Ze had diazepam voor haar rugquote:
Ja raar hequote:Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef Ransjih het volgende:
ik verbaas me elke keer weer over het heldere beeld op tv in vergelijking met de streams
Dat ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef Ransjih het volgende:
ik verbaas me elke keer weer over het heldere beeld op tv in vergelijking met de streams
Ja lachuh of nietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
Andrea die een ander een komediant noemt
Charlotte is zelf een halve junk.quote:
Maar hoe kan dat dan, waren er dan geen technische problemen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef pullup het volgende:
Oh we krijgen beelden van tijdens die lock te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duh, dat is het hele doel van zo'n streamlock, zodat ze mensen naar die pathetische uitzending op die campingzender kunnen lokken.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef pullup het volgende:
Maar of het Real overkomt?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Er komt wel steeds meer sensatie in het program
Dit. Waarom neemt Ruud die pil in godsnaam in als hij dat schijnbaar helemaal niet wil omdat hij hem later weer uitspuwt?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef mangalie het volgende:
Toch ook dom dat ze zomaar medicijnen aannemen en slikken zonder er over na te denken?
Lotte wil gewoon wiet roken, zuipen en pillen slikken, dat is haar Utopia.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Lot over Isa: "Wat een naar kind." Nee, Charlotte, jíj bent een naar kind.
Bewaard voor de uitzending kennelijk, zijn de kijkcijfers dalende?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef Urb het volgende:
Krijgen we toch nog met Vanes aan het stokske te zien, toen die 'storing' was
Stopte in zijn mond omdat hij keelpijn had, maar hij vond er een rare smaak aaan zitten dus vandaar dat hij hem weer uitspuugdequote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit. Waarom neemt Ruud die pil in godsnaam in als hij dat schijnbaar helemaal niet wil omdat hij hem later weer uitspuwt?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef mangalie het volgende:
Ik vind Charlot nog bijna erger dan Andrea..Ook die bezemmepper actie erbij en dit alles..
Daarom kijk ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef pullup het volgende:
Ssstquote:
Daar gaat Aike niet over .quote:Op maandag 3 maart 2014 19:48 schreef Urb het volgende:
Aike moest eens weten, die heeft meemaals laten weten dat ze niet wil dat het gedoe met Andrea gebruikt word voor sensatie TV :x
Het was 's nachts en hij was half aan het slapen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit. Waarom neemt Ruud die pil in godsnaam in als hij dat schijnbaar helemaal niet wil omdat hij hem later weer uitspuwt?
Nee joh, ik heb toen ook niets kunnen zien.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
SsstAnders krijgen we die ellende de hele tijd
Dan is het helemaal bizar dat het pillenvrouwtje nog langs kwam.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het was 's nachts en hij was half aan het slapen.
Oeh, dan loer ik ook even mee.quote:
lot wil dan ook later net als Andrea worden he...quote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef mangalie het volgende:
Ik vind Charlot nog bijna erger dan Andrea..Ook die bezemmepper actie erbij en dit alles..
Daarom juistquote:Op maandag 3 maart 2014 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb toen ook niets kunnen zien.
Inderdaad... Zou hier wel gepast zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:50 schreef livvie het volgende:
[..]
Maar Andrea noemt hij geen vuile k** .... toch wel slap van hem
Fijn dat ze het ondertitelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, dan loer ik ook even mee.
Goed voor de kijkcijfers, dat wel.
En de cliffhanger kan ik ook al bedenken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was IBIPIFEN, aldus de oud-doktersassistente
Volgens Ruud was het geen ipuufen!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was IBIPIFEN, aldus de oud-doktersassistente
Godsammequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |