De demonstraties waren er omdat hij een EU akkoord niet wou tekenen, vandaar ook dat er bijna alleen demonstraties waren in het westen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou nee, die is afgezet omdat het een incompetente corrupte zak hooi was. Niet alles in het leven draait om etnische lijnen, hoe aantrekkelijk dat simplisme ook mag aanvoelen...
Ik dacht omdat ie koos voor 15 miljard steun van Rusland, ongeveer het bedrag dat Oekraine nu van het westen vraagt.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou nee, die is afgezet omdat het een incompetente corrupte zak hooi was. Niet alles in het leven draait om etnische lijnen, hoe aantrekkelijk dat simplisme ook mag aanvoelen...
Klopt, dat is het probleem. Niet dat er meerdere talen worden gesproken oid.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat elke politicus in de afgelopen 20 jaar daar is, geloof ik
Zodat ze separatisme nog beter en harder kunnen onderdrukken?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Laat eerst de centrale regering de orde herstellen in plaats van proberen de situatie te benutten om wat gedaan te krijgen van de Russen.
Ik neem aan dat hij alleen de rijkere gebieden wil hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:21 schreef Qi1 het volgende:
Wil Poetin überhaupt Oekraïne weer bij Rusland hebben overigens? Wat is daar voor hem te winnen, behalve dat Rusland weer wat groter is? (Maar vooral ook met een veel grotere schuld en veel grotere verdeeldheid)
Kap nu eens met die nonsens.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zodat ze separatisme nog beter en harder kunnen onderdrukken?
chernobyl erbij kado doenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij alleen de rijkere gebieden wil hebben.
Hij heeft ambities om Rusland weer tot wereldrijk te maken. In die zin wil hij vast allesquote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij alleen de rijkere gebieden wil hebben.
Is er veel gas eigenlijk in Oekraïne? Wellicht voor het westen een goede investering, zodat Poetin niet meer de macht over onze gaskraan heeft.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ik dacht omdat ie koos voor 15 miljard steun van Rusland, ongeveer het bedrag dat Oekraine nu van het westen vraagt.
Stelt weinig voor.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:24 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Is er veel gas eigenlijk in Oekraïne? Wellicht voor het westen een goede investering, zodat Poetin niet meer de macht over onze gaskraan heeft.
Dat zal de reden wel zijn geweest.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:53 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom is die poll verwijderd ??
had net neutraal gestemd
neequote:Op zondag 2 maart 2014 20:24 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Is er veel gas eigenlijk in Oekraïne? Wellicht voor het westen een goede investering, zodat Poetin niet meer de macht over onze gaskraan heeft.
Al zouden ze gedreigd hebben hiermee. Is er daadwerkelijk ook maar iemand daar een dag onderdrukt geweest dat ingrijpen legitimeert? Een dreigement is niet genoeg. Tenzij ze dreigen met genocide maar dat is hier echt niet aan de hand.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je weet niet of 40% dat niet wil, bijna iedereen spreek daar in het dagelijks leven Russisch. Wat jij zegt is allemaal theorie. Rusland doet dat nu niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:20 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Het probleem is dat er nog 40% is die dat niet wil. Een ander probleem is dat indien hun autonomie, hun mensenrecht en taal en cultuur behouden wordt er gewoon geen legitieme reden is voor afscheiding. Als we jouw motivatie gebruiken en standaard praktijk gaan maken dan gaan landen structureel proberen om mensen te verplaatsen naar een grens gebied bij de buur om zo land af te snoepen en zich mengen met de politiek daar. (Iets waarvan Rusland al beschuldigd wordt.. en in het verleden ook gedaan heeft). Tot slot verwijs ik naar mijn eerdere argument. Als je jouw praktijk toelaat hoe ideaaltypisch ook kun je alle landsgrenzen gaan hertekenen. Daarnaast valt Rusland vandaag nog uiteen omdat er zoveel landelijke minderheden zijn die plaatselijk een meerderheid zijn dat er weinig van Mother Russia overblijft. Kortom Chaos.
Hij wil Oekraïne bij de Euraziatische Uniequote:Op zondag 2 maart 2014 20:21 schreef Qi1 het volgende:
Wil Poetin überhaupt Oekraïne weer bij Rusland hebben overigens? Wat is daar voor hem te winnen, behalve dat Rusland weer wat groter is? (Maar vooral ook met een veel grotere schuld en veel grotere verdeeldheid)
quote:
Het is geen nonsens, het is een argument. Geen bijster sterke, maar toch een argument, een mening die je mag hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Neuh, het is getroll.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Het is geen nonsens, het is een argument. Geen bijster sterke, maar toch een argument, een mening die je mag hebben.
Het probleem is de armoede en corruptie. De ene helft wil dat oplossen door bij de EU te gaan en de ander door bij de Euraziatische Unie te gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, dat is het probleem. Niet dat er meerdere talen worden gesproken oid.
Al zou het 20% zijn dan heb je nog een probleem. Je gaat verder niet inhoudelijk in op mijn punten en dat deed je eerder ook al niet dus ik neem aan dat je het niet begrijpt of het er mee eens bent?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je weet niet of 40% dat niet wil, bijna iedereen spreek daar in het dagelijks leven Russisch. Wat jij zegt is allemaal theorie. Rusland doet dat nu niet.
Als de regering zich onafhankelijk verklaard en de daarbij horen de mensen/soldaten de Krim uit schopt dan accepteert de centrale regering dat echt niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:25 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Al zouden ze gedreigd hebben hiermee. Is er daadwerkelijk ook maar iemand daar een dag onderdrukt geweest dat ingrijpen legitimeert? Een dreigement is niet genoeg. Tenzij ze dreigen met genocide maar dat is hier echt niet aan de hand.
Nee, dat is het niet. Ik geloof echt dat hij gewoon voor zijn mening staat. Ook al vind ik die mening wat te simpel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |