Ik denk dat Leonardo ook dit jaar geen Oscar krijgt.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:30 schreef Verbal het volgende:
Gravity krijgt de techno-Oscars, 12 Years een deel van de rest.
Leo voor beste acteur, Cate actrice.
V.
Don't jinx itquote:Op maandag 3 maart 2014 04:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik denk dat Leonardo ook dit jaar geen Oscar krijgt.
Denk het eerlijk gezegd ook niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Idd, Matthew McConaughey wordt hetquote:Op maandag 3 maart 2014 04:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Snap alleen haar accent niet... in dat liedje, de hele tijd "When I'm gojn"quote:
Dan wordt hij gesnubbed door de negors.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2014 04:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het duurt nog wel twee uren geloof ik.!
Hoe kan dat, als Matthew McConaughey hem wintquote:Op maandag 3 maart 2014 04:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan wordt hij gesnubbed door de negors.
V.
quote:Achievement in Production Design
Achievement in Music Written for Motion Pictures (Original Score)
Achievement in Music Written for Motion Pictures (Original Song)
Adapted Screenplay
Original Screenplay
Achievement in Directing
Performance by an Actress in a Leading Role
Performance by an Actor in a Leading Role
Best Motion Picture of the Year
Dan zijn het nog steeds de negors. En Rusland.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoe kan dat, als Matthew McConaughey hem wint
Illuminatiequote:Op maandag 3 maart 2014 04:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan zijn het nog steeds de negors. En Rusland.
V.
What a evil genius plan!quote:Op maandag 3 maart 2014 04:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Stel dat er nu in die zaal een bom ontploft; heel Hollywood naar de klote.
Pas maar op dat de AIVD/NSA niet meelezen.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, die bewaren de Russen en de negors voor Den Haag later deze maand.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snackbars zijn dan ook niet binnengelaten.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kunnen wij onze 9/11 komende 10 jaar uitmelken, kan ook leuk zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, die bewaren de Russen en de negors voor Den Haag later deze maand.
V.
En Woody, natuurlijk, want die speelt muziekjes in New York.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dan houden we Joaquin Phoenix en Judi Dench over
SRSLYquote:Op maandag 3 maart 2014 04:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Nooit geweten dat Liza Minnelli de dochter is van "Dorothy".
Dan weet je zeker ook niet dat Warren Beatty een broer is van Shirley MacLainequote:Op maandag 3 maart 2014 04:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Nooit geweten dat Liza Minnelli de dochter is van "Dorothy".
Zou wel een slag zijn, hoor. Er zit zelfs een speciaal CIA-kantoor in Hollywood, dat films kan maken en breken.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:40 schreef Rainesz het volgende:
Maar wat moeten de Boemterroristen doen zonder Hollywood?
Ik heb me niet zo verdiept in Hollywoodfamilies.quote:
Nee, want ook die ijdele boemers, willen hun 15 mins of fame in een actie film met Chuck Norris.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zou wel een slag zijn, hoor. Er zit zelfs een speciaal CIA-kantoor in Hollywood, dat films kan maken en breken.
V.
Of dat George een neef is van Rosemary...quote:Op maandag 3 maart 2014 04:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan weet je zeker ook niet dat Warren Beatty een broer is van Shirley MacLaine
...in de vorm van pro-VS-propaganda?quote:Op maandag 3 maart 2014 04:41 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Nee, want ook die ijdele boemers, willen hun 15 mins of fame in een actie film met Chuck Norris.
Jonah Hill is trouwens wel echt een voorbeeld voor iedereen wat mij betreftquote:Op maandag 3 maart 2014 04:41 schreef donroyco het volgende:
Gelukkig dat Jonah Hill geen Oscar heeft gewonnen. Leo verdient hem eerder.
Jonah had ik echt de raarste Oscar ooit gevonden. Nog erger dan Gwyneth.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:41 schreef donroyco het volgende:
Gelukkig dat Jonah Hill geen Oscar heeft gewonnen. Leo verdient hem eerder.
Ik wilde net schrijven dat Rosemary de tante van was ...quote:Op maandag 3 maart 2014 04:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Of dat George een neef is van Rosemary...
V.
Nee, ik ben geen filmkenner.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan weet je zeker ook niet dat Warren Beatty een broer is van Shirley MacLaine
Ja, dat wel. Leo heeft alleen een grotere status.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jonah Hill is trouwens wel echt een voorbeeld voor iedereen wat mij betreftHij zit wel mooi bij de Oscars, denk niet dat mensen dat bij hem gedacht hadden toen ie een jaar of 14 was.
quote:
Wolf > Gatsbyquote:Op maandag 3 maart 2014 04:45 schreef Verbodsbord het volgende:
Trouwens wel vreemd dat de great gatsby in deze catogorieen wel mee doet, maar Leo niet voor best actor is genomineerd in die film.
Hoezo?quote:Op maandag 3 maart 2014 04:45 schreef Verbodsbord het volgende:
Trouwens wel vreemd dat de great gatsby in deze catogorieen wel mee doet, maar Leo niet voor best actor is genomineerd in die film.
twitter:IMKristenBell twitterde op maandag 03-03-2014 om 04:43:45OSCAR PIZZA! #Oscars http://t.co/TPbLHwvR4T reageer retweet
Kevinquote:Op maandag 3 maart 2014 04:45 schreef Verbal het volgende:
Ik wil gewoon een ensemblefilm met Kevin S., Joseph G-L en Benedict C.
V.
Ik persoonlijk vond Great Gasby een betere performance, tenminste aan de hand van mijn beleving van de films, zat redelijk wat tijd tussen dat ik ze heb gezien, geen idee hoe dat zou zijn als ik ze naast elkaar zou leggen zeg maar.quote:
Die film was gruwelijkquote:Op maandag 3 maart 2014 04:48 schreef Verbal het volgende:
WTF... 300 in deze compilatie? Fascistisch prul.
V.
quote:Op maandag 3 maart 2014 04:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Die film was gruwelijkOngelovelijke popcorn-film, en inderdaad in een oscar-compilatie misschien niet op z'n plek, maar wat een heerlijke film
Pepsi > Coca Cola.quote:
Kan een modje haar permbannen?quote:
Mods kunnen niet bannen.quote:
Wel een aanvraag indienen.quote:
Jayden Smith mensen, dat slaat nergens op die remake doet niemand wat, geen enkele culturele significantie, daar hebben de Smiths dus gewoon even wat geld voor neer gelegd.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Die film was gruwelijkOngelovelijke popcorn-film, en inderdaad in een oscar-compilatie misschien niet op z'n plek, maar wat een heerlijke film
quote:
Afgrijselijk nihilistisch, fascistisch brulprul.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
faggotquote:Op maandag 3 maart 2014 04:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Afgrijselijk nihilistisch, fascistisch brulprul.
Een van de verschrikkelijkste films ooit.
V.
Eens, ik had het ook over 300quote:Op maandag 3 maart 2014 04:51 schreef Tweek het volgende:
[..]
Jayden Smith mensen, dat slaat nergens op die remake doet niemand wat, geen enkele culturele significantie, daar hebben de Smiths dus gewoon even wat geld voor neer gelegd.
quote:
Katy Perry heeft 50 miljoen volgers, het slaat allemaal nergens op.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:53 schreef BsJanssen het volgende:
En wat is de meest geretweete post ooit?
Die group selfie is al meer dan een miljoen keer geretweet en kan zo snel vinden dat van 2012 een Obama foto 800k de meeste was en in 2013 eentje van 400k ofzo.
Onbegrijpelijk dat zo veel vrouwen die man knap vinden.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:52 schreef Verbal het volgende:
https://twitter.com/Live_(...)078300098560/photo/1
Benedict photobombing U2
V.
Door dit allemaal de situatie in Oekrainequote:Op maandag 3 maart 2014 04:53 schreef VacaLoca het volgende:
http://myfox8.com/2014/03(...)etweeted-tweet-ever/
Obama boos, zijn tweet van de troon gestoten
Eens.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zoveel vrouwen die man knap vinden.
Ellen DeGeneres heeft er 26 miljoen terwijl die toch echt niet zo speciaal is.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:54 schreef Tweek het volgende:
[..]
Katy Perry heeft 50 miljoen volgers, het slaat allemaal nergens op.
Geen idee of hij knap is of niet. Hij is gewoon cool.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zo veel vrouwen die man knap vinden.
Temple, ja.quote:
Momenteel groter dan Oprah ooit was.quote:Op maandag 3 maart 2014 04:55 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ellen DeGeneres heeft er 26 miljoen terwijl die toch echt niet zo speciaal is.
In de aflevering "The Understudy" speelt zij een rol waarbij Kramer dit liedje voor haar zingtquote:
Ah, kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 3 maart 2014 05:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
In de aflevering "The Understudy" speelt zij een rol waarbij Kramer dit liedje voor haar zingt
Ik ga maar eens slapen en op mijn linkerkant liggen zodat het geen pijn doet.quote:
Dan krijg je er meteen een leuke schoonmoeder bij.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Niks mis mee, ook wel trouw-materiaal
Ai, dan toch maar Anna Kendrickquote:Op maandag 3 maart 2014 05:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan krijg je er meteen een leuke schoonmoeder bij.
http://www.hollyscoop.com(...)katherine-heigl.html
Ze had het toch over Twitter?quote:Op maandag 3 maart 2014 05:06 schreef Tweek het volgende:
Onzin, Reddit lag er niet uit, puur marketing troep. De avond begon met de ogen van de wereld zijn vanavond op holywood. Terwijl in Oekrainie het allemaal kut gaat.
Zou raar zijn om ze daarom buiten te sluiten denk je niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 05:07 schreef Tweek het volgende:
Ze hebben overingen Harold Ramis, Hoffman en Temple in de memoriam gedaan, terwijl die over allen 2013 hoort te gaan.
Zij is wel leuk.quote:
wil je een pannenkoek met stroopquote:
Koningin Elsaquote:Op maandag 3 maart 2014 05:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zij is wel leuk.
Ik heb geen idee wie dit is.
Die eeuwigdurende nummers met zo'n ballet...quote:Op maandag 3 maart 2014 05:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Eerste keer dat je kijkt? Vroeger was t langer dan 4 uur, nu nog maar 3,5 uur
behoorlijk nep ja.quote:
Dat komt omdat het een platbek is.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:11 schreef Verbodsbord het volgende:
Ze zingt alsof ze gister een tongpiercing heeft laten zetten die is gaan ontsteken.
Lekkerquote:Op maandag 3 maart 2014 05:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wil je een pannenkoek met stroop?
Jaquote:Op maandag 3 maart 2014 05:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Eerste keer dat je kijkt? Vroeger was t langer dan 4 uur, nu nog maar 3,5 uur
Twitter gaat echt niet kapot, voor dat reddit dat doet. Reddit dan twitter, dan facebook. Is gewoon onzin.quote:
* Anonymousz geeft een pannenkoek met stroop aan pannenkoek3000quote:
Glee.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:12 schreef Grunge. het volgende:
Dit is echt de oudere zus van Lea Michele of zo. Heb haar weleens eerder ergens gezien, is zij niet een musicalster of zo?
En Ephelba uit Wicked, en getrouwd met Taye Diggsquote:
Speelt de moeder van Lea in glee.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:12 schreef Grunge. het volgende:
Dit is echt de oudere zus van Lea Michele of zo. Heb haar weleens eerder ergens gezien, is zij niet een musicalster of zo?
Glee is geen musical, maar daarin speelt ze de moeder van Rachel. Ze is ooit begonnen op Broadway in de musical 'Rent'quote:
Gelukkig!!!!!quote:Op maandag 3 maart 2014 05:17 schreef Rainesz het volgende:
Best Music (Original Song):
"Let It Go" from "Frozen"
Er zijn volgens mij meer mensen op de maan geweest dan mensen die hetzelfde hebben gewonnen wat hij net deed.quote:
De climax, de climax!quote:Op maandag 3 maart 2014 05:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oke ik heb het wel weer gezien, ik pak nog ff 1,5 uur slaap mee
Mja dan sta je wel als een soort downie op het podiumquote:Op maandag 3 maart 2014 05:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij meer mensen op de maan geweest dan mensen die hetzelfde hebben gewonnen wat hij net deed.
Nope, evenveelquote:Op maandag 3 maart 2014 05:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij meer mensen op de maan geweest dan mensen die hetzelfde hebben gewonnen wat hij net deed.
spacey?quote:
de nirogodquote:
Ik vind het echt doodvermoeiendquote:Op maandag 3 maart 2014 05:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind de rode draad in de zaal met ongedwongen chitchat, de selfies en de pizzagrap erg verfrissend
quote:Op maandag 3 maart 2014 05:26 schreef Tweek het volgende:
Boek was ontdekt door Bianca Stiger, of te wel Nederlands succes.
Ja, zij vertelde daar niet al te lang geleden over bij Pauw en Witteman.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:26 schreef Tweek het volgende:
Boek was ontdekt door Bianca Stiger, of te wel Nederlands succes.
Alleen al voor het verhaal van Annigaaq verdienen hij en z'n zoon de Oscarquote:Op maandag 3 maart 2014 05:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Want dat plot/verhaal was zo denderend?
Jonze had toch ook de jackassgrap met Brad Pitt geregisseerd ?quote:Op maandag 3 maart 2014 05:29 schreef Tweek het volgende:
Spike Jonze is een van de maker van Jackass overigens.
Ja, maar jackass is sowieso samen met de andere van hem.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jonze had toch ook de jackassgrap met Brad Pitt geregisseerd ?
Yep.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:33 schreef SunChaser het volgende:
Pottier de eerste neger met n Oscar toch?
Denk het ook.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:33 schreef Tweek het volgende:
Ah dus Steve Mcqueen, eerste zwarte regiseur.
Laat Tyler Perry t maar niet horenquote:Op maandag 3 maart 2014 05:33 schreef Tweek het volgende:
Ah dus Steve Mcqueen, eerste zwarte regiseur.
Ik schrik van haar lichaam, maar haar gezicht blijft wel mooi.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat heeft Angelina met zichzelf gedaan?Ze was zo mooi ten tijde van Tomb Raider.
Ze heeft geen borsten meer. Zwaar jaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik schrik van haar lichaam, maar haar gezicht blijft wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |