SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
en zo'n amerikaanse koelkast met ijsblokjes er inquote:Op maandag 3 maart 2014 09:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Paul: we moeten voor duizend euro boodschappen halen, geld zat!
Die man rekent zich nog rijk met een euro.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Paul: we moeten voor duizend euro boodschappen halen, geld zat!
Hooguit een waarschuwing denk ik. Djodjo heeft haar ook al weer vergeven dus ze komt er mee weg.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:12 schreef Flow3r het volgende:
Lot mag er van mij ook uit. Ze heeft Gio bewust geslagen, was geen ongelukje.Ook al heeft ze hem tig keer gewaarschuwd, zoiets doe je gewoon niet.
Als zij mag blijven, kan je er donder op zeggen dat de eerstvolgende die ook een klap uitdeelt óok mag blijven en dan is het einde zoek
haha ik zie ze dat misschien twee dagen doen. En dan is dat weer voorbij ;-)quote:Op maandag 3 maart 2014 09:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Paul: ik heb een heel plan uitgedacht voor die meubels. Iedereen moet ca 6 uur per dag beziggaan
Ik denk dat ze van Utopiamarkt naar Utopiamarkt gaan leven. Het levert immers genoeg op voor een hele maand. Er zit niks geen initatief in de lui daar, of enige originaliteit.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die man rekent zich nog rijk met een euro.
Domme lui daar hoor. Gelijk willen uitgeven ipv eens echt goed bedenken hoe het te investeren zodat het ook nog wat oplevert; En dat kan geld zijn of gewoon dat mensen met een leuk project bezig zijn.
En als Paul de volgende keer Isabella waarschuwt dat ze moet stoppen met praten omdat ie wil slapen mag hij haar dan ook een klap verkopen?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:14 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hooguit een waarschuwing denk ik. Djodjo heeft haar ook al weer vergeven dus ze komt er mee weg.
Dit was iets anders, ze waren allemaal met bezems en harken aan het slaan. Het is uit de hand gelopen. Als Gio het al geen 'big deal' vindt en er verder niets mee doet dan komt Lot ermee weg.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En als Paul de volgende keer Isabella waarschuwt dat ze moet stoppen met praten omdat ie wil slapen mag hij haar dan ook een klap verkopen?
Echt wel Gollum! My preciousssssquote:
Lot de volgende ronde een nominatie kado doen.. een paar dagen in de rats laten zitten..quote:Op maandag 3 maart 2014 09:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En als Paul de volgende keer Isabella waarschuwt dat ze moet stoppen met praten omdat ie wil slapen mag hij haar dan ook een klap verkopen?
Gio had allang geen stok meer , maar Ja, ik denk ook dat ze ermee weg komtquote:Op maandag 3 maart 2014 09:17 schreef Haropro het volgende:
[..]
Dit was iets anders, ze waren allemaal met bezems en harken aan het slaan. Het is uit de hand gelopen. Als Gio het al geen 'big deal' vindt en er verder niets mee doet dan komt Lot ermee weg.
Hij is er altijd nog mee weggekomenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vies he?
Hij heeft het vast niet door. Die mic zit vlak onder zijn neus.
Ik zie hem nog wel gewoon bestellen dan later beweren dat het toch oke was.
We kunnen in die tien maanden nog heel wat verwachten hoor. Lot krijgt geen sanctie, geen wetten en regels he? Dat moet de groep zelf oplossen. Het is back to basic, en voor een beetje samenleving schijn je te moeten knokken. Kijk de gechiedenis er maar op na. Eigenlijk was het al odd dat men met Andrea ingreep. Er is zelfs teveel regie. Mensen in Utopia moeten hun eigen wetten en regels maken. Dat is waar wij naar kijken..quote:Op maandag 3 maart 2014 09:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze hebben moeten wachten op een nieuw kettingzaag. Wellicht dat ze wilden wachten tot na de markt.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er altijd nog mee weggekomen
Wat ik zo raar vind is dat ik Emil niet zie werken aan die toestellen, is ook een bestelling voor.
ZIe dat Nico en Rienk ook al weer gezellig liggen te keuvelen
Nico zet zich zelf zo helemaal buiten de groep volgens mij
Zelf had ik het ook niet normaal gevonden wanneer ik zo geslagen werd, maar ik zeg alleen maar wat ik denk wat de FEBO daar gaat doen. Niks dus, of waarschuwinkje.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gio had allang geen stok meer , maar Ja, ik denk ook dat ze ermee weg komt
Je zou er naast liggen en elke morgen naar dat hoofd moeten kijken!quote:
Die kunnen ze nu dan mooi bestellenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze hebben moeten wachten op een nieuw kettingzaag. Wellicht dat ze wilden wachten tot na de markt.
Ze vonden het niet goed dat Emil zijn verdiende geld van het eerste toestel zou investeren in het maken van nieuwe toestellen, terwijl ze al op voorhand verkocht waren. Want ja, 300 euro, is veel he? Kan je heel wat sigaretten van kopen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er altijd nog mee weggekomen
Wat ik zo raar vind is dat ik Emil niet zie werken aan die toestellen, is ook een bestelling voor.
ZIe dat Nico en Rienk ook al weer gezellig liggen te keuvelen
Nico zet zich zelf zo helemaal buiten de groep volgens mij
Dat dacht ik ook al..dat meiske komt niet meer van hem af dit jaar..quote:Op maandag 3 maart 2014 09:22 schreef schizolientje het volgende:
Rienk lag al naar nico te staren voor ze wakker was, het begint enge vormen aan te nemen hij is nogal obsessief in alles. Nu is het ochtendlezing en gebed denk ik, je hoort ze kletsen en lachen. Het is och een soort zondag waarbij iedereen wil uitslapen kondigden ze aan, misschien is dat wel de afspraak om dan vroeg op te staan
Doet ze wel zichzelf aan toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al..dat meiske komt niet meer van hem af dit jaar..
dan gaan ze natuurlijk een enorme airco naast de heater hangen, daar ben ik niet bang voor en tegen die tijd zijn de koeien weg. Nee, ze zijn niet voor 1 gat te vangen denk ikquote:Op maandag 3 maart 2014 09:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niemand gehoord wat ze van de zomer van plan zijn qua huisvesting. Het is echt ongelooflijk dat niemand nog op het idee gekomen is dat ze met een beetje warme zomer onmogelijk in die loods kunnen blijven wonen. Dat ding is helemaal opgebouwd uit hout en metalen golfplaten, dus als daar hele dagen de zon op staat, heb je binnen al snel een temperatuur van een graadje of veertig, met 's nachts nauwelijks enige verkoeling. En zeker als je zo'n zomer krijgt als vorig jaar, met een of meerdere hittegolven.
Waar ze ook niet aan denken is de gigantische vliegenplaag die ze boven het hoofd hangt Zeker met een open mestvaalt
Het wordt een leuke zomer
quote:Op maandag 3 maart 2014 09:24 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Vanessa: iedereen moet lekker doen wat ze willen. Precies dat bedoel ik....
Ja en ik vraag me af of ze gewoon vriendelijk is en hem aardig vindt of dat ze verliefd is?quote:
Of hem gewoon te vriend houdt zodat er niet of weinig op haar gestemd gaat worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en ik vraag me af of ze gewoon vriendelijk is en hem aardig vindt of dat ze verliefd is?
Als ik soms die twinkeling in haar ogen zie denk ik het laatstequote:Op maandag 3 maart 2014 09:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja en ik vraag me af of ze gewoon vriendelijk is en hem aardig vindt of dat ze verliefd is?
Volgens mij zijn ze gewoon beste vrienden... in Utopiaquote:Op maandag 3 maart 2014 09:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als ze dat kot met een airco koel willen houden, mogen ze wel wekelijks een biomarkt organiseren.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:24 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dan gaan ze natuurlijk een enorme airco naast de heater hangen, daar ben ik niet bang voor en tegen die tijd zijn de koeien weg. Nee, ze zijn niet voor 1 gat te vangen denk ik
Misselijk mens is het toch ook bahquote:Op maandag 3 maart 2014 09:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Billy: ik ga Ruud nu van álles de schuld geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |