Maar dat is niet leuk, lets do a classic lemon partyquote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een paar gepunte lans, wat moet ik met een paar gepunte lanzen? Ik heb toch genoeg aan 1 gepunte lans.
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.deballonnerie.(...)ngevuld-p-10873.html
Trein opblazen
Jawel, maar het is geven en nemen, hè.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mag ik niet zelf bepalen hoe ik mensen leer kennen?
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken een stille lezer
Ik ga hier niet mijn persoonlijke gegevens met jullie delen als je dat verwacht
?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar dat is niet leuk, lets do a classic lemon party
echt?quote:
Nee, ik weet helaas wat het is, feigning ignorance. Ik had eerste jaar I.T. op de middelbare school, een persoon genaamd Toufik vond het nodig om dat aan mij te laten zien.quote:
Beste vrienden <3quote:Op zondag 2 maart 2014 20:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, ik weet helaas wat het is, feigning ignorance. Ik had eerste jaar I.T. op de middelbare school, een persoon genaamd Toufik vond het nodig om dat aan mij te laten.
Ha, mijn naam.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nieuwe aflevering noragami! yohooo!
Met persoonlijk bedoel ik dat ik mijn identiteit zelf niet vrij ga gevenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
Je stelt me niet teleur.
[..]
Jawel, maar het is geven en nemen, hè.
[..]
Mocroquote:
Lievelingskleur?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:44 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Met persoonlijk bedoel ik dat ik mijn identiteit zelf niet vrij ga geven
Maar ik wil best wel persoonlijke dingen vertellen....
Ken je Hotaru no haka, Sen to Chihiro no kamikakushi en Mononoke-hime? Ik kijk normaal geen anime, maar deze gekeken omdat ze in de IMDb Top 250 staan. Waren aardige films, vooral die eerste.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nieuwe aflevering noragami! yohooo!
Moeilijk.... ik kan alle kleuren waarderen afhankelijk van de contextquote:
Ja, ja en jaquote:Op zondag 2 maart 2014 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ken je Hotaru no haka, Sen to Chihiro no kamikakushi en Mononoke-hime? Ik kijk normaal geen anime, maar deze gekeken omdat ze in de IMDb Top 250 staan. Waren aardige films, vooral die eerste.
Hehehehehehhehehequote:Op zondag 2 maart 2014 20:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moeilijk.... ik kan alle kleuren waarderen afhankelijk van de context
Maar als ik echt een kleur moet kiezen.... paars denk ik
Ik ga denk ik nu even grave of the fireflies kijken.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ken je Hotaru no haka, Sen to Chihiro no kamikakushi en Mononoke-hime? Ik kijk normaal geen anime, maar deze gekeken omdat ze in de IMDb Top 250 staan. Waren aardige films, vooral die eerste.
We hadden het nog net over een paar gepunte lansquote:
Hug it out broquote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef Arcadia het volgende:
https://www.facebook.com/(...)638919&stream_ref=10
dat feels
Waarom denk ik meteen aan seks bij een lans/treinquote:Op zondag 2 maart 2014 20:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We hadden het nog net over een paar gepunte lans![]()
Maar best een elegant kleur enzo
Klinkt niet moeilijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Crip maak gewoon muffins en haal ze eerder uit de oven: tadaaa chocolade moeileuk![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:53 schreef Arcadia het volgende:
https://www.facebook.com/(...)638919&stream_ref=10
dat feels
omg te verdrietig ditquote:Op zondag 2 maart 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kleintje is ook helemaal stokstijf geworden door de vrieskou.
Hihihi, heel warm. gr grquote:Op zondag 2 maart 2014 21:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waarom denk ik meteen aan seks bij een lans/trein![]()
Ben ik warm? (don't go there)
Ik moest lachenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg te verdrietig dit
Pinguïns.
Als het maar niks met geweld van doen heeft (waar het ook wel een beetje naar neigt)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |