SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
en zo'n amerikaanse koelkast met ijsblokjes er inquote:Op maandag 3 maart 2014 09:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Paul: we moeten voor duizend euro boodschappen halen, geld zat!
Die man rekent zich nog rijk met een euro.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Paul: we moeten voor duizend euro boodschappen halen, geld zat!
Hooguit een waarschuwing denk ik. Djodjo heeft haar ook al weer vergeven dus ze komt er mee weg.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:12 schreef Flow3r het volgende:
Lot mag er van mij ook uit. Ze heeft Gio bewust geslagen, was geen ongelukje.Ook al heeft ze hem tig keer gewaarschuwd, zoiets doe je gewoon niet.
Als zij mag blijven, kan je er donder op zeggen dat de eerstvolgende die ook een klap uitdeelt óok mag blijven en dan is het einde zoek
haha ik zie ze dat misschien twee dagen doen. En dan is dat weer voorbij ;-)quote:Op maandag 3 maart 2014 09:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Paul: ik heb een heel plan uitgedacht voor die meubels. Iedereen moet ca 6 uur per dag beziggaan
Ik denk dat ze van Utopiamarkt naar Utopiamarkt gaan leven. Het levert immers genoeg op voor een hele maand. Er zit niks geen initatief in de lui daar, of enige originaliteit.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die man rekent zich nog rijk met een euro.
Domme lui daar hoor. Gelijk willen uitgeven ipv eens echt goed bedenken hoe het te investeren zodat het ook nog wat oplevert; En dat kan geld zijn of gewoon dat mensen met een leuk project bezig zijn.
En als Paul de volgende keer Isabella waarschuwt dat ze moet stoppen met praten omdat ie wil slapen mag hij haar dan ook een klap verkopen?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:14 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hooguit een waarschuwing denk ik. Djodjo heeft haar ook al weer vergeven dus ze komt er mee weg.
Dit was iets anders, ze waren allemaal met bezems en harken aan het slaan. Het is uit de hand gelopen. Als Gio het al geen 'big deal' vindt en er verder niets mee doet dan komt Lot ermee weg.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En als Paul de volgende keer Isabella waarschuwt dat ze moet stoppen met praten omdat ie wil slapen mag hij haar dan ook een klap verkopen?
Echt wel Gollum! My preciousssssquote:
Lot de volgende ronde een nominatie kado doen.. een paar dagen in de rats laten zitten..quote:Op maandag 3 maart 2014 09:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En als Paul de volgende keer Isabella waarschuwt dat ze moet stoppen met praten omdat ie wil slapen mag hij haar dan ook een klap verkopen?
Gio had allang geen stok meer , maar Ja, ik denk ook dat ze ermee weg komtquote:Op maandag 3 maart 2014 09:17 schreef Haropro het volgende:
[..]
Dit was iets anders, ze waren allemaal met bezems en harken aan het slaan. Het is uit de hand gelopen. Als Gio het al geen 'big deal' vindt en er verder niets mee doet dan komt Lot ermee weg.
Hij is er altijd nog mee weggekomenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vies he?
Hij heeft het vast niet door. Die mic zit vlak onder zijn neus.
Ik zie hem nog wel gewoon bestellen dan later beweren dat het toch oke was.
We kunnen in die tien maanden nog heel wat verwachten hoor. Lot krijgt geen sanctie, geen wetten en regels he? Dat moet de groep zelf oplossen. Het is back to basic, en voor een beetje samenleving schijn je te moeten knokken. Kijk de gechiedenis er maar op na. Eigenlijk was het al odd dat men met Andrea ingreep. Er is zelfs teveel regie. Mensen in Utopia moeten hun eigen wetten en regels maken. Dat is waar wij naar kijken..quote:Op maandag 3 maart 2014 09:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze hebben moeten wachten op een nieuw kettingzaag. Wellicht dat ze wilden wachten tot na de markt.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er altijd nog mee weggekomen
Wat ik zo raar vind is dat ik Emil niet zie werken aan die toestellen, is ook een bestelling voor.
ZIe dat Nico en Rienk ook al weer gezellig liggen te keuvelen
Nico zet zich zelf zo helemaal buiten de groep volgens mij
Zelf had ik het ook niet normaal gevonden wanneer ik zo geslagen werd, maar ik zeg alleen maar wat ik denk wat de FEBO daar gaat doen. Niks dus, of waarschuwinkje.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gio had allang geen stok meer , maar Ja, ik denk ook dat ze ermee weg komt
Je zou er naast liggen en elke morgen naar dat hoofd moeten kijken!quote:
Die kunnen ze nu dan mooi bestellenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze hebben moeten wachten op een nieuw kettingzaag. Wellicht dat ze wilden wachten tot na de markt.
Ze vonden het niet goed dat Emil zijn verdiende geld van het eerste toestel zou investeren in het maken van nieuwe toestellen, terwijl ze al op voorhand verkocht waren. Want ja, 300 euro, is veel he? Kan je heel wat sigaretten van kopen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er altijd nog mee weggekomen
Wat ik zo raar vind is dat ik Emil niet zie werken aan die toestellen, is ook een bestelling voor.
ZIe dat Nico en Rienk ook al weer gezellig liggen te keuvelen
Nico zet zich zelf zo helemaal buiten de groep volgens mij
Dat dacht ik ook al..dat meiske komt niet meer van hem af dit jaar..quote:Op maandag 3 maart 2014 09:22 schreef schizolientje het volgende:
Rienk lag al naar nico te staren voor ze wakker was, het begint enge vormen aan te nemen hij is nogal obsessief in alles. Nu is het ochtendlezing en gebed denk ik, je hoort ze kletsen en lachen. Het is och een soort zondag waarbij iedereen wil uitslapen kondigden ze aan, misschien is dat wel de afspraak om dan vroeg op te staan
Doet ze wel zichzelf aan toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al..dat meiske komt niet meer van hem af dit jaar..
dan gaan ze natuurlijk een enorme airco naast de heater hangen, daar ben ik niet bang voor en tegen die tijd zijn de koeien weg. Nee, ze zijn niet voor 1 gat te vangen denk ikquote:Op maandag 3 maart 2014 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niemand gehoord wat ze van de zomer van plan zijn qua huisvesting. Het is echt ongelooflijk dat niemand nog op het idee gekomen is dat ze met een beetje warme zomer onmogelijk in die loods kunnen blijven wonen. Dat ding is helemaal opgebouwd uit hout en metalen golfplaten, dus als daar hele dagen de zon op staat, heb je binnen al snel een temperatuur van een graadje of veertig, met 's nachts nauwelijks enige verkoeling. En zeker als je zo'n zomer krijgt als vorig jaar, met een of meerdere hittegolven.
Waar ze ook niet aan denken is de gigantische vliegenplaag die ze boven het hoofd hangt Zeker met een open mestvaalt
Het wordt een leuke zomer
quote:Op maandag 3 maart 2014 09:24 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Vanessa: iedereen moet lekker doen wat ze willen. Precies dat bedoel ik....
Ja en ik vraag me af of ze gewoon vriendelijk is en hem aardig vindt of dat ze verliefd is?quote:
Of hem gewoon te vriend houdt zodat er niet of weinig op haar gestemd gaat worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en ik vraag me af of ze gewoon vriendelijk is en hem aardig vindt of dat ze verliefd is?
Als ik soms die twinkeling in haar ogen zie denk ik het laatstequote:Op maandag 3 maart 2014 09:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en ik vraag me af of ze gewoon vriendelijk is en hem aardig vindt of dat ze verliefd is?
Volgens mij zijn ze gewoon beste vrienden... in Utopiaquote:Op maandag 3 maart 2014 09:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ze dat kot met een airco koel willen houden, mogen ze wel wekelijks een biomarkt organiseren.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:24 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dan gaan ze natuurlijk een enorme airco naast de heater hangen, daar ben ik niet bang voor en tegen die tijd zijn de koeien weg. Nee, ze zijn niet voor 1 gat te vangen denk ik
Misselijk mens is het toch ook bahquote:Op maandag 3 maart 2014 09:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Billy: ik ga Ruud nu van álles de schuld geven...
Die man is echt koopziek en functioneert alleen als hij geld kan uitgeven, anders snottert en hyperventileert hij de hele boel bij elkaarquote:Op maandag 3 maart 2014 09:28 schreef Voxs het volgende:
Bestel maar, Bestel maar voorpret (kwijlende Paul)
[ afbeelding ]
O my God. Bijna Billy's eerste woorden vandaag. Qua obsessief gedrag mag ze direct aansluiten na Rienk. Wat ik vooral vervelend vind is dat Billy altijd de vlotte onafhankelijke vrouw uithangt. Nou ... NOT.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Seriemoordenaar/ verkrachter in de dop.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:22 schreef schizolientje het volgende:
Rienk lag al naar nico te staren voor ze wakker was, het begint enge vormen aan te nemen hij is nogal obsessief in alles. Nu is het ochtendlezing en gebed denk ik, je hoort ze kletsen en lachen. Het is och een soort zondag waarbij iedereen wil uitslapen kondigden ze aan, misschien is dat wel de afspraak om dan vroeg op te staan
Denk dat het bestellen iets minder vanzelfsprekend is zonder Happie die de bonnetjes wegmoffelt.. eerst via Centraal.. (hoop ik)quote:Op maandag 3 maart 2014 09:28 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Economische crisis is binnenkort voorbij, allemaal door Paulquote:Op maandag 3 maart 2014 09:28 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje waar wel, maar hij geeft het ook met bakken uit aan nutteloze dingenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Economische crisis is binnenkort voorbij, allemaal door Paul
Daar heeft Ruud geen goed aan gedaan om hem daar in te hangenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nee het is een behaag ziek meiske/vrouw hunkerend naar aandacht. Op een andere manier dan Andrea.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:30 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
O my God. Bijna Billy's eerste woorden vandaag. Qua obsessief gedrag mag ze direct aansluiten na Rienk. Wat ik vooral vervelend vind is dat Billy altijd de vlotte onafhankelijke vrouw uithangt. Nou ... NOT.
Bijzonder intelligente jonge man die veelal te ver gaat in het consequent doorvoeren van zijn gekozen leefwijze.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:30 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Seriemoordenaar/ verkrachter in de dop.
mwah zo intelligent is hij niet...Intelligentie betekent ook verbanden kunnen leggen en leren van eerder opgedane ervaringen. Intelligentie heeft niets te maken met dogmatisch boekwijsheden te verkondigen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijzonder intelligente jonge man die veelal te ver gaat in het consequent doorvoeren van zijn gekozen leefwijze.
Goede stofwisseling? Leeftijd? sommige mensen kunnen gewoon dooretenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe Aike zo'n heerlijk lijf blijft houden terwijl de rest alleen maar vervet is mij eigenlijk een raadsel.
Ook plassen tijdens het douchen wordt aanbevolenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:33 schreef formule het volgende:
Aike heeft gedoucht en staat nu haar tanden te poesten in de keuken
Tip onder de douche tanden poetsen
Heel duurzaam
zal er wel weer op neer komen dat zij het moet doen die andere zitten liever op hun achterstequote:Op maandag 3 maart 2014 09:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Vanessa: wordt een druk dagje vandaag en ze noemt ook die stront in de slaapkamers. Dat laten ze haar toch niet schoonmaken? Dat zou echt niet eerlijk zijn
Worteltje pindakaas :-)quote:Op maandag 3 maart 2014 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe Aike zo'n heerlijk lijf blijft houden terwijl de rest alleen maar vervet is mij eigenlijk een raadsel.
Ze eet veel en veel appelsquote:Op maandag 3 maart 2014 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Okequote:Op maandag 3 maart 2014 09:37 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ook plassen tijdens het douchen wordt aanbevolen
Goedemorgen, nee grof vuil komt niet op maandagquote:
Zal niet gebeurden anders hadden ze wel maatregelen genomen!quote:
Ja en anderen moeten iedere dag minstens een uur hardlopen voor hetzelfde resultaat. Het is oneerlijk verdeeld in de wereld.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Goede stofwisseling? Leeftijd? sommige mensen kunnen gewoon dooreten
Is dat de eerste abbo Telegraaf? Zal toch niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Niets is Billy te dol voor een cameramomentje. Hier doet ze zelfs net of ze kan lezen.
[ afbeelding ]
Ik zie het Isa wel weer doenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:37 schreef Britan het volgende:
[..]
zal er wel weer op neer komen dat zij het moet doen die andere zitten liever op hun achterste
hahaquote:Op maandag 3 maart 2014 09:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Niets is Billy te dol voor een cameramomentje. Hier doet ze zelfs net of ze kan lezen.
[ afbeelding ]
Volgens mij een modeblaadje, dus veel verder dan plaatjes kijken zal het waarschijnlijk niet komen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Is dat de eerste abbo Telegraaf? Zal toch niet?
Ik denk dat Billy niet meer kon slapen ivm malen over Ruud.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:36 schreef Voxs het volgende:
hmm was dubbel
Billy is een keer vroeg op! Valt me nu pas op..
hier welquote:Op maandag 3 maart 2014 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, nee grof vuil komt niet op maandag
Is het niet dat tijdschrift van vorige week waar ze zelf in staan? Van 100NL of zoietsquote:Op maandag 3 maart 2014 09:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij een modeblaadje, dus veel verder dan plaatjes kijken zal het waarschijnlijk niet komen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee het is een behaag ziek meiske/vrouw hunkerend naar aandacht. Op een andere manier dan Andrea.
Nu ze dreigt de aandacht kwijt te raken gaat ze op zoek naar negatieve aandacht. Aandacht is aandacht.
(arme Ruud)
Zo, wat een geld en belachelijkquote:Op maandag 3 maart 2014 09:49 schreef formule het volgende:
[..]
Ik moet het zelf wegbrengen anders kost het me 40 euro
En hij had al 3000 aan bestellingen staan.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:49 schreef Voxs het volgende:
Paul wil 120 items ( tafels etc) per maand maken. 20 werkdagen per maand.
1 item levert 175 op - 20% materiaalkosten.
Ze rekenen zich nu rijk.
Beter is op bestelling maken, dan weet je zeker wát je inkomsten zijn.
Aan de slag zou ik zeggen ;-) Wie weet is dat alles wat er bestelt wordt...en dan gaat hij een hele nieuwe werkplaats bouwen..valt er niks meer te bouwen..quote:Op maandag 3 maart 2014 09:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En hij had al 3000 aan bestellingen staan.
Peuken niet vergeten!quote:Op maandag 3 maart 2014 09:51 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Vanessa maakt de boodschappenlijst
[ afbeelding ]
Ruudje heeft het uitgemaakt ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:53 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb alle streamverslagen door gelezen en helaas geen tijd om alle COS'en ook door te lezen, maar hoe is de status tussen Billy en Ruud? Ik had nog meegekregen dat Ruud een tik op zijn billen had gekregen van de jongens, maar is er nog een gesprekje tussen Ruud en Billy geweest? Wil hij niet meer ofzo?
Shit dat heb ik dan gemist. Heb je het gesprek gezien en gaf hij een reden en hoe reageerde Bil?quote:
Nou Ruud is de sjaak dus bij Billy, het was gisteravond al Ruud voor en Ruud na, en niet in het positievequote:Op maandag 3 maart 2014 09:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Shit dat heb ik dan gemist. Heb je het gesprek gezien en gaf hij een reden en hoe reageerde Bil?
Ik heb het niet zelf gezien maar Billy heeft na dat gesprek de rest van de dag lopen verkondigen dat ze nu single is en is er nog lang niet klaar mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Shit dat heb ik dan gemist. Heb je het gesprek gezien en gaf hij een reden en hoe reageerde Bil?
welke beslissing?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:59 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel trieste verwijzingen naar haar vrijgezellenbestaan Billy weer gaat maken vandaag. Billy is nogal obsessief en het gaat tot nu toe precies zoals ik gedacht had. Te hopen voor Billy dat Ruud terug komt op zijn beslissing.
Ik sta nergens meer van te kijken, Gisteren bijna 1900 aan T-shirtjes die kutpoppetjes en schilderijenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:59 schreef Voxs het volgende:
Ik denk dat Paul gruwelijk de boot in gaat met zijn 'prognose'voor verkoop.
120 meubels per maand wil hij maken. Ik denk niet dat ze dat gaan verkopen.
ja..hmm vrij idioot ja..wie weet lukt het hem. Ondertussen vraagt hij wel een investering van 3000 euro groepsgeld voor een werkplaats..quote:Op maandag 3 maart 2014 10:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken, Gisteren bijna 1900 aan T-shirtjes die kutpoppetjes en schilderijen![]()
Die meubels vind ik nog wel aardig om te zien.
En anderen maar bedelen voor een paar kraaltjes, verf enz..quote:Op maandag 3 maart 2014 10:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja..hmm vrij idioot ja..wie weet lukt het hem. Ondertussen vraagt hij wel een investering van 3000 euro groepsgeld voor een werkplaats..
Goedemorgenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Laura gaat er wat van zeggen, dat Nico en Rienk steeds blijven kletsen in de slaapkamer
Mja, maar is dat wel zijn eigen keus? In principe heeft hij al een werkplaats, maar de rest zeurt over stof en lawaai. Tja dan moet ie wel iets erbij hequote:Op maandag 3 maart 2014 10:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja..hmm vrij idioot ja..wie weet lukt het hem. Ondertussen vraagt hij wel een investering van 3000 euro groepsgeld voor een werkplaats..
Moet ze eerst wel over klagen tegen Vanas en Billy.. en dan gaat ze straks knallen. Die durft werkelijk helemaal niets uit zichzelf te doen/zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Laura gaat er wat van zeggen, dat Nico en Rienk steeds blijven kletsen in de slaapkamer
Op zaterdag zei ze, volgens mij gaat Martend zondag toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:01 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ha Martend, Vanessa heeft het over de eters: jonge gasten !
keten, schelden, meppen en schreeuwen is blijkbaar meer gewenst dan praten in Utopia...quote:Op maandag 3 maart 2014 10:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ze vindt zelf dat ze vroeg wakker isquote:Op maandag 3 maart 2014 10:05 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Gaat Lau dan toch knallen?
En gelijk weer het zonnetje in huis hequote:Op maandag 3 maart 2014 10:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze vindt zelf dat ze vroeg wakker is![]()
10 uur
Kan me nog herinneren dat ze Jimmy zwart zat te maken door te zeggen dat ie haar steeds wegduwde in de keuken ( leugen)quote:Op maandag 3 maart 2014 10:10 schreef Dotteke het volgende:
Andrea vindt Jimmy lief, hij heeft een zachtaardig karakter
Martend zondag de 9equote:Op maandag 3 maart 2014 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zaterdag zei ze, volgens mij gaat Martend zondag toch?
Die waait met alle winden mee, vandaag zus, morgen zoquote:Op maandag 3 maart 2014 10:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ze Jimmy zwart zat te maken door te zeggen dat ie haar steeds wegduwde in de keuken ( leugen)
Maar nadat Anton had gezegd dat Jimmy puur was en te vertrouwen draaide ze als een blad aan de boom om
Ze gaat er nu van uit dat Jimmy niet roddelt en dat ze dus veilig is bij hem.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die waait met alle winden mee, vandaag zus, morgen zo
Andrea weet niet eens wat er met haar zelf gebeurtquote:Op maandag 3 maart 2014 10:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Andrea weet niet wat er gebeurd is met Gio
jah, achterlijk gelulquote:Op maandag 3 maart 2014 10:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zo dan. Andrea heeft het ook al over dat Indo gedrag, dat heeft zij ook, zegt ze
Onzin verhaal zijn meestal rustige mensenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:15 schreef Flow3r het volgende:
Het is "Indonesisch 'volgens Andrea om niet te stoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:17 schreef Kaleddi het volgende:
vliefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Dan schrik je je toch de pleuris als je daarnaast wakker wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajakkes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kneus ben ik toch, ik klikte er weer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Hij is al 7 jaar sexloos dus je hoeft hem ook niet lang te trekken denk ikquote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik zou zo'n Rienk nooit trekken, niet lang iig.
30 seconden en hij is klaar, gok ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik zou zo'n Rienk nooit trekken, niet lang iig.
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
30 seconden en hij is klaar, gok ik.
Hahahaha, en ik dacht nog wel sociaal te zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat een kneus ben ik toch, ik klikte er weer op![]()
Een rukwind en het is gebeurdquote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hij is al 7 jaar sexloos dus je hoeft hem ook niet lang te trekken denk ik![]()
Grinnikquote:
Dat verklaart waarom er zo weinig mensen waren gisteren, alle relschoppers zijn tegengehouden.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:17 schreef Flow3r het volgende:
Andrea heeft alleen maar positieve reacties gehad
Maar eergisteren of zo was zij degene die daar over zeurdequote:Op maandag 3 maart 2014 10:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ze gooit álles op de grond, ook schillen van het fruit. Het zal in Bonaire wel gewoonte zijn
Ze is de rattenvanger van Utopiaquote:Op maandag 3 maart 2014 10:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ze gooit álles op de grond, ook schillen van het fruit. Het zal in Bonaire wel gewoonte zijn
Er werd gevraagd op wie je zou stemmenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:21 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom er zo weinig mensen waren gisteren, alle relschoppers zijn tegengehouden.
Daar krijg je toch de rillingen van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Zelfs al wanneer ik de kleine thumbs boven de stream ziequote:Op maandag 3 maart 2014 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar krijg je toch de rillingen van?
ik begrijp ook helemaal niets van dat indo geklets in utopia, ik heb ze in de fam maar niet kunnen betrappen op dit soort gedrag hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 10:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Mijn schoonzoon is Indo, geen rustiger mens te vinden![]()
Mijn schoonzoon is al 23 jaar getrouwd met mijn dochter. Mijn kleinzoon is half indo, zo een lieve, stille rustige jongen...Nog nooit op drift kunnen betrappenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik begrijp ook helemaal niets van dat indo geklets in utopia, ik heb ze in de fam maar niet kunnen betrappen op dit soort gedrag hoor
ze zoeken het maar lekker uit maar ik wil ze niet meer zien en vooral niet meer horen, ik ga negatief stemmen in de poll, voor het eerst, wat voegen ze nog toe al een paar dagenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:18 schreef LaCatastrophe het volgende:
Wat een kwijlkoppel, Rienk en Nico. Rienk stelt zich wel erg aanhankelijk op.
Heb ik geen problemen mee hoor, maar ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |