Q7 is ook wel echt een schip!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:03 schreef VVDer het volgende:
TS wil graag over bonussen van bankiers praten ipv OT te blijven.
Ik heb al eens commentaar gehad op mijn Audi Q7. "Is dat nou echt nodig?" WTF, hou je bek en ga iemand anders lastig vallen, zure linkse pruim.
Mensen vergeten even de BPM waarvan iedereen geniet en de 60% of misschien wel 70% belasting op brandstof. Laat staan de wegenbelasting voor een bijna 2400kg diesel.
Je moet je bijna schuldig voelen als je een passie voor iets hebt en hebt daar hard en lang voor gespaard.
Je factureert vanuit je eenmanszaak direct aan de werkmaatschappijen ipv aan de tussenholding vanuit je personal holding.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:35 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
En van welke omzet wil je je autokosten aftrekken?En vertel gelijk even waar je de tijd vandaan haalt om je meerdere opdrachtgevers te bedienen.
Contradictio in terminis.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:36 schreef Loekie1 het volgende:
Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik denk dat veel mensen het zullen herkennen.
Wat een bullshit. Zo kan je alles wel negatief uitleggen. De CEO geeft zijn bonus weg aan zijn werknemers terwijl hij dat niet had hoeven doen, dat is gewoon nobel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat is in China ffs..
250,- (een maandsalaris) bonus omdat je 12 uur per dag als slaaf behandeld wordt. Beetje populair doen door je 'bonus' weg te geven is een hele goedkope reclamecampagne..
Het is een dun lijntje, je ken maar zo van 3 dikke auto's naar een 2e handse fiets geraken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:31 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Verkapte 'ik heb een hele dure auto en zit dus aan de goede kant van de kloof'-post.
Maar ik vind het prima, zit zelf ook aan de goede kant van de kloof, en ik kijk neer op mensen die daar niet zitten
Nee dat 'ken' helemaal niet maar zo. Als je financieel een buffer verzamelt dan is er de eerste paar jaar niks aan de hand als je je baan kwijt raakt. Ik had op mijn 21e al 15.000 euro gespaard, zelfs tijdens mijn studie. niet eens zo heel bijzonder. Doel is om op mijn 30e toch minimaal 250.000 euro te hebben, als er dan wat gebeurt dan zitten wij nog wel even safe.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:25 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het is een dun lijntje, je ken maar zo van 3 dikke auto's naar een 2e handse fiets geraken.
Heb je dat zelf in de hand? Je beseft pas dat het niet zo is wanneer het fout gaat en geluksvogels zullen er altijd zijn.
Zo simpel is het dus niet. Rijkdom is geen zero-sum.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:27 schreef schvvmert het volgende:
Kapitalisme is erg simpel.
Waar er iemand rijk wordt is er ook iemand die geen cent te makken heeft.
Wie er het gelukkigst is hangt af van heleboel andere factoren.
Het is inderdaad een kwestie van verstandig met je geld omgaan op het moment dat je het hebt. Wij hebben bijv. een spaarrekening waar altijd geld op staat om minimaal 1 jaar van te kunnen leven met z'n tweeen. Daardoor hoeven we ons ieder geval een jaar geen zorgen te maken mochten we beiden ineens geen inkomsten meer hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:33 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Nee dat 'ken' helemaal niet maar zo. Als je financieel een buffer verzamelt dan is er de eerste paar jaar niks aan de hand als je je baan kwijt raakt. Ik had op mijn 21e al 15.000 euro gespaard, zelfs tijdens mijn studie. niet eens zo heel bijzonder. Doel is om op mijn 30e toch minimaal 250.000 euro te hebben, als er dan wat gebeurt dan zitten wij nog wel even safe.
Inflatie speelt ook mee maar echte rijkdom is geen cent voor nodig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo simpel is het dus niet. Rijkdom is geen zero-sum.
Het is typerend voor het verschil in inkomen en afgunst voor welvaard maar niet voor de tijd en energiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En je auto heeft hier wat mee te maken?
Ik wil mijn 3 koters niet op 1 achterbank en ik wil ze veilig vervoerenquote:
Een dure auto kopen als privé wagen is geld in de sloot smijten; beter koop je er een van 5 jaar oud voor een fractie van de nieuwwaarde.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:03 schreef VVDer het volgende:
TS wil graag over bonussen van bankiers praten ipv OT te blijven.
Ik heb al eens commentaar gehad op mijn Audi Q7. "Is dat nou echt nodig?" WTF, hou je bek en ga iemand anders lastig vallen, zure linkse pruim.
Mensen vergeten even de BPM waarvan iedereen geniet en de 60% of misschien wel 70% belasting op brandstof. Laat staan de wegenbelasting voor een bijna 2400kg diesel.
Je moet je bijna schuldig voelen als je een passie voor iets hebt en hebt daar hard en lang voor gespaard.
Dat is echt een dooddoenerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Inflatie speelt ook mee maar echte rijkdom is geen cent voor nodig.
Is dat echt de reden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:03 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik wil mijn 3 koters niet op 1 achterbank en ik wil ze veilig vervoeren
Ik koop NOOIT nieuwquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Een dure auto kopen als privé wagen is geld in de sloot smijten; beter koop je er een van 5 jaar oud voor een fractie van de nieuwwaarde.
Een verlengstuk noem je zo'n ding.quote:
Ieder z'n eigen smaak. Jij mag denken dat het een verlengstuk is. Dat is altijd goedpraten van je eigen gebrek. Toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een verlengstuk noem je zo'n ding.
Nee, dat is mijn interne excuus om teveel te betalen voor hetgeen je eigenlijk krijgt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat echt de reden?![]()
Moet zeggen dat ik een Q7 niets vind maar dat is meer smaak en niet dat ik hem je niet gun als je er hard voor werkt!
Hij is wel echt MASSIVE zou dan eerder een Q5 halen maar dat is dus puur smaak!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:11 schreef VVDer het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn interne excuus om teveel te betalen voor hetgeen je eigenlijk krijgt.
Ik had altijd LR's en nu wilde ik wat betrouwbaars hebben en ik vind 'm mooi en comfortabel
Die heb je niet als 7-zitter. Vandaar. Inmiddels is de Q7 verkochtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is wel echt MASSIVE zou dan eerder een Q5 halen maar dat is dus puur smaak!
Ieder z'n ding
Wat komt er nuquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:13 schreef VVDer het volgende:
[..]
Die heb je niet als 7-zitter. Vandaar. Inmiddels is de Q7 verkocht
Wij hebben voor mijn vrouw een 7-zitter gekocht. Ik heb een 335i cabrio gekocht. (hardtop) Dus we gebruiken haar auto. Het was onzin dat ik elke dag alleen woon- werkverkeer in een Q7 aan het uitvoeren was. Beetje zonde, maar wel fijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |