Je deed onaardig toen Ajax van Red bull verloor.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Waarom ben jij de laatste tijd zo onaardig
Geloof ik niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je deed onaardig toen Ajax van Red bull verloor.
Waarom stel jij je niet kandidaat?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog niet welke campagne ik zal steunen. Wel is mijn steun zeer betrouwbaar, haast een garantie voor succes.
ps. Ik ben om te kopen.
Misschien kun jij een speciale FC Groningen moddereter worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik de clubtopics lezen.
Nee hoor, gewoon net als GGMM doen alsof je het allemaal gemist hebt en ze het maar aan hem moeten melden als er wat is.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik de clubtopics lezen.
Volgende vakantie stuur ik een exclusieve Alba-kaartquote:Op maandag 3 maart 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog niet welke campagne ik zal steunen. Wel is mijn steun zeer betrouwbaar, haast een garantie voor succes.
ps. Ik ben om te kopen.
En als ze blijven doorzeuren antwoord je met: "reageer eens inhoudelijk"quote:Op maandag 3 maart 2014 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon net als GGMM doen alsof je het allemaal gemist hebt en ze het maar aan hem moeten melden als er wat is.
Ik vind tot nu toe by far het beste aanbod #knut4modquote:Op maandag 3 maart 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgende vakantie stuur ik een exclusieve Alba-kaart
Ik wil de "inhoudelijke" discussies eventueel wel beslechten met een zwaaiende Groningen vlag.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon net als GGMM doen alsof je het allemaal gemist hebt en ze het maar aan hem moeten melden als er wat is.
In mijn VBL moet elke OP tenminste 3 Abla gifjes en een ode aan haar bezitten.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe by far het beste aanbod #knut4mod
Misschien komt Rickazio dan terugquote:Op maandag 3 maart 2014 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun jij een speciale FC Groningen moddereter worden.
Ik doe niet alsof ik het gemist heb, ik had het beoordeeld als zijnde overdreven.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Compleet ongeloofwaardig. Jij geeft niks om OPs.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn VBL moet elke OP tenminste 3 Abla gifjes en een ode aan haar bezitten.
Wie is Abla?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn VBL moet elke OP tenminste 3 Abla gifjes en een ode aan haar bezitten.
Juist daarom kan ik het waarmakenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Compleet ongeloofwaardig. Jij geeft niks om OPs.
Johannes laat je niet voor de gek houden door deze mijnheer die ineens de big star uithangt.
De Naïviteit van de mensen die dachten dat hij De Krim zou laten lopenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
Poetin![]()
![]()
![]()
Het eerste stuk Oekraïne heeft hij alvast maar ingenomen.
Voordat het Westen de eerste vergadering heeft belegd over de situatie is hij al klaar daar.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Naïviteit van de mensen die dachten dat hij De Krim zou laten lopen
Verplichte gifjes in een OP, dat beleid wil ik niet steunen.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juist daarom kan ik het waarmaken
Hij gaat gewoon zelf voorop in de strijd.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien heeft Don wel een baan gekregen in het oorlogsapparaat van Putin.
Zielig voor die lieve crocquote:Op maandag 3 maart 2014 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)durend-gevecht.dhtml
[ afbeelding ]
Dat soort wegen schaven je ook wel heel erg als je valt.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij doet Belkin niet eens mee aan deze klassieker.
Laf inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij doet Belkin niet eens mee aan deze klassieker.
Kan jij nog wel maken. Succesquote:Op maandag 3 maart 2014 15:55 schreef Smoofie het volgende:
Dus jongens, 17-jarige "jailbait", to do or not to do?
verkapte ik heb een 17jarige gehosseld postquote:Op maandag 3 maart 2014 15:55 schreef Smoofie het volgende:
Picsquote:Op maandag 3 maart 2014 15:55 schreef Smoofie het volgende:
Fok, beste datingsite voor autistenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
verkapte ik heb een 17jarige gehosseld post
kan prima
vraag maar aan tjacka
Borst?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Koekoek.
Vanavond VI met Hugo, heb er nu al zin in.
Ga paragon farmen en geef mij 100 mil gold.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verveel mij. Treurige constatering wel.
jawelquote:Op maandag 3 maart 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik het zo bekijk, haalt Fred de kerst niet in Rotterdam.
Kom op jongen, wordt nou eindelijk eens mod.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Want? Fred is echt onderschat.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen zin in.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga paragon farmen en geef mij 100 mil gold.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn reactie toen ik dit witte vak zag:
"Holy shit, ik kan weer posten".
Toen realiseerde ik me dat Rutten trainer wordt, dat Ajax verdiend gewonnen heeft en dat onze belangrijkste speler een ongelofelijke grafmongool is.
Nu kan ik je hard uitlachen, maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
Toen realiseerde ik me dat Rutten trainer wordt, dat Ajax verdiend gewonnen heeft en dat onze belangrijkste speler een ongelofelijke grafmongool is.
HMF, wat is je eerste reactie op het verdwijnen van Don Raja?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
Vind ik stiekem ook hoor. Alleen heeft hij zijn lege prijzenkast en uitstraling niet mee. Verder vind ik dat hij altijd faalt wanneer 't erop aankomt.quote:
ja, je maakt je er weer goed druk overquote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord Netwerk is wel leuk leesvoer.
Sorryquote:Op maandag 3 maart 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, je maakt je er weer goed druk over
Ik wist het al langer. Ik heb overwogen drie dagen van nationale rouw af te kondigen in Nederland, maar dit heb ik op advies van de Surinaamse gemeenschap niet gedaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF, wat is je eerste reactie op het verdwijnen van Don Raja?
Voor PSV is hij nochtans niet zo ideaal gebleken.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
goede trainer, 0 uitstraling. ideaal voor twente en psv, niet voor feyenoord en ajax
Een trainer zonder actief Twitter-account komt Feyenoord best goed uit anders.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
goede trainer, 0 uitstraling. ideaal voor twente en psv, niet voor feyenoord en ajax
Ik heb net 4 miljoen volgens mijquote:Op maandag 3 maart 2014 16:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wil je mij niet eens 100 mil gold geven ?.
Hij heeft ook ervaring met boze menigtes.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een trainer zonder actief Twitter-account komt Feyenoord best goed uit anders.
Koeman
[..]
Ik heb net 4 miljoen volgens mij
Wie is deze persoon?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:09 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Voor PSV is hij nochtans niet zo ideaal gebleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |