Logo van Ajax?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als afscheidscadeau denk ik er aan een mooi kussentje voor in zn Maseratti te breien. Iemand misschien een idee voor een leuk breipatroontje?
hallo doe niet zo seksistisch johquote:Op maandag 3 maart 2014 14:04 schreef Karina het volgende:
En hij was ook gewoon lekker he? Of is nog steeds natuurlijk
Jawel. Alle vrouwen zijn hetzelfdequote:Op maandag 3 maart 2014 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is gewoon een compliment voor Donja joh. Niks seksistisch.
wat heeft zijn modschap nu met zijn uiterlijk te makenquote:Op maandag 3 maart 2014 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is gewoon een compliment voor Donja joh. Niks seksistisch.
Ik zie toch OOK!quote:Op maandag 3 maart 2014 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat heeft zijn modschap nu met zijn uiterlijk te maken
het is hier geen vleesmarkt
Nee hoor ik kijk OOK naar het innerlijk, daarnaquote:Op maandag 3 maart 2014 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel. Alle vrouwen zijn hetzelfdeAlleen maar naar uiterlijk kijken, bah!
Je moeder, maar ze ligt nu bij me in bed.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moeder, maar ze ligt nu bij me in bed.
Foeiquote:Op maandag 3 maart 2014 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moeder, maar ze ligt nu bij me in bed.
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik had het na de eerste keer nog niet door.
Don komt ook niet meer posten als userquote:Op maandag 3 maart 2014 14:59 schreef Tarado het volgende:
Stopt hij nog echt of is het weer een Donnetje Davids?
Waarom?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Don komt ook niet meer posten als user
Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 3 maart 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom?
Wat hebben we misdaan
Ik denk dat we de laatste tijd te weinig plaatjes van Scarlett en Jessica hebben gepost.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet![]()
Ik weet alleen dat het gelukkig niet aan mij lag
Jammerquote:Op maandag 3 maart 2014 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Don komt ook niet meer posten als user
Er zijn ook weinig mooie Suriname paints voor hem gemaakt. Ron heeft die bevestiging wel nodig.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat we de laatste tijd te weinig plaatjes van Scarlett en Jessica hebben gepost.
Ik kan mij goed voorstellen dat dit tegen het zere been was van de Don.
Ik steun Bruno als ik het zelf niet word.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:09 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
DON![]()
![]()
Hierbij stel ik me verkiesbaar als mod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |