Ik vind de taarten hier in NL altijd maar heel saai.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Afiyet olsun, ziet er eigenlijk een stuk beter uit dan wat ik in de meeste winkels zie, of ligt dat aan mij?
Is dat inclusief verjaardags- en kwantumkorting?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar staat toch juist dat die vrouw dat niet wilt, of althans dat is wat die tweede vrouw aanvoelt.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die vrouw mag ook wel een ruggengraat kweken. Eerst accepteren dat haar man vreemdgaat, vervolgens een andere vrouw erbij nemen..
Dat ze het zo ver heeft laten komen is al erg.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar staat toch juist dat die vrouw dat niet wilt, of althans dat is wat die tweede vrouw aanvoelt.
Wat zal ik zeggen, ik heb het niet vaak gezien bij getrouwde mannen en zeker niet zo extreem als dit, maar onder jongeren komt dit vaak voor.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ze het zo ver heeft laten komen is al erg.
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat inclusief verjaardags- en kwantumkorting?Hehe het maken van zo'n taart duurt best lang en ik dat mijn moeder gek zal w orden als ik er vier zou maken. Ik heb vandaag al van alles naar me hoofd geslingerd gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat betreft smaak is het wel goed (ook veel soorten). Taarten in Turkije daarentegen zien er meestal wel leuk en aardig uit, maar ik heb nooit gehad dat ik dacht van, hé, dat was echt (bijzonder) lekker.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind de taarten hier in NL altijd maar heel saai.
Ja, TR is wat dat betreft al helemaal erg. Maar wat ik bedoel is dat je in een normale supermarkt zelden taarten zoals deze tegenkomt en de bakkers hier verkopen alleen vlaaien. Maar ik woon dan ook in een dorp, daar kan het ook aan liggen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat betreft smaak is het wel goed (ook veel variëteit). Taarten in Turkije daarentegen zien er meestal wel leuk en aardig uit, maar ik heb nooit gehad dat ik dacht van, hé, dat was echt (bijzonder) lekker.
Stuur haar maar een middagje weg ofzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe het maken van zo'n taart duurt best lang en ik dat mijn moeder gek zal w orden als ik er vier zou maken. Ik heb vandaag al van alles naar me hoofd geslingerd gekregen.
Taarten zoals deze kom je zoals je aangeeft inderdaad zelden tegen. Deze taarten worden doorgaans op bestelling gemaakt.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, TR is wat dat betreft al helemaal erg. Maar wat ik bedoel is dat je in een normale supermarkt zelden taarten zoals deze tegenkomt en de bakkers hier verkopen alleen vlaaien. Maar ik woon dan ook in een dorp, daar kan het ook aan liggen.
Ik had het ook over supermarkttaarten. Ik bedoelde dus soorten als appeltaart, slagroomtaart, kruimeltaart, vlaaien, kersentaart, etc. In Turkije ziet de buitenkant er alleen anders uit; van binnen is alles droge cake.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, TR is wat dat betreft al helemaal erg. Maar wat ik bedoel is dat je in een normale supermarkt zelden taarten zoals deze tegenkomt en de bakkers hier verkopen alleen vlaaien. Maar ik woon dan ook in een dorp, daar kan het ook aan liggen.
Niets mis met goede Limburgse rijstevlaai.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ja maar ik had het over taarten, niet over vlaaien.
Jep. En slagroom, brr. Krijg er al rillingen van als ik era an denk.quote:
Word sis word!!quote:Op zondag 2 maart 2014 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jep. En slagroom, brr. Krijg er al rillingen van als ik era an denk.En dan een HELE taart daarmee.. Nee niks voor mij.
Ja, die berichten komen aan. De ontvanger ontvangt echter geen melding hiervan, want het komt in de map 'Other' terecht.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:54 schreef girlygirl8 het volgende:
Even een vraagje tussendoor: Komen berichten aan die je naar een Facebook account verstuurd die niet in je vriendenlijst opgenomen staat?
Ik heb namelijk de indruk dat dit soort berichten niet aankomen
Haha, kernevoâl.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:54 schreef Arcadia het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)denrode_fikt_af.html
Vroeger wel vaak gehad, maar toen mocht dat.quote:
Ik kom daar nu pas achterquote:Op zondag 2 maart 2014 18:55 schreef Arcadia het volgende:
^als je op berichten klikt, dan staat er overige, daar komen alle berichten binnen van niet-vrienden, geldt voor iedereen.
Ik ook. Vind de smaak te saai en de calorieën zeker niet waard.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeger wel vaak gehad, maar toen mocht dat.Tegenwoordig sla ik gewoon over als zo'n taart aangeboden wordt.
Mogen we nu eens weten wie je bent?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:56 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik kom daar nu pas achter![]()
En f ik zie meteen een stalker
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook. Vind de smaak te saai en de calorieën zeker niet waard.
Q10 al geprobeert?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weenie maar lijkt me wel interessant ofzo, laatste tijd echt nergens kracht/energie voor
http://farm8.staticflickr.com/7270/7710550726_9d3040f3f8.jpgquote:Op zondag 2 maart 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ik wil binnenkort cheesecake maken, nog nooit gemaakt. Ideeën/tips?
Ja, normaal gesproken een stille lezerquote:
Klinkt als een dagcreme of kernafval.quote:
Maar ik wil een goei recept.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://farm8.staticflickr.com/7270/7710550726_9d3040f3f8.jpg
Mijn cheesecake en de cheesecake die ik standaard maak.
En voor de rest is het maken van een cheesecake heel makkelijk en zijn er tig recepten te vinden. Je kunt iedere smaak combineren dus gebruik je fantasie.
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ja maar ik had het over taarten cheesecake, niet over vlaaien.
Nee verwachten we niet, heb je eerder gepost in dit topic onder een andere alias?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken een stille lezer
Ik ga hier niet mijn persoonlijke gegevens met jullie delen als je dat verwacht
Ik kan je mijn recept geven?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkt als een dagcreme of kernafval.
[..]
Maar ik wil een goei recept.
WOh, ziet er ook weer zo mooi uit, respect.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://farm8.staticflickr.com/7270/7710550726_9d3040f3f8.jpg
Mijn cheesecake en de cheesecake die ik standaard maak.
En voor de rest is het maken van een cheesecake heel makkelijk en zijn er tig recepten te vinden. Je kunt iedere smaak combineren dus gebruik je fantasie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
Dit topic is echt veranderd in een cul topic.
Tijd voor een CUL-workshop-meet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
Dit topic is echt veranderd in een cul topic.
VetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel bevroren bosvruchten (incl besjes, frambozen etc) kan dat ook ipv alleen frambozen?Je houdt dan wel de velletjes over hmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |