SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
en zo'n amerikaanse koelkast met ijsblokjes er inquote:Op maandag 3 maart 2014 09:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Paul: we moeten voor duizend euro boodschappen halen, geld zat!
Die man rekent zich nog rijk met een euro.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Paul: we moeten voor duizend euro boodschappen halen, geld zat!
Hooguit een waarschuwing denk ik. Djodjo heeft haar ook al weer vergeven dus ze komt er mee weg.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:12 schreef Flow3r het volgende:
Lot mag er van mij ook uit. Ze heeft Gio bewust geslagen, was geen ongelukje.Ook al heeft ze hem tig keer gewaarschuwd, zoiets doe je gewoon niet.
Als zij mag blijven, kan je er donder op zeggen dat de eerstvolgende die ook een klap uitdeelt óok mag blijven en dan is het einde zoek
haha ik zie ze dat misschien twee dagen doen. En dan is dat weer voorbij ;-)quote:Op maandag 3 maart 2014 09:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Paul: ik heb een heel plan uitgedacht voor die meubels. Iedereen moet ca 6 uur per dag beziggaan
Ik denk dat ze van Utopiamarkt naar Utopiamarkt gaan leven. Het levert immers genoeg op voor een hele maand. Er zit niks geen initatief in de lui daar, of enige originaliteit.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die man rekent zich nog rijk met een euro.
Domme lui daar hoor. Gelijk willen uitgeven ipv eens echt goed bedenken hoe het te investeren zodat het ook nog wat oplevert; En dat kan geld zijn of gewoon dat mensen met een leuk project bezig zijn.
En als Paul de volgende keer Isabella waarschuwt dat ze moet stoppen met praten omdat ie wil slapen mag hij haar dan ook een klap verkopen?quote:Op maandag 3 maart 2014 09:14 schreef Haropro het volgende:
[..]
Hooguit een waarschuwing denk ik. Djodjo heeft haar ook al weer vergeven dus ze komt er mee weg.
Dit was iets anders, ze waren allemaal met bezems en harken aan het slaan. Het is uit de hand gelopen. Als Gio het al geen 'big deal' vindt en er verder niets mee doet dan komt Lot ermee weg.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En als Paul de volgende keer Isabella waarschuwt dat ze moet stoppen met praten omdat ie wil slapen mag hij haar dan ook een klap verkopen?
Echt wel Gollum! My preciousssssquote:
Lot de volgende ronde een nominatie kado doen.. een paar dagen in de rats laten zitten..quote:Op maandag 3 maart 2014 09:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En als Paul de volgende keer Isabella waarschuwt dat ze moet stoppen met praten omdat ie wil slapen mag hij haar dan ook een klap verkopen?
Gio had allang geen stok meer , maar Ja, ik denk ook dat ze ermee weg komtquote:Op maandag 3 maart 2014 09:17 schreef Haropro het volgende:
[..]
Dit was iets anders, ze waren allemaal met bezems en harken aan het slaan. Het is uit de hand gelopen. Als Gio het al geen 'big deal' vindt en er verder niets mee doet dan komt Lot ermee weg.
Hij is er altijd nog mee weggekomenquote:Op maandag 3 maart 2014 09:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vies he?
Hij heeft het vast niet door. Die mic zit vlak onder zijn neus.
Ik zie hem nog wel gewoon bestellen dan later beweren dat het toch oke was.
We kunnen in die tien maanden nog heel wat verwachten hoor. Lot krijgt geen sanctie, geen wetten en regels he? Dat moet de groep zelf oplossen. Het is back to basic, en voor een beetje samenleving schijn je te moeten knokken. Kijk de gechiedenis er maar op na. Eigenlijk was het al odd dat men met Andrea ingreep. Er is zelfs teveel regie. Mensen in Utopia moeten hun eigen wetten en regels maken. Dat is waar wij naar kijken..quote:Op maandag 3 maart 2014 09:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |