:
ze laten maar niet zien dat dok gio's schouder uit de kom trok, hehquote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef HiDiHo het volgende:
Laat die man volgende keer even zijn diploma meenemen
Welnee. Ze speelt toneel. Ik vind tot nu toe geen enkele emotie van haar oprecht overkomen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:05 schreef Ransjih het volgende:
ze spoort niet dat weet ik maar volgens mij is ze echt even echt de weg kwijt
lol...nee iddquote:Op maandag 3 maart 2014 20:06 schreef Urb het volgende:
[..]
ze laten maar niet zien dat dok gio's schouder uit de kom trok, heh
Misschien van dezelfde toneelschool als Andrea?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb nog niks over hem kunnen vinden op internet
ik heb ergens een eigen praktijk site voorbij zien komenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb nog niks over hem kunnen vinden op internet
http://www.speelmanhuisarts.nl/page2.htmlquote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik heb ergens een eigen praktijk site voorbij zien komen
Daar mag een arts zich in zijn diagnose niet door laten leiden.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:16 schreef Haropro het volgende:
en als ze haar erin wilden houden was dit het enige wat Speelman kon zeggen.
Goeie huisarts? Even de schouders eronder he, hmm! Niks aan het handje hoor he, hmm!quote:Op maandag 3 maart 2014 20:16 schreef Haropro het volgende:
Lijkt me wel een goede huisarts hoor, wat moest hij anders? Andrea ook al achter bij de psycholoog en als ze haar erin wilden houden was dit het enige wat Speelman kon zeggen. Misschien rijdt hij volgend jaar wel in een Bentley 3.0 of weet ik hoe dat bij auto's heet.![]()
Een huisarts moet doorverwijzen voor psychische problemen maar dat hoefde blijkbaar al niet meer bij Andrea. Dus hij zei wat hij moest zeggen om haar erin te houden.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar mag een arts zich in zijn diagnose niet door laten leiden.
Nee, maar die huisarts komt altijd opdagen, ook als er na 17.00 geen dienst meer is en ook in het weekend. Dat laat je toch al een beetje nadenken toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:22 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Goeie huisarts? Even de schouders eronder he, hmm! Niks aan het handje hoor he, hmm!
Schijnheilig zorgzaam, ongetwijfeld.quote:
Jij bent dus in de veronderstelling dat een huisarts een baan heeft van 9 tot 17, dream on.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nee, maar die huisarts komt altijd opdagen, ook als er na 17.00 geen dienst meer is en ook in het weekend. Dat laat je toch al een beetje nadenken toch?
Ze zullen het heus met z'n allen wel verantwoord vinden dat Andrea erin blijft. Die huisarts treft geen enkele blaam.
Hoe Hakim altijd was, achter de rug om zeggen dat er een aubergine in haar grote kut gedouwd moest worden en dat hij anders wel die hele kut loods in de fik zou steken en dat hij met allemaal idioten in Utopia zat.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:27 schreef Miek37 het volgende:
En dan nog even de rest vd bewoners er mee opzadelen zeg, pleurt op, jammer dat er dan niet ff iemand opstaat die zegt zij eruit of ik eruit, het is hier geen opvangtehuis.
Hoe zou Hakim eik hebben gereageerd?
Dat die grote kut volgende keer 3 stemmen van m zou krijgen?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:30 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hoe Hakim altijd was, achter de rug om zeggen dat er een aubergine in haar grote kut gedouwd moest worden en dat hij anders wel die hele kut loods in de fik zou steken en dat hij met allemaal idioten in Utopia zat.
Hoe dacht jij dan?
Nee hoor, die hadden zich gefocused op wat echt dichtbij kwam zoals toen Emil en dan stemmen op een nieuwe om dat te camoufleren.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat die grote kut volgende keer 3 stemmen van m zou krijgen?
Dat heeft Jimmy ook alleen maar door gekregen van achter. Andrea is vreselijk raar en ze moeten er mee dealen in Utopia. Maar Utopia, sorry Gert, is toch wel heel erg gescript.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:38 schreef tesssssssss het volgende:
Mischien realiseert Andrea zich wel wat ze allemaal verkeerd heeft gedaan in haar leven en wordt ze psychotisch of zo. Ik vind het best eng. Jimmy heeft wel gelijk als hij zegt dat ze niet naar de buitenwereld kan. In Utopia gaat het al niet.
Nou, er is van alles mis met Andrea, maar om díe redenen die je nu noemt moeten ze haar er vooral in houdenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:09 schreef RingBewoner het volgende:
Alsjeblieft, pleur die Andrea er heel rap uit. Enorme zeikerd die liegt, bedriegt en steelt. Bah.
Nee man, wat een hypocriet mens is dat zeg. In het begin ook nog haar religie opdringen maar zeggen dat je gelooft en dan daar de boel zo verdraaien en ontkennen. Dat is hypocriet gedrag waar ik totaal niet tegen kan.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, er is van alles mis met Andrea, maar om díe redenen die je nu noemt moeten ze haar er vooral in houden
Dank je wel. Ik keek elke dag in het filmpjesstopic maar HiDiHo mag ze niet meer plaatsen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef Flow3r het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Dus jij denkt gewoon dat ze Andrea hebben gekozen omdat ze zo gek als een deur is?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:41 schreef Haropro het volgende:
[..]
Dat heeft Jimmy ook alleen maar door gekregen van achter. Andrea is vreselijk raar en ze moeten er mee dealen in Utopia. Maar Utopia, sorry Gert, is toch wel heel erg gescript.
Anders was Lot er wel uitgegaan met haar slaan met de bezem naar Gio.
Anders was Andrea er helemaal niet ingekomen omdat ze toen al wist dat de dochter van haar man op sterven lag.
Ach we kijken, maar ik neem het niet meer zo serieus.
Hij staat op de Utopiasite zelf onder ' video's "quote:Op maandag 3 maart 2014 21:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik keek elke dag in het filmpjesstopic maar HiDiHo mag ze niet meer plaatsen.
Ben blij met je linkje.
Nee, niet specifiek daarom. Maar ze zat in Oh, oh Europa en daarvoor in Vrouwenvleugel. En van al die aanmeldingen hebben ze toevallig haar gekozen?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:14 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus jij denkt gewoon dat ze Andrea hebben gekozen omdat ze zo gek als een deur is?
En Rienk is een fake-zwerver.. maar dat kwartje valt nóg langzamerquote:Op maandag 3 maart 2014 21:22 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nee, niet specifiek daarom. Maar ze zat in Oh, oh Europa en daarvoor in Vrouwenvleugel. En van al die aanmeldingen hebben ze toevallig haar gekozen?
Ze wisten dus dondersgoed wat ze binnen gingen halen. Ook aan de uitzendingen te zien:
Andrea's stiefdochter is dood: grote aandacht en kring en bidden en zingen (eruit gaan om de vader en haar man te steunen, ho maar)
Andrea's man gaat bijna dood. Al tien jaar hartpatient en Andrea laat hem.
Andrea's dochter: nou die mediashit zal je zelf wel weten.
Andrea steelt van Humana: leuke uitzendingen!
Andrea deelt pillen uit en neemt zelf teveel pillen in: leuke uitzendingen.
Andrea's man maakt het uit na een tienjarige relatie in de telegraaf.
Volgens mij moet het kwartje wel vallen nu. Ze is een persoon die aandacht trekt en deze RLS aan de gang houdt.
Of geloof jij nog dat ze toevallig, uit al die duizenden aanmeldingen, Andrea gecast hebben?
Heb je gelijk in.Die jongen deed PABO en was het niet eens met de werkwijze van zijn opleiders. Daarvoor had hij de HAVO gedaan. Hij besluit om avonturen te gaan beleven om een punt te maken. Zijn enige avontuur is dat hij ooit eens een paar dagen opgesloten is geweest omdat hij illegaal een grens overstak bij Israel.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Rienk is een fake-zwerver.. maar dat kwartje valt nóg langzamer
Nee,je hebt een goed punt. Ik denk dat John de Mol daar inderdaad heel goed over na heeft gedacht. En als je er over nadenkt, hoe Andrea nu word uitgemolken, is dat eigenlijk ook wel een beetje erg. Maar goed, ze heeft er zelf voor gekozen. Dan zal John de Mol waarschijnlijk ook wel weten dat Andrea zo verslaafd is aan aandacht dat ze er nooit vrijwillig uit stapt. Uit Utopia dan he? Of mischien zijn dat wel mijn eigen gedachten. Dat gewoon eerst de rest van de groep doordraait en dat Andrea zich als enige staande houd. Vanessa is in ieder geval al hard op weg.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:22 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nee, niet specifiek daarom. Maar ze zat in Oh, oh Europa en daarvoor in Vrouwenvleugel. En van al die aanmeldingen hebben ze toevallig haar gekozen?
Ze wisten dus dondersgoed wat ze binnen gingen halen. Ook aan de uitzendingen te zien:
Andrea's stiefdochter is dood: grote aandacht en kring en bidden en zingen (eruit gaan om de vader en haar man te steunen, ho maar)
Volgens mij moet het kwartje wel vallen nu. Ze is een persoon die aandacht trekt en deze RLS aan de gang houdt.
Of geloof jij nog dat ze toevallig, uit al die duizenden aanmeldingen, Andrea gecast hebben?
En voor de geklutste Bijbel/Zen/Boedda "Zweefverhalen" nog even een tijdje wat kloosterlingen uitgemolken niet te vergetenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:31 schreef Haropro het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.Die jongen deed PABO en was het niet eens met de werkwijze van zijn opleiders. Daarvoor had hij de HAVO gedaan. Hij besluit om avonturen te gaan beleven om een punt te maken. Zijn enige avontuur is dat hij ooit eens een paar dagen opgesloten is geweest omdat hij illegaal een grens overstak bij Israel.
Verder sliep hij in de beginperiode nog bij zijn toenmalige vriendin, toen hij zwerver was. Maar ja, begrijpelijkerwijs hoefde die meid hem niet meer.
Toen bij ouders, om toer beurt want ze zijn gescheiden en bij familie en vrienden.
De rest van zijn tijd van zijn harde zwerversbestaan overnachtte hij in een soortement van opvang in Groningen en overdag zat hij in de bibliotheek.
Inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En voor de geklutste Bijbel/Zen/Boedda "Zweefverhalen" nog even een tijdje wat kloosterlingen uitgemolken niet te vergeten
Ja ze is een showgirl he?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee,je hebt een goed punt. Ik denk dat John de Mol daar inderdaad heel goed over na heeft gedacht. En als je er over nadenkt, hoe Andrea nu word uitgemolken, is dat eigenlijk ook wel een beetje erg. Maar goed, ze heeft er zelf voor gekozen. Dan zal John de Mol waarschijnlijk ook wel weten dat Andrea zo verslaafd is aan aandacht dat ze er nooit vrijwillig uit stapt. Uit Utopia dan he? Of mischien zijn dat wel mijn eigen gedachten. Dat gewoon eerst de rest van de groep doordraait en dat Andrea zich als enige staande houd. Vanessa is in ieder geval al hard op weg.
En zoals de gezegde maar weer bewijst, resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst..quote:Op maandag 3 maart 2014 21:34 schreef Haropro het volgende:
Jimmy is bewaker geweest bij gebouwen en personen, hij zat bij van Heutsz en dat is al minsten tien jaar geleden.
Hij is wel uitgezonden geweest. That much is true.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En zoals de gezegde maar weer bewijst, resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst..
Jims Utopia is duidelijk
Nix
Hij staat alwéér bovenaan in de PopiePoll van JdeMoll... waarom? omdat ie nergens zijn kop opendoet, de Brave Neger zonder Stem.. dáár houden ze van bij SBS dus vanquote:Op maandag 3 maart 2014 21:47 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hij is wel uitgezonden geweest. That much is true.
Maar die baret ophouden doet alles weer te niet.
Met nix heb je gelijk in, hij kan alleen maar bemiddelen als achter hem oproept.Uit zichzelf doet hij nix.
Maar die kan ik zonder paspoort niet bekijken.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij staat op de Utopiasite zelf onder ' video's "
ow echt? dat wist ik nietquote:Op maandag 3 maart 2014 21:56 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar die kan ik zonder paspoort niet bekijken.
Dit Utopia-gemist-linkje is helemaal handig, nu kan ik die andere zes afleveringen ook nog bekijken.quote:
Ook zonder paspoort of heb jij er wel een?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:08 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dit Utopia-gemist-linkje is handig, nu kan ik die andere zes afleveringen ook nog bekijken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook zonder paspoort of heb jij er wel een?
Deze kan toch zonder paspoort? Anders moet ik er een maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ook zonder paspoort of heb jij er wel een?
Ik ben net effe uitgelogd en kan die afleveringen hier wel bekijken![]()
ah oke , nee dan is het goedquote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Deze kan toch zonder paspoort? Anders moet ik er een maken.
Ow het was de uitzending! Ik zag "clip" staan in de url dus dacht dat het om een bep. fragment ging, de uitzendingen kijk ik altijd gewoon, heb geen streams dus is leuk om de gezichtsuitdrukingen en stemmen te zien en horen bij hetgeen ik allemaal al gelezen heb hier, anyways bedankt voor de moeite!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ow echt? dat wist ik niet![]()
Heb je hier wat aan ? Die van vandaag staat er nog niet op, effe geduld nog
http://www.utopia-gemist.nl/
Jij ookquote:Op maandag 3 maart 2014 22:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En nogmaals dank , ook voor je vele caps en gifjes!
ah sorry , het was de uitzending inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 22:15 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow het was de uitzending! Ik zag "clip" staan in de url dus dacht dat het om een bep. fragment ging, de uitzendingen kijk ik altijd gewoon, heb geen streams dus is leuk om de gezichtsuitdrukingen en stemmen te zien en horen bij hetgeen ik allemaal al gelezen heb hier, anyways bedankt voor de moeite!
Ik vind dit teveel eer voor JdM. Vrijwel alles was vantevoren niet te voorspellen geweest (letwel: vrijwel!), en wij hebben inmiddels na 8 weken UTO heel veel meer van haar gezien dan de crew van JdM vooraf. En drie weken geleden was de beeldvorming hier -op Fok- omtrent haar een stuk positiever. Er heeft hier niemand geroepen "dat gaat zo fout!", en dat zal bij JdM denk ik ook zo zijn. Wel gok ik dat ze haar als excentriekeling gecast hebben, met de hoop dat een moeilijke situatie haar labiele kanten zou ontplooien. Maar op die gronden zijn er meer naar binnen geloodst.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:22 schreef Haropro het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |