Heb je weleens een vrouw in een mooie broek gezien?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:20 schreef Azorius het volgende:
[..]
Dit.
Elk mannelijk lid van onze familie neemt deze uiterst geschikte pose aan op de bank.
[..]
Vrouwen en broeken.
niks mis met een mooie kont in een (spijker) broek.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je weleens een vrouw in een mooie broek gezien?
Skinny jeans. Ik draag niet anders dan dat.
Ja, ik ben wel blij met hoe het dan staat en hoe het je vormen accentueert enzoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:42 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
niks mis met een mooie kont in een (spijker) broek.
Pics?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel blij met hoe het dan staat en hoe het je vormen accentueert enzo.
En dan een jasje erbij dragen die boven je kont eindigt want iedereen mag zien hoe leuk die broek me staat.
Hij had een harde pener tijdens de eerste datequote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Als je al een vriendin hebt, die er geen problemen mee heeft, is het natuurlijk ok.
Mijn vriend zat tijdens een van onze eerste dates ook zo, toen heb ik hem via hints duidelijk gemaakt wat ik ervan vond. Later bleek dat hij een andere geldige reden had om zo te zitten, hij probeerde iets te verstoppen
Goed compliment, lijkt mij.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Als je al een vriendin hebt, die er geen problemen mee heeft, is het natuurlijk ok.
Mijn vriend zat tijdens een van onze eerste dates ook zo, toen heb ik hem via hints duidelijk gemaakt wat ik ervan vond. Later bleek dat hij een andere geldige reden had om zo te zitten, hij probeerde iets te verstoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed compliment, lijkt mij.We waren bij een voorstelling in de theater en ik aaide hem over zijn hand/ arm, dus dat was de reden denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder niets mee gedaan toen natuurlijk![]()
Daar een harde pener van krijgenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:01 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
We waren bij een voorstelling in de theater en ik aaide hem over zijn hand/ arm, dus dat was de reden denk ik
Verder niets mee gedaan toen natuurlijk
Ik kan goed aaien hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Daar een harde pener van krijgen![]()
Waren jullie 13?
Wel thuis even afgeroomd neem ik aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:01 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Verder niets mee gedaan toen natuurlijk
Zo zit ik irl voor de tv.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef Karina het volgende:
Echte bazen zitten natuurlijk gewoon zo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:30 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Ik kan goed aaien hoor
Nee toen was ik 20 en hij 24 alweer (2 jaar geleden)
Waar doe je je zaakje dan? Ik kan dat niet doen zonder dat het allemaal afgknelt wordtquote:Op maandag 3 maart 2014 09:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doe ik ook vaak, is best een comfortabele zit, en daar gaat het mij om. Dat een ander het misschien verwijfd vindt staan, daar heb ik eigenlijk niet zo'n boodschap aan.
Je hebt her hele tumblr's voor:quote:Op maandag 3 maart 2014 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
In Zweden klagen ze juist over mannen die wijdbeens zitten. Dat is te dominant gedrag
Wat een bazen, stuk voor stuk. Zo laten een man zien dat hij er niet voor terugdeinst om zijn plek op de apenrots op te eisen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je hebt her hele tumblr's voor:
http://mentakingup2muchspaceonthetrain.tumblr.com
[ afbeelding ]
Het OV is natuurlijk vervoer voor de minima en die moeten niet klagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |