Thanks.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:19 schreef Rainesz het volgende:
[..]
http://tvpc.com/Channel.php?ChannelID=52862
Verdoe je tijd dan niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kijk gewoon via Sky movies, op mijn tv.
Thanks.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:19 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Of zoek hier zelf even een fijne ABC stream.
http://tvpc.com/ChannelList.php
quote:Op maandag 3 maart 2014 03:22 schreef Stranger het volgende:
Emma Watson en JGL samen, is Reddit al down?
quote:Op maandag 3 maart 2014 03:22 schreef clumsy_clown het volgende:
JGL heeft echt een walgelijk geile diepe stem gekregen sinds 3rd Rock.
quote:Op maandag 3 maart 2014 03:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel als hij hetzelfde moet betalen als ieder ander in procenten, anders niet
Bono? De man die naar buiten treed als de redder van andere andere landen. Die een nummer had waar bij de opbrengst naar een of ander doel ging tijdens de Superbowl? Terwijl Ierland nog steed door slecht bestuur net iets hogers is als een derde wereld land. De man die al sinds tijden belasting ontduikt door in Amsterdam een postbus te hebben?quote:Op maandag 3 maart 2014 03:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel als hij hetzelfde moet betalen als ieder ander in procenten, anders niet
Hallo, toen was hij een pubertje...quote:Op maandag 3 maart 2014 03:22 schreef clumsy_clown het volgende:
JGL heeft echt een walgelijk geile diepe stem gekregen sinds 3rd Rock.
Wel op het randje, ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:22 schreef Verbal het volgende:
Emma is wel in de gratenbakkenval getrapt.
V.
HitRecordJoe, ook nog eens bezig om de cinema wereld te verbeteren/veranderen, niets anders dan respect voor de man.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hallo, toen was hij een pubertje...
JGL is een... zal ik voor het eerst gebruik maken van dit 'woord'?
Eindbaas!
V.
quote:Op maandag 3 maart 2014 03:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
[..]
Bono? De man die naar buiten treed als de redder van andere andere landen. Die een nummer had waar bij de opbrengst naar een of ander doel ging tijdens de Superbowl? Terwijl Ierland nog steed door slecht bestuur net iets hogers is als een derde wereld land. De man die al sinds tijden belasting ontduikt door in Amsterdam een postbus te hebben?
Het mooiste is dat hij een keer een concert in Schotland gaf en begon te klappen, iedere keer als ik klap sterft er een kind in africa. En hij bleef klappen, waarop een schot op de voorste rij riep: "Well quit doing that then you cunt!"
Punt is volgens mij dat je niet naar buiten moet treden als het geweten van de wereld op het moment dat je er door trucjes voor zorgt dat je zoveel mogelijk verdient als mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |