pics or it didnt happenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef Crip het volgende:
>moodswing
Ben weer kapot vrolijk en ik vind mezelf niet stom.
"Hij die medelijden heeft met (zelfs maar) een spreeuw en zijn leven spaart, voor hem zal God genadig zijn op de Dag des Oordeels." - Mohammed (s.a.w.)quote:Op zondag 2 maart 2014 21:13 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik vind het moeilijk om emoties van dieren te begrijpen
Voor mij lijkt het alsof die pinguïns aan het lachen zijn
Ik kan gevoelens van dieren erg goed aanvoelen. Maar een penguin laat het inderdaad best moeilijk zijn (huilt niet, schreeuwt niet), maar zijn gedrag tegenover het gestorven diertje vooral veel ongeloof zien, wat nog erger is dan huilen of schreeuwen. Net zoals sommige honden die wild leven in steden, als hun maatje wordt aangereden gaan ze vaak naast hem zitten om hem te beschermen.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:13 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik vind het moeilijk om emoties van dieren te begrijpen
Voor mij lijkt het alsof die pinguïns aan het lachen zijn
Ik had deze toch gestuurd naar jou? Staan ook interessante artikels mbt vrouwenbesnijdenis enzo.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
"Hij die medelijden heeft met (zelfs maar) een spreeuw en zijn leven spaart, voor hem zal God genadig zijn op de Dag des Oordeels." - Mohammed (s.a.w.)
Interessante link: http://www.cie.ugent.be/bogaert/bogaert1.htm
Hmmmmm, ben niet zo in met goldenshowers. Kan ik niet wat anders bieden?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als ik jou daarna mag onderpissen![]()
Zielverkopengaatmoeilijkerdangedacht
Chocola?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:18 schreef Crip het volgende:
>moodswing
Ben weer kapot vrolijk en ik vind mezelf niet stom.
Hhahahaha het begint nu echt ranzig te worden, laten we ermee kappenquote:Op zondag 2 maart 2014 21:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hmmmmm, ben niet zo in met goldenshowers. Kan ik niet wat anders bieden?
Met of zonder?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:25 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hhahahaha het begint nu echt ranzig te worden, laten we ermee kappen
Ik weet niet. Ik ken die link al vrij lang.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had deze toch gestuurd naar jou? Staan ook interessante artikels mbt vrouwenbesnijdenis enzo.
Eet smakelijk!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:39 schreef Crip het volgende:
Borte hier is je pic! Let niet op de kwaliteit etc ik had teveel in erin. In het midden is die nog lekker fudgy en zacht. <3
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:39 schreef Crip het volgende:
Borte hier is je pic! Let niet op de kwaliteit etc ik had teveel zin erin. In het midden is die nog lekker fudgy en zacht. <3
[ afbeelding ]
Je servies is erg Marokkaans, mijn buren hebben dat ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:39 schreef Crip het volgende:
Borte hier is je pic! Let niet op de kwaliteit etc ik had teveel zin erin. In het midden is die nog lekker fudgy en zacht. <3
[ afbeelding ]
Dankeeee!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik ken die link al vrij lang.
[..]
Eet smakelijk!
Thankyouuu <3 ^^quote:
Van me zus, is idd best standaard hhhhh. Veel Marokkanen hebben zulke bordjes.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je servies is erg Marokkaans, mijn buren hebben dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |