jawelquote:Op maandag 3 maart 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik het zo bekijk, haalt Fred de kerst niet in Rotterdam.
Kom op jongen, wordt nou eindelijk eens mod.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Want? Fred is echt onderschat.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen zin in.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga paragon farmen en geef mij 100 mil gold.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn reactie toen ik dit witte vak zag:
"Holy shit, ik kan weer posten".
Toen realiseerde ik me dat Rutten trainer wordt, dat Ajax verdiend gewonnen heeft en dat onze belangrijkste speler een ongelofelijke grafmongool is.
Nu kan ik je hard uitlachen, maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
Toen realiseerde ik me dat Rutten trainer wordt, dat Ajax verdiend gewonnen heeft en dat onze belangrijkste speler een ongelofelijke grafmongool is.
HMF, wat is je eerste reactie op het verdwijnen van Don Raja?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
Vind ik stiekem ook hoor. Alleen heeft hij zijn lege prijzenkast en uitstraling niet mee. Verder vind ik dat hij altijd faalt wanneer 't erop aankomt.quote:
ja, je maakt je er weer goed druk overquote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord Netwerk is wel leuk leesvoer.
Sorryquote:Op maandag 3 maart 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, je maakt je er weer goed druk over
Ik wist het al langer. Ik heb overwogen drie dagen van nationale rouw af te kondigen in Nederland, maar dit heb ik op advies van de Surinaamse gemeenschap niet gedaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF, wat is je eerste reactie op het verdwijnen van Don Raja?
Voor PSV is hij nochtans niet zo ideaal gebleken.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
goede trainer, 0 uitstraling. ideaal voor twente en psv, niet voor feyenoord en ajax
Een trainer zonder actief Twitter-account komt Feyenoord best goed uit anders.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
goede trainer, 0 uitstraling. ideaal voor twente en psv, niet voor feyenoord en ajax
Ik heb net 4 miljoen volgens mijquote:Op maandag 3 maart 2014 16:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wil je mij niet eens 100 mil gold geven ?.
Hij heeft ook ervaring met boze menigtes.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een trainer zonder actief Twitter-account komt Feyenoord best goed uit anders.
Koeman
[..]
Ik heb net 4 miljoen volgens mij
Wie is deze persoon?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:09 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Voor PSV is hij nochtans niet zo ideaal gebleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |