Lievelingskleur?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:44 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Met persoonlijk bedoel ik dat ik mijn identiteit zelf niet vrij ga geven
Maar ik wil best wel persoonlijke dingen vertellen....
Ken je Hotaru no haka, Sen to Chihiro no kamikakushi en Mononoke-hime? Ik kijk normaal geen anime, maar deze gekeken omdat ze in de IMDb Top 250 staan. Waren aardige films, vooral die eerste.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nieuwe aflevering noragami! yohooo!
Moeilijk.... ik kan alle kleuren waarderen afhankelijk van de contextquote:
Ja, ja en jaquote:Op zondag 2 maart 2014 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ken je Hotaru no haka, Sen to Chihiro no kamikakushi en Mononoke-hime? Ik kijk normaal geen anime, maar deze gekeken omdat ze in de IMDb Top 250 staan. Waren aardige films, vooral die eerste.
Hehehehehehhehehequote:Op zondag 2 maart 2014 20:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moeilijk.... ik kan alle kleuren waarderen afhankelijk van de context
Maar als ik echt een kleur moet kiezen.... paars denk ik
Ik ga denk ik nu even grave of the fireflies kijken.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ken je Hotaru no haka, Sen to Chihiro no kamikakushi en Mononoke-hime? Ik kijk normaal geen anime, maar deze gekeken omdat ze in de IMDb Top 250 staan. Waren aardige films, vooral die eerste.
We hadden het nog net over een paar gepunte lansquote:
Hug it out broquote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef Arcadia het volgende:
https://www.facebook.com/(...)638919&stream_ref=10
dat feels
Waarom denk ik meteen aan seks bij een lans/treinquote:Op zondag 2 maart 2014 20:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We hadden het nog net over een paar gepunte lans![]()
Maar best een elegant kleur enzo
Klinkt niet moeilijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Crip maak gewoon muffins en haal ze eerder uit de oven: tadaaa chocolade moeileuk![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef Arcadia het volgende:
https://www.facebook.com/(...)638919&stream_ref=10
dat feels
omg te verdrietig ditquote:Op zondag 2 maart 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kleintje is ook helemaal stokstijf geworden door de vrieskou.
Hihihi, heel warm. gr grquote:Op zondag 2 maart 2014 21:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waarom denk ik meteen aan seks bij een lans/trein![]()
Ben ik warm? (don't go there)
Ik moest lachenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg te verdrietig dit
Pinguïns.
Als het maar niks met geweld van doen heeft (waar het ook wel een beetje naar neigt)quote:
Mag je een halsbandje omquote:Op zondag 2 maart 2014 21:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als het maar niks met geweld van doen heeft (waar het ook wel een beetje naar neigt)
Of anders![]()
wilbestzielverkopen gr gr
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:13 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik vind het moeilijk om emoties van dieren te begrijpen
Voor mij lijkt het alsof die pinguïns aan het lachen zijn
pics or it didnt happenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef Crip het volgende:
>moodswing
Ben weer kapot vrolijk en ik vind mezelf niet stom.
"Hij die medelijden heeft met (zelfs maar) een spreeuw en zijn leven spaart, voor hem zal God genadig zijn op de Dag des Oordeels." - Mohammed (s.a.w.)quote:Op zondag 2 maart 2014 21:13 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik kan gevoelens van dieren erg goed aanvoelen. Maar een penguin laat het inderdaad best moeilijk zijn (huilt niet, schreeuwt niet), maar zijn gedrag tegenover het gestorven diertje vooral veel ongeloof zien, wat nog erger is dan huilen of schreeuwen. Net zoals sommige honden die wild leven in steden, als hun maatje wordt aangereden gaan ze vaak naast hem zitten om hem te beschermen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:13 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik had deze toch gestuurd naar jou? Staan ook interessante artikels mbt vrouwenbesnijdenis enzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
"Hij die medelijden heeft met (zelfs maar) een spreeuw en zijn leven spaart, voor hem zal God genadig zijn op de Dag des Oordeels." - Mohammed (s.a.w.)
Interessante link: http://www.cie.ugent.be/bogaert/bogaert1.htm
Hmmmmm, ben niet zo in met goldenshowers. Kan ik niet wat anders bieden?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als ik jou daarna mag onderpissen![]()
Zielverkopengaatmoeilijkerdangedacht
Chocola?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef Crip het volgende:
>moodswing
Ben weer kapot vrolijk en ik vind mezelf niet stom.
Hhahahaha het begint nu echt ranzig te worden, laten we ermee kappenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hmmmmm, ben niet zo in met goldenshowers. Kan ik niet wat anders bieden?
Met of zonder?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:25 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hhahahaha het begint nu echt ranzig te worden, laten we ermee kappen
Ik weet niet. Ik ken die link al vrij lang.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had deze toch gestuurd naar jou? Staan ook interessante artikels mbt vrouwenbesnijdenis enzo.
Eet smakelijk!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:39 schreef Crip het volgende:
Borte hier is je pic! Let niet op de kwaliteit etc ik had teveel in erin. In het midden is die nog lekker fudgy en zacht. <3
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:39 schreef Crip het volgende:
Borte hier is je pic! Let niet op de kwaliteit etc ik had teveel zin erin. In het midden is die nog lekker fudgy en zacht. <3
[ afbeelding ]
Je servies is erg Marokkaans, mijn buren hebben dat ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:39 schreef Crip het volgende:
Borte hier is je pic! Let niet op de kwaliteit etc ik had teveel zin erin. In het midden is die nog lekker fudgy en zacht. <3
[ afbeelding ]
Dankeeee!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik ken die link al vrij lang.
[..]
Eet smakelijk!
Thankyouuu <3 ^^quote:
Van me zus, is idd best standaard hhhhh. Veel Marokkanen hebben zulke bordjes.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je servies is erg Marokkaans, mijn buren hebben dat ook.
quote:
Jaloers, mijn één week vakantie is net voorbijquote:Op zondag 2 maart 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
Deze Limburger heeft Carnaavaaaaaals vakantiee.![]()
Jum! Lijkt wel een beetje op chocolate mudcake. Eetsmakelijk!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:39 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je mn pinguinfotos wel eens op facebook langs zien komen?
Ja klopt, heeft er veel weg van. Dankjewelllll ^^quote:Op zondag 2 maart 2014 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jum! Lijkt wel een beetje op chocolate mudcake. Eetsmakelijk!
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
Facebookfacebookfacebook. Ik hoor niks anders meer.
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
Facebookfacebookfacebook. Ik hoor niks anders meer.
Sorryquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke nu kom je ook nog eens op mijn blokkeerlijst.
Elke keer wanneer jij hhh~~ denk ik aan een beer dat een ander beer aanraaktquote:Op zondag 2 maart 2014 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Foto's van je dreambodyquote:Op zondag 2 maart 2014 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Holy Shit het is al maart en ik heb het nog steeds over eten. Man ik ben nog nooit zo ver verwijderd geweest van mijn dreambody. Morgen op dieet damn it!
Ik denk dan aan twee Mocro illie's die met een Marlboro in de hand een lachbui hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Elke keer wanneer jij hhh~~ denk ik aan een beer dat een ander beer aanraakt
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik denk dan aan twee Mocro illie's die met een Marlboro in de hand een lachbui hebben.
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik denk dan aan twee Mocro illie's die met een Marlboro in de hand een lachbui hebben.
Ik denk dat je vetpercentage belangrijker is om naar te kijken.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:14 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik wil ook afvallen/fitter worden. Nu heb ik een bmi van rond de 22, maar ben er nog niet over uit hoe ver ik met afvallen moet gaan...
Stop ik bij een bmi van 19/20 of ga ik voor een victoria secret figuur (met het risico dat mijn menstruatie stopt en mijn gezicht erop achteruit gaat)
Ik moet toegeven ik de mening van mannen hierin best belangrijk vind...
Dat meet je adhv je armen toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik denk dat je vetpercentage belangrijker is om naar te kijken.
Het ligt maar net aan je figuur.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:14 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik wil ook afvallen/fitter worden. Nu heb ik een bmi van rond de 22, maar ben er nog niet over uit hoe ver ik met afvallen moet gaan...
Stop ik bij een bmi van 19/20 of ga ik voor een victoria secret figuur? (met het risico dat mijn menstruatie stopt en mijn gezicht erop achteruit gaat)
Ik moet toegeven ik de mening van mannen hierin best belangrijk vind...
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou spoilers appreciëren. Ik hoop dat je begripvol bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij hetero?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoezo vind je de mening van mannen belangrijk daarin?
blehquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Ik zou het echt waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De vraag is eerder, waarom laat jij je zelfbeeld bepalen door derden? Je leven afhankelijk laten zijn aan de mening van derden is toch absurd? Ga je afvallen zodat je meer loensende ogen krijgt, of doe je dat voor je eigen gezondheid?quote:
Owwww nu heb ik geen bips en heupequote:Op zondag 2 maart 2014 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het ligt maar net aan je figuur.![]()
BMI rond de 22 is perfect voor iemand met bips en heupen.
Een vrouw hoort curves te hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Owwww nu heb ik geen bips en heupe(kidding)
Heb ik wel; maar vind niet dat het aan het schoonheidsideaal voldoet. Ben mijn fat ass zat (wil een kleiner hehe). En de type man waar ik de laatste tijd op val geeft meer de voorkeur aan een slankere den...
Astaghfirullah broeder, waarom zeg je dat. (terugpakken voor die trein opblazenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja. Alleen voor Arcadia maak ik een uitzondering.
Wij vormen een beeld van onszelf op basis van de reacties van anderen op ons. Dit is een bewezen feit.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De vraag is eerder, waarom laat jij je zelfbeeld bepalen door derden? Je leven afhankelijk laten zijn aan de mening van derden is toch absurd? Ga je afvallen zodat je meer loensende ogen krijgt, of doe je dat voor je eigen gezondheid?
Dat is ook zoiets wat ik wil bereiken (maar zou het zelf niet mijn dreambody noemen; zou het eerder voor de mannen doen)quote:
Niet iedereen is geboren met curves..quote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Een vrouw hoort curves te hebben.
Dus je zou voor de mannen afvallen en iets worden waar je zelf niet tevreden over bent? Dayuuumm, over mijn lijk dat ik dat ooit zou doen hhh.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets wat ik wil bereiken (maar zou het zelf niet mijn dreambody noemen; zou het eerder voor de mannen doen)
Tenzij echt al het vet op je lichaam op je bips zit, kan ik het mij niet voorstellen dat je bips te groot is met een BMI van 22. Ik zou sporten, krachttraining doen, maar niet verder afvallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Owwww nu heb ik geen bips en heupe(kidding)
Heb ik wel; maar vind niet dat het aan het schoonheidsideaal voldoet. Ben mijn fat ass zat (wil een kleiner hehe). En de type man waar ik de laatste tijd op val geeft meer de voorkeur aan een slankere den...
Ik hoop 2 vliegen in 1 klapquote:Op zondag 2 maart 2014 22:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De vraag is eerder, waarom laat jij je zelfbeeld bepalen door derden? Je leven afhankelijk laten zijn aan de mening van derden is toch absurd? Ga je afvallen zodat je meer loensende ogen krijgt, of doe je dat voor je eigen gezondheid?
Maar als je het hebt, moet je er niet vanaf willen omdat mannen 'plat' willen. Toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet iedereen is geboren met curves..
Oh dacht dat ze schreef 'heb geen bips en heupen'.
Maar alsnog, niet iedereen is ermee geboren.
Het boeit me inderdaad erg veel wat Allah en degenen die ik lief heb van me vindt, rest boeit me niet zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij vormen een beeld van onszelf op basis van de reacties van anderen op ons. Dit is een bewezen feit.
Zou je dat ook niet doen voor je man?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus je zou voor de mannen afvallen en iets worden waar je zelf niet tevreden over bent? Dayuuumm, over mijn lijk dat ik dat ooit zou doen hhh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |