Mensen in hokjes moeten steken dmv vragen en niet zelf kunnen analyseren adhv wat ze posten uit eigen wilquote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je komt mij niet over alsof de rest van de wereld je een fuck kan schelen
Kan ziel verkopen: Check
How does this feel?
Als hij principes had, of als die zo belangrijk voor hem waren; dan was dat allang naar voren gekomenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mensen in hokjes moeten steken dmv vragen en niet zelf kunnen analyseren adhv wat ze posten uit eigen wil
quote:
Wa wut?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je komt mij niet over alsof de rest van de wereld je een fuck kan schelen
Kan ziel verkopen: Check
How does this feel?
Brain fuckersquote:Op zondag 2 maart 2014 20:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
Het voelt verwarrend!
Meestal ben ik degene die brains F*cked.
Hangt er van afquote:
Hehehehe, shame on you.quote:
Ik zou niet weten op welke manier.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Why not? Make them suffer, make them dream, make them believe!
Astaghfirullah, broeder, wat zeg je nu?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Anders blazen we toch wel een trein op. Zo gefixt.
Het idee van een slowchat is dat je gaandeweg mensen beter leert kennen wanneer ze zich uitlaten over de onderwerpen die langskomen, niet dat je een kruisverhoor op ze toepast.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als hij principes had, of als die zo belangrijk voor hem waren; dan was dat allang naar voren gekomen
Tenzij hij dit natuurlijk voor fokkers! wil verbergen (acht kans klein, ben Zargon niet)
It's easy kill batman.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou niet weten op welke manier.
[..]
Astaghfirullah, broeder, wat zeg je nu?
[..]
Het idee van een slowchat is dat je gaandeweg mensen beter leert kennen wanneer ze zich uitlaten over de onderwerpen die langskomen, niet dat je een kruisverhoor op ze toepast.
http://www.deballonnerie.(...)ngevuld-p-10873.htmlquote:Op zondag 2 maart 2014 20:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mag ik niet zelf bepalen hoe ik mensen leer kennen?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou niet weten op welke manier.
[..]
[..]
Het idee van een slowchat is dat je gaandeweg mensen beter leert kennen wanneer ze zich uitlaten over de onderwerpen die langskomen, niet dat je een kruisverhoor op ze toepast.
Met of zonder een paar gepunte lans?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.deballonnerie.(...)ngevuld-p-10873.html
Trein opblazen
Overpriced? Het hangt een beetje af van de boekingsperiode denk ik. De laatste drie keer dat ik naar Istanbul ging was het prijsverschil nog geen twee tientjes. Voor dat verschil ga ik niet met Pegasus, Sunweb of Corendon-achtige maatschappijen vliegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is ook te overpriced voor die 3 uurtjes eigenlijk. Kun je beter met Pegasus gaan.
Een paar gepunte lans, wat moet ik met een paar gepunte lanzen? Ik heb toch genoeg aan 1 gepunte lans.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Met of zonder een paar gepunte lans?
Maar dat is niet leuk, lets do a classic lemon partyquote:Op zondag 2 maart 2014 20:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een paar gepunte lans, wat moet ik met een paar gepunte lanzen? Ik heb toch genoeg aan 1 gepunte lans.
quote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.deballonnerie.(...)ngevuld-p-10873.html
Trein opblazen
Jawel, maar het is geven en nemen, hè.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mag ik niet zelf bepalen hoe ik mensen leer kennen?
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken een stille lezer
Ik ga hier niet mijn persoonlijke gegevens met jullie delen als je dat verwacht
?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar dat is niet leuk, lets do a classic lemon party
echt?quote:
Nee, ik weet helaas wat het is, feigning ignorance. Ik had eerste jaar I.T. op de middelbare school, een persoon genaamd Toufik vond het nodig om dat aan mij te laten zien.quote:
Beste vrienden <3quote:Op zondag 2 maart 2014 20:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, ik weet helaas wat het is, feigning ignorance. Ik had eerste jaar I.T. op de middelbare school, een persoon genaamd Toufik vond het nodig om dat aan mij te laten.
Ha, mijn naam.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nieuwe aflevering noragami! yohooo!
Met persoonlijk bedoel ik dat ik mijn identiteit zelf niet vrij ga gevenquote:Op zondag 2 maart 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
Je stelt me niet teleur.
[..]
Jawel, maar het is geven en nemen, hè.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |