Nja dat het niet als beste film wordt gekozen kan ik nog inkomen. Maar DiCaprio had die oscar dit keer wel echt verdiend vond ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
Belachelijk dat The Wolf of Wall Street niet heeft gewonnen.
Iedereen die genomineerd was, zelfs Hanks had genomineerd moeten wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:48 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nja dat het niet als beste film wordt gekozen kan ik nog inkomen. Maar DiCaprio had die oscar dit keer wel echt verdiend vond ik.
Wat was daar gespoilerd dan? Die film draait al een half jaar, en het was ook al bekend dat ie iets gewonnen had. Ik begrijp het werkelijk niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:35 schreef Mike het volgende:
Even wat opgeruimd. Ik wil nog even in herinnering roepen dat op expres spoileren een ban staat.
Bij films maakt het helemaal niet uit hoe lang ze draaien, je gaat gewoon geen belangrijke plotpoints verklappen in een topic dat niet specifiek over de film gaat. Er zijn nog zat mensen die 'm nog willen gaan kijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat was daar gespoilerd dan? Die film draait al een half jaar, en het was ook al bekend dat ie iets gewonnen had. Ik begrijp het werkelijk niet.
OK, duidelijk, wist niet dat er een verschil werd gemaakt tussen series en films. Dankjewel voor het uitleggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Bij films maakt het helemaal niet uit hoe lang ze draaien, je gaat gewoon geen belangrijke plotpoints verklappen in een topic dat niet specifiek over de film gaat. Er zijn nog zat mensen die 'm nog willen gaan kijken.
Het gaat er voornamelijk om dat dit topic over de Oscars gaat en dat je dan geen plotwendingen uit films verwacht. Net zoals het bv ook niet de bedoeling is dat je in een topic over de Emmy's gaat uitleggen hoe Breaking Bad afgelopen is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, duidelijk, wist niet dat er een verschil werd gemaakt tussen series en films. Dankjewel voor het uitleggen.
Ik ook. En ik vraag mij af welke rol Leonardo nog moet vervullen om ooit een Oscar te krijgen want hij heeft bijna alle interessante en kenmerkende personages al gespeeld. Of hebben de bejaarde leden van de AMPAS een hekel aan hem...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:48 schreef Breekfast het volgende:
Nja dat het niet als beste film wordt gekozen kan ik nog inkomen. Maar DiCaprio had die oscar dit keer wel echt verdiend vond ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |