Zo goed was die nu ook weer niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:13 schreef SunChaser het volgende:
Gravity 5x in Imax gezien
Die mag de beste film van 2013 worden
Wel als hij hetzelfde moet betalen als ieder ander in procenten, anders nietquote:Op maandag 3 maart 2014 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gunst, je wilt het niet begrijpen hé? Ik ga het niet verder uitleggen hoor, maar hij naait zijn eigen land big time.
Ik begrijp het heel goed, maar ik zie niet in waarom mensen er zo een probleem van maken. Ieder persoon zou het in zijn plaats doen. Hypocrisie ten top. En het land gaat er niet significant op vooruit wanneer hij wel belasting zou betalen.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gunst, je wilt het niet begrijpen hé? Ik ga het niet verder uitleggen hoor, maar hij naait zijn eigen land big time.
Nee, vond ik ook niet. Prachtige beelden, maar verder maakte het emotioneel geen indruk op me eigenlijk.quote:
Deze post staat zo bol van de drogredenen, dat het niet loont er inhoudelijk op in te gaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed, maar ik zie niet in waarom mensen er zo een probleem van maken. Ieder persoon zou het in zijn plaats doen. Hypocrisie ten top. En het land gaat er niet significant op vooruit wanneer hij wel belasting zou betalen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 03:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Deze post staat zo bol van de drogredenen, dat het niet loont er inhoudelijk op in te gaan.
V.
Ja, met Burt Reynolds.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:18 schreef Rainesz het volgende:
Sally Field, was zij niet van Smoeky and the bandit??
http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=52862quote:Op maandag 3 maart 2014 03:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand een stream? Die van mij kapte ermee.
Nee sorry, ik kijk gewoon via Sky movies, op mijn tv.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Of zoek hier zelf even een fijne ABC stream.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thanks.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:19 schreef Rainesz het volgende:
[..]
http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=52862
Verdoe je tijd dan niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kijk gewoon via Sky movies, op mijn tv.
Thanks.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:19 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Of zoek hier zelf even een fijne ABC stream.
http://tvpc.com/ChannelList.php
quote:Op maandag 3 maart 2014 03:22 schreef Stranger het volgende:
Emma Watson en JGL samen, is Reddit al down?
quote:Op maandag 3 maart 2014 03:22 schreef clumsy_clown het volgende:
JGL heeft echt een walgelijk geile diepe stem gekregen sinds 3rd Rock.
quote:Op maandag 3 maart 2014 03:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel als hij hetzelfde moet betalen als ieder ander in procenten, anders niet
Bono? De man die naar buiten treed als de redder van andere andere landen. Die een nummer had waar bij de opbrengst naar een of ander doel ging tijdens de Superbowl? Terwijl Ierland nog steed door slecht bestuur net iets hogers is als een derde wereld land. De man die al sinds tijden belasting ontduikt door in Amsterdam een postbus te hebben?quote:Op maandag 3 maart 2014 03:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel als hij hetzelfde moet betalen als ieder ander in procenten, anders niet
Hallo, toen was hij een pubertje...quote:Op maandag 3 maart 2014 03:22 schreef clumsy_clown het volgende:
JGL heeft echt een walgelijk geile diepe stem gekregen sinds 3rd Rock.
Wel op het randje, ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:22 schreef Verbal het volgende:
Emma is wel in de gratenbakkenval getrapt.
V.
HitRecordJoe, ook nog eens bezig om de cinema wereld te verbeteren/veranderen, niets anders dan respect voor de man.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hallo, toen was hij een pubertje...
JGL is een... zal ik voor het eerst gebruik maken van dit 'woord'?
Eindbaas!
V.
quote:Op maandag 3 maart 2014 03:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
[..]
Bono? De man die naar buiten treed als de redder van andere andere landen. Die een nummer had waar bij de opbrengst naar een of ander doel ging tijdens de Superbowl? Terwijl Ierland nog steed door slecht bestuur net iets hogers is als een derde wereld land. De man die al sinds tijden belasting ontduikt door in Amsterdam een postbus te hebben?
Het mooiste is dat hij een keer een concert in Schotland gaf en begon te klappen, iedere keer als ik klap sterft er een kind in africa. En hij bleef klappen, waarop een schot op de voorste rij riep: "Well quit doing that then you cunt!"
Punt is volgens mij dat je niet naar buiten moet treden als het geweten van de wereld op het moment dat je er door trucjes voor zorgt dat je zoveel mogelijk verdient als mogelijk is.
Jennifer Connelly vind ik daarvan wel het grootste voorbeeld. Zo'n mooi meisje, tot ze ineens 48 kilo ging wegen of zo... Bleeerghquote:
Ja dat vind ik dan ook weer met dat gedweep van mquote:Op maandag 3 maart 2014 03:25 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind het een enorme schijnheil, heel Bono
Heerlijke down to earth gast is het geworden, die oprecht intelligent lijkt. Komt niet al te vaak voor, in die kringen.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
HitRecordJoe, ook nog eens bezig om de cinema wereld te verbeteren/veranderen, niets anders dan respect voor de man.
http://www.hitrecord.org/ Ergens gaan ze ook een show er van uitzenden. Duizenden mensen die mee werken aan éen idee, erg gaaf.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heerlijke down to earth gast is het geworden, die oprecht intelligent lijkt. Komt niet al te vaak voor, in die kringen.
Heel het lieve, zachte, is inderdaad uit haar gezicht daardoor. Ze heeft harde trekken gekregen. Doodzonde.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jennifer Connelly vind ik daarvan wel het grootste voorbeeld. Zo'n mooi meisje, tot ze ineens 48 kilo ging wegen of zo... Bleeergh
V.
Mijn absolute favo acteur, mede ook door zijn filmkeuzes (Mysterious Skinquote:Op maandag 3 maart 2014 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heerlijke down to earth gast is het geworden, die oprecht intelligent lijkt. Komt niet al te vaak voor, in die kringen.
De anti these van Shia Leboef.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mijn absolute favo acteur, mede ook door zijn filmkeuzes (Mysterious Skin), zijn eigen project en inderdaad de allround zinnigheid die hij uitstraalt.
V.
Die loopt zelfs achter op Film1quote:
Ooh, ik zit voor de televisie inderdaad, inmiddelsquote:
Geweldige docu!!quote:Op maandag 3 maart 2014 03:38 schreef Rainesz het volgende:
Best Documentary Feature:
"The Act of Killing"
"Cutie and the Boxer"
"Dirty Wars"
"The Square"
"20 Feet from Stardom"
quote:Op maandag 3 maart 2014 03:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik haak af, veel pelzier nog mensen.
Nee, wel veel dorst. lolquote:Op maandag 3 maart 2014 03:39 schreef Grunge. het volgende:
Zitten jullie ook zo extreem te snaaien?
quote:Op maandag 3 maart 2014 03:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Loopt iets achter, maar heel erg stabiel en HD.
Thanks.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:39 schreef Rainesz het volgende:
[..]
http://tvpc.com/ChannelList.php
ABC zoeken, succes.
Halve bak aardappelsalade, zo nog even een zak Doritos, met natúúrlijk Coca Cola Zero.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:39 schreef Grunge. het volgende:
Zitten jullie ook zo extreem te snaaien?
Yep. Vroeg me niet af of ze haar in Lethal Weapon niet gewoon hadden kunnen afschietenquote:
Zoute popcorn, schuimblokken, bastognekoeken en een biertje.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Halve bak aardappelsalade, zo nog even een zak Doritos, met natúúrlijk Coca Cola Zero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |