Je deed onaardig toen Ajax van Red bull verloor.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Waarom ben jij de laatste tijd zo onaardig
Geloof ik niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je deed onaardig toen Ajax van Red bull verloor.
Waarom stel jij je niet kandidaat?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog niet welke campagne ik zal steunen. Wel is mijn steun zeer betrouwbaar, haast een garantie voor succes.
ps. Ik ben om te kopen.
Misschien kun jij een speciale FC Groningen moddereter worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik de clubtopics lezen.
Nee hoor, gewoon net als GGMM doen alsof je het allemaal gemist hebt en ze het maar aan hem moeten melden als er wat is.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet ik de clubtopics lezen.
Volgende vakantie stuur ik een exclusieve Alba-kaartquote:Op maandag 3 maart 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog niet welke campagne ik zal steunen. Wel is mijn steun zeer betrouwbaar, haast een garantie voor succes.
ps. Ik ben om te kopen.
En als ze blijven doorzeuren antwoord je met: "reageer eens inhoudelijk"quote:Op maandag 3 maart 2014 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon net als GGMM doen alsof je het allemaal gemist hebt en ze het maar aan hem moeten melden als er wat is.
Ik vind tot nu toe by far het beste aanbod #knut4modquote:Op maandag 3 maart 2014 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgende vakantie stuur ik een exclusieve Alba-kaart
Ik wil de "inhoudelijke" discussies eventueel wel beslechten met een zwaaiende Groningen vlag.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon net als GGMM doen alsof je het allemaal gemist hebt en ze het maar aan hem moeten melden als er wat is.
In mijn VBL moet elke OP tenminste 3 Abla gifjes en een ode aan haar bezitten.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe by far het beste aanbod #knut4mod
Misschien komt Rickazio dan terugquote:Op maandag 3 maart 2014 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun jij een speciale FC Groningen moddereter worden.
Ik doe niet alsof ik het gemist heb, ik had het beoordeeld als zijnde overdreven.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Compleet ongeloofwaardig. Jij geeft niks om OPs.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn VBL moet elke OP tenminste 3 Abla gifjes en een ode aan haar bezitten.
Wie is Abla?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn VBL moet elke OP tenminste 3 Abla gifjes en een ode aan haar bezitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |