inderdaad WTFquote:Op zondag 2 maart 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben wel helemaal klaar met die Bojan trouwens. Wat een faalspeler.
Die bal die hij verprutste toen Serero zo door kon lopenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja dat absoluut. Wat was die aan het kloten zeg, niet normaal
Ik vond hem ook erg sterk vandaag. Heeft mij zeer verrast. Af en toe nog wel wat knulligheden maar echt een veel hoger niveau wat hij heeft laten zien.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:15 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier moet je je toch kapot voor schamen als Feyenoorder
En dat is dan het boegbeeld van Feyenoordquote:Op zondag 2 maart 2014 17:15 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar zo ging het ook met Fischer natuurlijk, dus niet meteen Kishna afbranden dan als hij zijn dip heeftquote:Op zondag 2 maart 2014 17:23 schreef Heeinz het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)n-lekker-gevoel.html
KISHNA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een held. Verschrikkelijk knap vind ik het ook, eerste keer in de basis en dan ook nog in de Kuip, en dan toch zo spelen en al van veel grotere waarde zijn dan die prutser uit Spanje.
fischer heeft doelpunten gemaakt maar nooit echt een goede wedstrijd gespeeld imoquote:Op zondag 2 maart 2014 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zo ging het ook met Fischer natuurlijk, dus niet meteen Kishna afbranden dan als hij zijn dip heeft
Hij speelde tegen PSV toen wel erg goed hoor. Met die assist op Hoesen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
fischer heeft doelpunten gemaakt maar nooit echt een goede wedstrijd gespeeld imo
hmm ja kan ik me niet helemaal goed herinneren, maar ben meer onder de indruk van kishna dan ik was van fischerquote:Op zondag 2 maart 2014 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelde tegen PSV toen wel erg goed hoor. Met die assist op Hoesen.
zwaar gekkenhuis daar poehquote:Op zondag 2 maart 2014 17:28 schreef Heeinz het volgende:
En die 'kolkende Kuip' en de 'beste supporters', 'heksenketel', dat soort dingen![]()
![]()
![]()
Jezus wat een dooie boel
Ik hoop dat Fischer ook weer uit zijn dip komt. Dan heb je toch twee goede vleugels.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
hmm ja kan ik me niet helemaal goed herinneren, maar ben meer onder de indruk van kishna dan ik was van fischer
Veltman liep met zijn hand op zijn oor langs de tribunequote:Op zondag 2 maart 2014 17:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klaassen bij het juichen na de 1-1! En Veltman volgens mij ook lekker gejuicht
Baasquote:Op zondag 2 maart 2014 17:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ik dan toch bezig ben
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ik dan toch bezig ben
[ afbeelding ]
hahaquote:Op zondag 2 maart 2014 08:56 schreef Old_Pal het volgende:
020 is na Salzburg rijp voor de slacht. Ik verwacht vanmiddag een galavoorstelling in een compleet uitzinnige Kuip.
Top aanvoerder.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:15 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Het leven van Jan Joost zal nooit meer hetzelfde zijn na deze grove belediging op YouTube.
Zal ook wel gebeuren en Kishna zal ook nog wel weer keer een dipje krijgenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fischer ook weer uit zijn dip komt. Dan heb je toch twee goede vleugels.
Zeker familie van Bernie van Joppen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Het leven van Jan Joost zal nooit meer hetzelfde zijn na deze grove belediging op YouTube.
Mooi he, de kuip stilspelenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:28 schreef Heeinz het volgende:
En die 'kolkende Kuip' en de 'beste supporters', 'heksenketel', dat soort dingen![]()
![]()
![]()
Jezus wat een dooie boel
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zondag 02-03-2014 om 17:27:00Aan de andere kant: vind maar eens een journalist die een kampioenschap met Feyenoord vierde. In een bejaardentehuis. #feyaja #pelle reageer retweet
Zivkovic zie ik het ook wel in zitten. Aanval wordt langzaam aan nog wat.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ook wel gebeuren en Kishna zal ook nog wel weer keer een dipje krijgen
Dat laatste gaat zeker gebeuren. En dan zal hij ook wel afgebrandt worden door iedereen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ook wel gebeuren en Kishna zal ook nog wel weer keer een dipje krijgen
Nu die Muric er nog bijquote:Op zondag 2 maart 2014 17:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zivkovic zie ik het ook wel in zitten. Aanval wordt langzaam aan nog wat.
Volgens mij was het 5 minuten na de 1-0 van Feyenoord al helemaal stil. Niet normaal.quote:
Spelers met een individuele actie..quote:Op zondag 2 maart 2014 17:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zivkovic zie ik het ook wel in zitten. Aanval wordt langzaam aan nog wat.
He maaaaaadquote:Kishna stond in de Kuip regelmatig tegenover Daryl Janmaat, de rechtsback van Feyenoord. De Oranje-international was niet echt te spreken over het gedrag van het 19-jarige Ajax-talent. "Ik vond het een rare gozer", zei hij na de wedstrijd tegen onder meer FCUpdate.nl. "Hij loopt er een beetje bij alsof hij Cristiano Ronaldo is. Na de rust liep hij ook zo enorm langzaam het veld op. Dan denk ik: doe gewoon normaal en loop een beetje door. Kishna zal vast een goede voetballer zijn, maar hij gedraagt zich een beetje provocerend."
Ja maar dat is geen supertalent die moeiteloos bij het niveau aansluit. Heeft meer tijd nodig.quote:
Janmaatquote:
Dan is er wel een aankoop nodig ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen supertalent die moeiteloos bij het niveau aansluit. Heeft meer tijd nodig.
Ik zou als speler van Ajax het ook geweldig vinden om daar dat tuig te provocerenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aaaaah heerlijk![]()
Klaassen ook nog even provoceren
Moest he, Normaal zwart eronder maar feyenoord had al zwartquote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef Pascalus het volgende:
Overigens zijn die roze broeken en sokken ontzettend lelijk.
Om van te kotsen.
Zelfs het publiek deed leuk mee.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef CaasS het volgende:
[..]
Weer 1. Begint op een Mourinho elftal te lijken dat Feyenoord, die janken ook alleen maar.
nee jij loopt er lekker bijquote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef Pascalus het volgende:
Om van te kotsen.
Ik moet dan weer bijna kotsen van Pellè.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef Pascalus het volgende:
Om van te kotsen.
zingen*quote:Op zondag 2 maart 2014 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs het publiek deed leuk mee.Die begonnen gewoon te zongen dat ze weer genaaid werden.
Tja... Doe dan geen zwart-met-roze uitshirt. Dan heb je daar ook geen last van.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:45 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Moest he, Normaal zwart eronder maar feyenoord had al zwart
niks arrogant, als je ziet hoe die Feyenoorders reageren tijdens de wedstrijd dan ga je ze gewoon ff lekker verder ergeren. Niks arrogant, tactiek is het!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
heerlijk
eindelijk iemand met een beetje arrogantie op het veld
Hoezo last? Ik ervaar het niet als een enorm last dat jij onze broekjes niet mooi vindt.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tja... Doe dan geen zwart-met-roze uitshirt. Dan heb je daar ook geen last van.
Erge is. Dat broekje heeft weer een oranje tint erinquote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef Pascalus het volgende:
Om van te kotsen.
Jij was dus boodschappen doen toen Ajax achterstond? xd.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:46 schreef Againzender het volgende:
En voor de bezoekers van de AH op het Sierplein, sorry dat ik zo hard 'JAAAAAAAAAA!' riep toen de 1-1 viel
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)r-op-ballet-gaan.htmquote:'Ik kreeg wel een paar keer een armpje tegen m'n gezicht, maar dat gebeurt al snel; hij is langer. Dat hoort er een beetje bij', reageerde Veltman zondag bij de NOS. Het bleef echter niet bij een paar armpjes van de Italiaanse spits. 'Eén keer voelde ik wel een elleboog, maar dat is voetbal. Anders moet je maar op ballet gaan', aldus Veltman.
Weet je hoe dat klassiek heet? Amsterdamsch bravoure.quote:
aardig van hem, een feyenoorder zou gejankt hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)r-op-ballet-gaan.htm!
Sportief!quote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)r-op-ballet-gaan.htm!
Viel me ook op, alsof ze voelde dat het niet stand ging houden met het spel van ze.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Volgens mij was het 5 minuten na de 1-0 van Feyenoord al helemaal stil. Niet normaal.
quote:
Veltheerquote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Sc0tTy het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)ooiste-beleving.html
Hahahah Veltman was em alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |