Mijn ouders ook, nou geen complete verrassing maar je verwacht het niet na 21 jaarquote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Very true.
[..]
Denk dat het eerste ook niet werkt.
[..]
Soms zou ik wel willen dat ik bi was.Ik ben vrij nieuwsgierig van aard, dat dan weer wel.
[..]
Was bij m'n ouders ook zo'n verrassing. Zelfs voor mij.Sommige mensen weten het goed te spelen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo 1tje?xie nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Faxie het volgende:
Ik kan niet versieren, wie heeft er tips voor me?
Dat kan jij vast wel goedquote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet er een.... ik ga je een schop onder je kont geven
24 hier. Vlak voor het grote jubileum.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn ouders ook, nou geen complete verrassing maar je verwacht het niet na 21 jaar
Dat helpt nietquote:Op maandag 3 maart 2014 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet er een.... ik ga je een schop onder je kont geven
Dat is wel sneuquote:Op maandag 3 maart 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
24 hier. Vlak voor het grote jubileum.Waren ook al plannen voor, we zouden vier weken naar Nieuw-Zeeland gaan.
Oh dat wel zonde jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
24 hier. Vlak voor het grote jubileum.Waren ook al plannen voor, we zouden vier weken naar Nieuw-Zeeland gaan.
Die heb ik toch niet nodigquote:Op maandag 3 maart 2014 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een schop in je ballen dan. Ter motivatie
Daarom kwam het ook echt uit de lucht vallen.quote:
Bijna 16, was vlak voor m'n verjaardag. Die verjaardag was ook heel vreemd.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat wel zonde ja
Hoe oud was je toen?
Neequote:
Had het ook helemaal niet erg gevonden als ik bi was geweest, maar helaasch pindakaasch, tis zoals het isquote:Op maandag 3 maart 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms zou ik wel willen dat ik bi was.Ik ben vrij nieuwsgierig van aard, dat dan weer wel.
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom kwam het ook echt uit de lucht vallen.En ik was 15/16, dus oud genoeg om toch wel iets te kunnen merken.
[..]
Bijna 16, was vlak voor m'n verjaardag. Die verjaardag was ook heel vreemd.
ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had het ook helemaal niet erg gevonden als ik bi was geweest, maar helaasch pindakaasch, tis zoals het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |