quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Het leven van Jan Joost zal nooit meer hetzelfde zijn na deze grove belediging op YouTube.
Zal ook wel gebeuren en Kishna zal ook nog wel weer keer een dipje krijgenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fischer ook weer uit zijn dip komt. Dan heb je toch twee goede vleugels.
Zeker familie van Bernie van Joppen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:35 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Het leven van Jan Joost zal nooit meer hetzelfde zijn na deze grove belediging op YouTube.
Mooi he, de kuip stilspelenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:28 schreef Heeinz het volgende:
En die 'kolkende Kuip' en de 'beste supporters', 'heksenketel', dat soort dingen![]()
![]()
![]()
Jezus wat een dooie boel
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zondag 02-03-2014 om 17:27:00Aan de andere kant: vind maar eens een journalist die een kampioenschap met Feyenoord vierde. In een bejaardentehuis. #feyaja #pelle reageer retweet
Zivkovic zie ik het ook wel in zitten. Aanval wordt langzaam aan nog wat.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ook wel gebeuren en Kishna zal ook nog wel weer keer een dipje krijgen
Dat laatste gaat zeker gebeuren. En dan zal hij ook wel afgebrandt worden door iedereen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ook wel gebeuren en Kishna zal ook nog wel weer keer een dipje krijgen
Nu die Muric er nog bijquote:Op zondag 2 maart 2014 17:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zivkovic zie ik het ook wel in zitten. Aanval wordt langzaam aan nog wat.
Volgens mij was het 5 minuten na de 1-0 van Feyenoord al helemaal stil. Niet normaal.quote:
Spelers met een individuele actie..quote:Op zondag 2 maart 2014 17:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zivkovic zie ik het ook wel in zitten. Aanval wordt langzaam aan nog wat.
He maaaaaadquote:Kishna stond in de Kuip regelmatig tegenover Daryl Janmaat, de rechtsback van Feyenoord. De Oranje-international was niet echt te spreken over het gedrag van het 19-jarige Ajax-talent. "Ik vond het een rare gozer", zei hij na de wedstrijd tegen onder meer FCUpdate.nl. "Hij loopt er een beetje bij alsof hij Cristiano Ronaldo is. Na de rust liep hij ook zo enorm langzaam het veld op. Dan denk ik: doe gewoon normaal en loop een beetje door. Kishna zal vast een goede voetballer zijn, maar hij gedraagt zich een beetje provocerend."
Ja maar dat is geen supertalent die moeiteloos bij het niveau aansluit. Heeft meer tijd nodig.quote:
Janmaatquote:
Dan is er wel een aankoop nodig ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen supertalent die moeiteloos bij het niveau aansluit. Heeft meer tijd nodig.
Ik zou als speler van Ajax het ook geweldig vinden om daar dat tuig te provocerenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aaaaah heerlijk![]()
Klaassen ook nog even provoceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |