Onafhankelijkheid ja. Een Russische invasie is geen onafhankelijkheid.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef knight18 het volgende:
Misschien een gekke vraag of opmerking.
Heb al vaker gelezen hier dat mensen vinden dat als een meerderheid onafhankelijk wil worden, dat moet kunnen.
Hoe denken deze mensen dan over de situatie in zuid-rusland? Die willen toch ook onafhankelijkheid en krijgen het niet?
Zei toch, dit is allemaal opgezet spel. Ze willen rusland zo gigantisch zwart maken dat mensen zich 100% sterk maken voor de sancties die ze eigenlijk initieel al wilden opleggen door oekraïne naar europa te verplaatsen, want dan was rusland meteen zijn betrekkingen daar kwijt.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:43 schreef Tchock het volgende:
Volgens de BBC gaat het om alle troepen op de Krim: http://www.bbc.com/news/world-europe-26424738#TWEET1060896
Maar:
[..]
Dat zal in Poetins ogen wel anders zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef knight18 het volgende:
Misschien een gekke vraag of opmerking.
Heb al vaker gelezen hier dat mensen vinden dat als een meerderheid onafhankelijk wil worden, dat moet kunnen.
Hoe denken deze mensen dan over de situatie in zuid-rusland? Die willen toch ook onafhankelijkheid en krijgen het niet?
Het verziekt dit topic alleen maar, als ie wil denken dat Al Jazeera ook van Murdoch is doet ie dat maar, ik ga er niet meer op in.quote:
Tja precies. Hoe hypocriet kan je zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zal in Poetins ogen wel anders zijn.
Ja en je televisie verteld de waarheid. !quote:
Jammer dat je geen kleurtje meer hebtquote:Op maandag 3 maart 2014 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Het verziekt dit topic alleen maar, als ie wil denken dat Al Jazeera ook van Murdoch is doet ie dat maar, ik ga er niet meer op in.
Waarom zou oekraine dan de banden met rusland moeten doorsnijdenquote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zei toch, dit is allemaal opgezet spel. Ze willen rusland zo gigantisch zwart maken dat mensen zich 100% sterk maken voor de sancties die ze eigenlijk initieel al wilden opleggen door oekraïne naar europa te verplaatsen, want dan was rusland meteen zijn betrekkingen daar kwijt.
Er komt alleen maar onzin uit die kerelquote:Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom zou oekraine dan de banden met rusland moeten doorsnijden
Het is niet dat de EU en de VS niet handelen met rusland.
Je ridiculiseerd mij maar een eind weg, over een half jaar kan ik het jullie weer inwrijven, net als bij irak net als bij afghanistan net als bij libië, net als bij syrië, net als bij egypte en nu bij rusland en oekraïne. Maar ook weer over lijken. Zolang jij je biertje maar krijgt he.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Het verziekt dit topic alleen maar, als ie wil denken dat Al Jazeera ook van Murdoch is doet ie dat maar, ik ga er niet meer op in.
twitter:Yaro_RT twitterde op maandag 03-03-2014 om 16:37:57Apparently Interfax-Ukraine are again spreading fake news about "ultimatum to Ukrainian troops by Russians". They have indeed done it before reageer retweet
Rusland heeft zichzelf al zwart gemaakt door een soevereine natie binnen te vallen.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zei toch, dit is allemaal opgezet spel. Ze willen rusland zo gigantisch zwart maken dat mensen zich 100% sterk maken voor de sancties die ze eigenlijk initieel al wilden opleggen door oekraïne naar europa te verplaatsen, want dan was rusland meteen zijn betrekkingen daar kwijt.
Je hebt toch wel opgelet wat de consensus in de media jegens rusland is geweest sinds snowden en vooral syrië he?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waarom zou oekraine dan de banden met rusland moeten doorsnijden
Het is niet dat de EU en de VS niet handelen met rusland.
quote:Op maandag 3 maart 2014 17:48 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik zit vannacht om 4 uur in ieder geval klaar met popcorn en een pilsje om het vuurwerk te aanschouwen.
Uhm eigenlijk voor snowden en rusland in dit gevalquote:Op maandag 3 maart 2014 17:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je hebt toch wel opgelet wat de consensus in de media jegens rusland is geweest sinds snowden en vooral syrië he?
Ik vind het ook raar dat als je een standpunt aanhangt, er automatisch vanuit gegaan wordt dat je het eens bent met andere partijen die dat standpunt aanhangen. Als je tegen de Russische invasie bent, moet je blijkbaar wel pro-EU en pro-VS zijn ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bronnen, de mening over kosovo, van alles wordt als waarheid geïnterpreteerd hoe andere users ergens over denken of hoe ze aan hun informatie komen. De vooringenomenheid die anderen wordt verweten, oh ironie.
Disclaimer: ik ben tegen de invasie van Rusland, tegen de houding van het westen en wil dat alle partijen eerst de nieuwe verkiezingen afwachten en dat de vrije pers voor iedereen toegankelijk moet zijn ongeacht etniciteit of paspoort.
In die twee gevallen waren ze over het algemeen juist erg positief over Rusland manquote:Op maandag 3 maart 2014 17:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je hebt toch wel opgelet wat de consensus in de media jegens rusland is geweest sinds snowden en vooral syrië he?
Goed punt. Sadpanda kan wel zeggen: "ik ben ook voor een onafhankelijk Tsjetsjenië hoor", maar Poetin denkt daar anders over, en dat maakt hem een hypocriet.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat zal in Poetins ogen wel anders zijn.
Jij weerquote:Op maandag 3 maart 2014 17:53 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Goed punt. Sadpanda kan wel zeggen: "ik ben ook voor een onafhankelijk Tsjetsjenië hoor", maar Poetin denkt daar anders over, en dat maakt hem een hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |