misschien, mogelijk onder het attest van Abellio, maar onder eigen naamquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:37 schreef remcoP het volgende:
[..]
Qbuzz ook? Dan wordt het dus ook Qtreinn?
Abellio kan ook zelf bussen rijden, doen ze in o.a. Londen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:39 schreef MTL het volgende:
Abellio voor de treinen i.s.m. Qbuzz voor de bussen gok ik dan.
Mét klein NS-logootje op de bussen zelfs. Afgelopen zondag nog te zien in Top Gear.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Abellio kan ook zelf bussen rijden, doen ze in o.a. Londen.
Lekker boeiend als Qbuzz straks toch wordt ingelijfd door Abellio Nederland BV.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:39 schreef MTL het volgende:
Abellio voor de treinen i.s.m. Qbuzz voor de bussen gok ik dan.
Mooie plaatjes! Mijn indruk is dat sommige van de stuurstandrijtuigen al bijna 5 jaar stilstaan. Klopt dat?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
9 stuurstandrijtuigen zijn overgebracht van Arnhem goederen naar Nedtrain Haarlem om te worden omgebouwd voor gebruik op de HSL als IntercityDirect.
[ [url=http://farm4.staticflickr.com/3779/12900271144_03becee340_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
[ [url=http://farm3.staticflickr.com/2879/12885228554_7e3d6e11a1_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
[ [url=http://farm4.staticflickr.com/3804/12882709375_7d5260cca6_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
Het is helemaal niet schokkend, het is precies dat wat er al bekend was. En die terugkoppelingssystemen voor ATB-vv is natuurlijk allemaal grote onzin, men moet gewoon per direct ERTMS uitrollen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef DriekOplopers het volgende:
Het onderzoek van ILT naar bijna-botsing Hattemebrbroek is er.
Schokkend!
Rapport plus commentaar Voor Beter OV hier:
http://www.voorbeterov.nl/page5.php
Eensch. Dat moet ook de conclusie zijn van dit onthutsende rapport en die stellingname zal MVBOV ook waarschijnlijk wel gaan uitventen..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
men moet gewoon per direct ERTMS uitrollen.
Dat klopt, ze zijn aan de kant gezet toen de combi Traxx+ICR over de HSL ging rijden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:40 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Mooie plaatjes! Mijn indruk is dat sommige van de stuurstandrijtuigen al bijna 5 jaar stilstaan. Klopt dat?
ja dat klopt. hoop nog veel foto's ervan te plaatsen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:40 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Mooie plaatjes! Mijn indruk is dat sommige van de stuurstandrijtuigen al bijna 5 jaar stilstaan. Klopt dat?
Hij zei dat ik het moest delen en dit topic stond openquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mono probeert zijn vriendin een ban aan te naaien denk ik
Hmm hoe was het ook alweer? "Tussen Zwolle en Deventer is geen behoefte aan een sprinter, want de intercity stopt er. Die stopt er omdat er geen sprinter bij past vanwege het enkelspoor. En dat enkelspoor wordt niet verdubbeld, omdat er geen behoefte is aan een sprinter" (ofzoiets...)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat geldt voor Olst en Wijhe. Tussen Nijmegen en Zutphen rijdt al keurig een sprinter.
Ik heb bij DD-AR / DDZ altijd gezegd dat de ontwerper het model van het PVR gepakt heeft en daar vervolgens de trein tussen getekend heeft, maar dit slaat alles.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
Met een nog iets vlakkere kop is het inderdaad net dit:
[ afbeelding ]
Gaat leuk worden met de bovenleiding aan de zuidkant van Venlo dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
Het programma van eisen van de concessie Limburg is ook bekendgemaakt. Wat er precies onder de concessie valt is nog niet helemaal bekend, aangezien er nog gedebatteerd wordt over de decentralisatie van de stoppers Maastricht Randwyck - Roermond en Heerlen - Sittard.
Voor de rest valt de hele provincie eronder, inclusief de treinverbinding Heerlen - Aken en de Maaslijn. Op laatstgenoemde lijn wil men meer treinen laten rijden en elektrificatie. Bekendmaking van de winnaar van de concessie is in december. Ingangdatum is december 2016.
http://www.ovpro.nl/bus/2(...)t-nijmegen-roermond/
Terwijl dit juist niet het PVR helemaal uitbuit. De bovenverdieping is zelfs best krap. Later, bij de moderne dubbeldekkers in Duitsland, hebben ze het ontwerp aangepast, met gebogen ruiten, om het PVR nog beter te benutten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:50 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik heb bij DD-AR / DDZ altijd gezegd dat de ontwerper het model van het PVR gepakt heeft en daar vervolgens de trein tussen getekend heeft, maar dit slaat alles.
Omdat nimby's allergisch zijn voor badslippers vooralquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:50 schreef Anno1982 het volgende:
Hmm hoe was het ook alweer? "Tussen Zwolle en Deventer is geen behoefte aan een sprinter, want de intercity stopt er. Die stopt er omdat er geen sprinter bij past vanwege het enkelspoor. En dat enkelspoor wordt niet verdubbeld, omdat er geen behoefte is aan een sprinter" (ofzoiets...)
Universele kutreden om vooral nergens infrastructuur aan te leggen... veel minder spannendquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat nimby's allergisch zijn voor badslippers vooral
Het wordt helemaal leuk als er een ongebruikte spoorlijn ligt en mensen die zijn gaan gebruiken als achtertuintje enzo, en dan gaan klagen als er plannen zijn om dat ding weer in gebruik te nemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Universele kutreden om vooral nergens infrastructuur aan te leggen... veel minder spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |