Jennifer Connelly vind ik daarvan wel het grootste voorbeeld. Zo'n mooi meisje, tot ze ineens 48 kilo ging wegen of zo... Bleeerghquote:
Ja dat vind ik dan ook weer met dat gedweep van mquote:Op maandag 3 maart 2014 03:25 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind het een enorme schijnheil, heel Bono
Heerlijke down to earth gast is het geworden, die oprecht intelligent lijkt. Komt niet al te vaak voor, in die kringen.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
HitRecordJoe, ook nog eens bezig om de cinema wereld te verbeteren/veranderen, niets anders dan respect voor de man.
http://www.hitrecord.org/ Ergens gaan ze ook een show er van uitzenden. Duizenden mensen die mee werken aan éen idee, erg gaaf.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heerlijke down to earth gast is het geworden, die oprecht intelligent lijkt. Komt niet al te vaak voor, in die kringen.
Heel het lieve, zachte, is inderdaad uit haar gezicht daardoor. Ze heeft harde trekken gekregen. Doodzonde.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jennifer Connelly vind ik daarvan wel het grootste voorbeeld. Zo'n mooi meisje, tot ze ineens 48 kilo ging wegen of zo... Bleeergh
V.
Mijn absolute favo acteur, mede ook door zijn filmkeuzes (Mysterious Skinquote:Op maandag 3 maart 2014 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heerlijke down to earth gast is het geworden, die oprecht intelligent lijkt. Komt niet al te vaak voor, in die kringen.
De anti these van Shia Leboef.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mijn absolute favo acteur, mede ook door zijn filmkeuzes (Mysterious Skin), zijn eigen project en inderdaad de allround zinnigheid die hij uitstraalt.
V.
Die loopt zelfs achter op Film1quote:
Ooh, ik zit voor de televisie inderdaad, inmiddelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |